نفت به دلیل ترس از اختلال در عرضه آمریکا از طوفان نیکلاس 6 هفته به بالاترین حد خود رسید

[ad_1] قیمت هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) نیز با 49 سنت یا 0.7 درصد افزایش به 70.94 دلار در هر بشکه رسید که قبلاً تا 71.14 دلار افزایش یافته بود – بالاترین رقم از 3 اوت. برنت 0.8 درصد افزایش یافت در حالی که WTI روز دوشنبه 1.1 درصد افزایش یافت.

کد خبر : 104390
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
نفت به دلیل ترس از اختلال در عرضه آمریکا از طوفان نیکلاس 6 هفته به بالاترین حد خود رسید

[ad_1]

قیمت هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) نیز با 49 سنت یا 0.7 درصد افزایش به 70.94 دلار در هر بشکه رسید که قبلاً تا 71.14 دلار افزایش یافته بود – بالاترین رقم از 3 اوت.

برنت 0.8 درصد افزایش یافت در حالی که WTI روز دوشنبه 1.1 درصد افزایش یافت.

تخلیه روز دوشنبه از سکوهای نفتی دریای خلیج مکزیک آمریکا در حالی آغاز شد که پالایشگاه های نفتی در حال آماده شدن برای طوفان گرمسیری نیکلاس بودند که با وزش باد با سرعت 70 مایل در ساعت (113 کیلومتر در ساعت) به سمت ساحل تگزاس حرکت می کرد و سواحل تگزاس و لوئیزیانا را همچنان تهدید می کرد. طوفان ایدا.

ساتورو یوشیدا ، تحلیلگر کالا در راکوتن سکیوریتس می گوید: “سرمایه گذاران نگران بودند که نیکلاس اختلال بیشتری در سواحل خلیج ایجاد کند ، در حالی که آنها در تلاش بودند تا بفهمند تولید نفت خام تا چه مدت تحت تاثیر Ida باقی خواهد ماند.”

بر اساس اعلام اداره امنیت و اجرای محیط زیست دریایی (BSEE) ، بیش از 40 درصد از تولید نفت و گاز خلیج فارس روز دوشنبه آفلاین بود ، دو هفته پس از حمله آیدا به سواحل لوئیزیانا.

این افزایش قیمت در پی نگرانی ها از اختلال در نفت در لیبی رخ می دهد.

شرکت ملی نفت (NOC) اعلام کرد عملیات بارگیری در پایانه های نفتی لی اسبی در اسیدر و راس لنوف روز جمعه پس از توقف یک روزه از سر گرفته شد ، اما یک مهندس در بندر هاریگا گفت که بندر هنوز توسط معترضان بسته است.

اما هیرویوکی کیکوکاوا ، مدیر کل تحقیقات Nissan Securities ، انتظار داشت که افزایش قیمت نفت کوتاه مدت باشد.

وی گفت: با کاهش فصل رانندگی تابستانی ایالات متحده ، در حالی که عرضه احتمالی ناشی از انتشار برنامه ریزی شده نفت از ذخایر استراتژیک در ایالات متحده و چین و همچنین از سرگیری احتمالی صادرات نفت توسط ایران افزایش می یابد ، ممکن است روند صعودی بازار محدود شود.

دولت آمریکا با فروش نفت خام از محل ذخیره اضطراری کشور به هشت شرکت از جمله اکسون موبیل و شورون ، تحت حراج برنامه ریزی شده برای جمع آوری بودجه فدرال موافقت کرد.

معامله گران خاطرنشان کردند که برنامه ریزی شده چین برای آزادسازی نفت از ذخایر استراتژیک نفت (SPR) می تواند منابع موجود در دومین مصرف کننده بزرگ نفت جهان را افزایش دهد.

پس از توافق سازمان دیده بان اتمی سازمان ملل متحد با تهران در مورد سرویس های اضافی تجهیزات نظارتی ، امیدها برای مذاکره درباره توافق هسته ای گسترده تر بین ایران و غرب افزایش یافت.

بر اساس گزارش بهره وری حفاری ماهانه اداره اطلاعات انرژی ، بر فشارهای قیمتی افزوده می شود که تولید نفت آمریکا از هفت سازند شیل بزرگ در ماه اکتبر حدود 66000 بشکه در روز افزایش یافته و به 8.1 میلیون بشکه در روز خواهد رسید که بالاترین میزان از آوریل 2020 است.

در همین حال ، سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پیش بینی تقاضای جهانی نفت خود را برای سه ماهه آخر سال 2021 به دلیل نوع ویروس کرونا دلتا کاهش داد و پیش بینی سال 2022 را به 4.15 میلیون بشکه در روز رساند ، در حالی که در ماه گذشته 3.28 میلیون بشکه در روز بود. گزارش.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط یوکا اوبایاشی ؛ ویرایش توسط Shri Navaratnam ، Ana Nicolaci da Costa و Louise Heavens)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.