میلیاردر پل تودور جونز اکنون Crypto را بر طلا به عنوان پرچین تورم ترجیح می دهد – اخبار بیت کوین

پل تودور جونز ، مدیر صندوق های سرمایه گذاری میلیاردر ، می گوید بیت کوین در حال حاضر “در رقابت با طلا” پیروز شده است. وی افزود که ارز رمزنگاری شده پرچین تورم ترجیحی او نسبت به طلا است. پل تودور جونز بیت کوین را بر طلا ترجیح می دهد پل تودور جونز ، بنیانگذار

کد خبر : 119689
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
میلیاردر پل تودور جونز اکنون Crypto را بر طلا به عنوان پرچین تورم ترجیح می دهد – اخبار بیت کوین


پل تودور جونز ، مدیر صندوق های سرمایه گذاری میلیاردر ، می گوید بیت کوین در حال حاضر “در رقابت با طلا” پیروز شده است. وی افزود که ارز رمزنگاری شده پرچین تورم ترجیحی او نسبت به طلا است.

پل تودور جونز بیت کوین را بر طلا ترجیح می دهد

پل تودور جونز ، بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی Tudor Investment Corp. ، در مصاحبه ای که چهارشنبه با CNBC انجام داد ، در مورد بیت کوین به عنوان حفاظت مطلوب خود در برابر تورم صحبت کرد. او گفت:

واضح است که جایی برای رمزنگاری وجود دارد. واضح است که در حال حاضر در حال برنده شدن در مسابقه با طلاست… در حال حاضر این مورد ترجیح من بر طلا خواهد بود.

او ادامه داد: “من رمزنگاری تک رقمی در کارنامه دارم.” “من فکر می کنم ما در حال حرکت به سمت دنیای دیجیتالی هستیم.”

جونز گفت که نگران افزایش تورم است و اشاره کرد که این یک تهدید بزرگ برای بازارهای مالی ایالات متحده و اقتصاد در حال بهبود کووید است.

قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه پس از آغاز معاملات اولین صندوق معامله شده در بورس آتی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده در NYSE، از بالاترین قیمت های تاریخ گذشت. طلا طی 12 ماه گذشته 8 درصد کاهش یافت در حالیکه بیت کوین 437 درصد رشد کرد.

از سرمایه گذار میلیاردر خواسته شد تا در مورد سرمایه گذاری در ETF بیت کوین به عنوان راهی برای قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال اظهار نظر کند. جونز با اعتراف به اینکه “یک متخصص واقعی در ETF ها” نیست، گفت:

من فکر می کنم یک راه بهتر برای ورود به این معنا این است که در واقع صاحب بیت کوین فیزیکی باشید ، و زمانی را صرف یادگیری نحوه داشتن آن کنید … من فکر می کنم ETF خوب خواهد بود. من فکر می کنم این واقعیت که توسط SEC تأیید شده است باید راحتی زیادی به شما بدهد.

همچنین از او پرسیده شد که آیا تأیید ETF به این معنی است که تنظیم کننده ها می گویند که رمزنگاری برای ماندن اینجاست. جونز پاسخ داد:

من فکر می کنم رمزنگاری برای ماندن اینجاست.

وی در ادامه توضیح داد که چرا ایالات متحده “برجسته ترین قدرت اقتصادی در جهان است زیرا ما کارآفرینی و خلاقیت فردی خود را آزاد می کنیم”.

در مقابل، او گفت: «چین دقیقاً برعکس عمل می‌کند. آن مکان با قایقی از نظر اقتصادی کند به قطب جنوب است. “

مدیر صندوق میلیاردر قبلاً گفته بود که بیت کوین مانند طلا ذخیره ثروت است. او در اوایل سال گذشته توصیه BTC را برای نمونه کارها آغاز کرد. در اکتبر 2020 ، او گفت که شاهد رشد چشمگیری در بیت کوین بوده و سرمایه گذاری در این ارز رمزنگاری شده را به سرمایه گذاری در اپل یا گوگل اولیه تشبیه کرده است.

نظر شما در مورد نظرات پل تودور جونز در مورد بیت کوین و طلا چیست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیر مستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.