نخست وزیر اسرائیل هم لبنان را تهدید کرد

 «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) دولت لبنان را به بهانه شلیک‌شدن چند راکت از جنوب این کشور، تهدید کرد. بنت طی سخنرانی در مراسمی برای افتتاح یک طرح مخابراتی، در این‌باره گفت: «دیشب راکت‌هایی از لبنان به اسرائیل شلیک شد. ارتش اسرائیل نیز حمله متقابل انجام داد». به نوشته پایگاه خبری «کیکار»، وی

کد خبر : 79939
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
نخست وزیر اسرائیل هم لبنان را تهدید کرد



 «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) دولت لبنان را به بهانه شلیک‌شدن چند راکت از جنوب این کشور، تهدید کرد.

بنت طی سخنرانی در مراسمی برای افتتاح یک طرح مخابراتی، در این‌باره گفت: «دیشب راکت‌هایی از لبنان به اسرائیل شلیک شد. ارتش اسرائیل نیز حمله متقابل انجام داد».

به نوشته پایگاه خبری «کیکار»، وی با تهدید دولت لبنان ادعا کرد: «صراحتاََ و با شدت می‌گویم، ما اجازه نمی‌دهیم امنیت و حاکمیت اسرائیل نقض شود. هر کسی که تلاش کند به ما ضربه بزند، بهای دردناکی را پرداخت خواهد کرد».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل با تکرار ادعاهای بی‌اساس، اظهار داشت: «ما شبانه‌روزی و تمام مدت در همه حوزه‌ها مشغول هستیم و به این کار ادامه می‌دهیم. لبنان در آستانه فروپاشی است».

بر اساس این گزارش، بنت همچنین افزود: «این [بحران لبنان] تأسف‌بار است ولی ما نمی‌پذیریم که وضعیت در لبنان به اسرائیل کشیده شود. بار دیگر تکرار می‌کنم، کسانی که بخواهند به ما آسیب بزنند، هزینه آن را می‌پردازند».

بامداد امروز، منابع صهیونیستی مدعی شدند دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده‌ و بعد از آن ارتش اسرائیل مناطقی از جنوب این کشور را هدف حمله تجاوزکارانه توپخانه‌ای قرار داد.

پیش از بنت نیز، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با ادعای اینکه دولت لبنان مسئول شلیک‌شدن راکت از جنوب این کشور به فلسطین اشغالی است، تهدید کرد که تل‌آویو اجازه تداوم اینگونه اقدامات را نمی‌دهد.

در جریان جنگ دوازده روزه رژیم صهیونیستی با نوار غزه، فلسطین اشغالی بارها هدف حملاتی از مبدأ لبنان قرار گرفت. تحلیلگران می‌گویند یکی از پیام‌های این حملات از لبنان در بحبوحه آن درگیری‌ها این است که جبهه جنوب لبنان هر لحظه می‌تواند علیه رژیم صهیونیستی باز شود.

310 310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.