نساجی ماند، ۳ تیم در خطر سقوط

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار به صورت همزمان برگزار شد. با انجام این دیدارها و شکست ذوب‌آهن و سایپا در بازی‌هایشان، رقابت برای بقا در لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شد و تراکتور هم با برتری مقابل آلومینیوم به رده چهارم

کد خبر : 80136
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۱۲
نساجی ماند، ۳ تیم در خطر سقوط



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار به صورت همزمان برگزار شد. با انجام این دیدارها و شکست ذوب‌آهن و سایپا در بازی‌هایشان، رقابت برای بقا در لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شد و تراکتور هم با برتری مقابل آلومینیوم به رده چهارم رسید تا شانس کسب سهمیه آسیایی‌اش افزایش پیدا کند.

ذوب‌آهن یک – نساجی ۲

کریم اسلامی و حسین زامهران در دقایق ۶ و ۵۵ برای نساجی گل‌زنی کردند و تک گل ذوب‌آهن را هم فرشاد محمدی‌مهر در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند. با این نتیجه ذوب آهن ۲۶ امتیازی شد ولی با توجه به تساوی سایپا در دیدار همزمان، در رده چهاردهم باقی ماند تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد. نساجی هم با پیروزی در این دیدار با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و در لیگ برتر باقی ماند.

گل‌گهر یک – سایپا صفر

گادوین منشا تک گل این دیدار را در دقایق پایانی به ثمر رساند. با این شکست سایپا ۲۳ امتیازی ماند و در رده پانزدهم باقی ماند و باید امیدوار به کسب نتیجه در دو هفته پایانی و شکست ذوب‌آهن باشد تا در لیگ برتر بماند. گل‌گهر هم با این برد ۴۱ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت و علاوه بر شانس قهرمانی در جام حذفی، شانس رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا از راه لیگ برتر را هم برای خود حفظ کرد.

آلومینیوم اراک یک – تراکتور ۳

بهزاد سلامی، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده در دقایق ۳۶، ۴۵ و ۹۴ گل‌های تراکتور را به ثمر رساندند. این نتیجه باعث شد که تراکتور با ۴۲ امتیاز به رده چهارم صعود کند تا در صورت حفظ این رتبه در دو هفته پایانی و قهرمانی احتمالی  استقلال در جام حذفی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. آلومینیوم اراک هم که سومین شکست متوالی‌اش را متحمل شد با ۳۷ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

صنعت نف​​​​​​​ت آبادان یک – مس رفسنجان یک

فراز امامعلی در دقیقه ۵۴ تک گل شاگردان ربیعی را به ثمر رساند و آبادانی‌ها در دقیقه ۸۸ گل‌زنی کرد. مس رفسنجان با این نتیجه ۳۳ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت و صنعت نفت هم با ۳۴ امتیاز جایگاه دهم را به خودش اختصاص داد.

پیکان یک – فولاد یک

آرمان قاسمی در دقیقه ۲۷ برای پیکان و آیاندا پاتوسی در دقیقه ۷۵ برای فولاد گل‌زنی کردند. با این نتیجه فولاد ۴۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. پیکان هم با ۳۷ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.