مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا

[ad_1] شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا مراکز مقدس و مذهبی همواره در طول تاریخ در جهت اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه فعالیت های گسترده ای داشته اند از جمله در کشور خودمان ایران که در دوره هایی از تاریخ خواص و شخصیت های مهم برای حفظ جان خود از استبداد یا در اعتراض به

کد خبر : 103009
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا

[ad_1]

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا

مراکز مقدس و مذهبی همواره در طول تاریخ در جهت اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه فعالیت های گسترده ای داشته اند از جمله در کشور خودمان ایران که در دوره هایی از تاریخ خواص و شخصیت های مهم برای حفظ جان خود از استبداد یا در اعتراض به آن به مراکز مذهبی چون شابدالعظیم و قم پناه می بردند .

بخصوص در دوره مشروطه که مهاجرت صغری علما و روحانیون از استبداد حاکم تهران عین الدوله از این دست می باشد . در سایر ممالک جهان نیز مراکز مذهبی چون کلیسا نهادی مقدس محسوب می شود که با عنایت به تعالیم مذهبی خود و به تأثیرپذیری از جمله 《من غریب بودم، شما مرا پناه دادید》 همواره در جهت کمک به مهاجران و اتباع خارجی که به آنها از ترس و تهدید پناه آورده اند فعال بوده اند .

از اینرو مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا که به سبب مسائل بشردوستانه و خیرخواهانه رخ می دهد مناسب کسانی خواهد بود که در صورت بازگرداندن فرد مهاجر به کشورش از طرف نهادهای دولتی با تهدید و آزار و اذیت مواجه هستند و امنیت جانی نخواهند داشت. که در این صورت کلیسا به آنها پناه می دهد و حتی می توان از واژه پناهندگی کلیسا استفاده کرد .

قوانین مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا

معمولا اقدام برای مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا خیلی کم اتفاق می افتد و یکی از آخرین راهکارها برای اخذ ویزای کاناداست اما با اینحال در مواقعی رخ می دهد که فرد از روی اضطرار و اجبار برای مسائلی چون افکار سیاسی، عضو حزب و گروهی خاص یا مذهب، اقدام به نجات جان خود به روش مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا می گیرد .

همچنین در روش مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا حتی اگر اقدام به پناهندگی از طریق سازمان ملل را کرده باشید، باز امکان آن فراهم است ولی معمولا دیگر نمی توانید از دلایل و مستندات خود که در آن روش از پناهندگی استفاده کرده اید و جواب نداده در این روش استفاده کنید.

به علاوه همواره بحثی نیز وجود داشته که کلیسا با این کار به نوعی قانون مهاجرت آن کشور را دور می زند و نقشی فراقانونی برای خود در خصوص مهاجران ایجاد کرده است در صورتی که اینطور نیست و هدف آنها ایجاد نوعی فرصت برای یک گفتمان بین شخص پناهجو با دولت با حمایت و پشتیبانی کلیسا است .

klisa mohajerat

لذا دولت نیز با احترام به خواست کلیسا که یک مرکز مقدس و مذهبی به شمار می آید با ایجاد روندی که طی آن به نوعی توافق و همکاری بین آنها می انجامد، دولت در قبال فرد پناهنده در کلیسا و بازگرداندن وی به کشورش اقدامی نمی کند تا پرونده بازگرداندن او در مراجع قضایی بازنگری شود .

در عوض کلیسا هم موظف گردیده که آمار مهاجرانی که به کلیسا پناه می برند را به سازمان های مهاجرتی اعلام نماید . با اینحال سازمان های حمایتی SAH که غالبا شامل انجمن های مذهبی و کلیسا هستند در نقش اسپانسر پناهجویان عمل می کنند و بدون دریافت هزینه ای در شرایط  خاص کسانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کلیسا را دارند تحت حمایت خود قرار می دهند .



Post Views:
1

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ضمیرلله محمدی پنجشنبه , ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۵۷

ویزای اقامت در کانادا از طریق بشر دوستانه برای افغان

سید عابدین هاشمی سه شنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

سلام
من از سال ۲۰۱۴ همراه ارگان‌های خارجی و داخلی کار کردم به صفت مهندس جوشکاری و صنعتی همراه پلیس المان و پلیس داخلی در افغانستان به همین دلیل که اخطارهای پی هم برایم آمده بود مجبور به ترک کشورم شدم حالا در ایران هستم و با مشکلات زیادی روبرو هستم میخواهم که کیس پناهندگی بدهم چطور اقدام کنم تشکر از شما

پارسا پنجشنبه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۲۴

درود و ممنون از مطالبتون . سوال داشتم برای ویزای کلیسایی چطور باید اقدام کرد ..و چه شرایطی رو احتیاج داره .. ممنون

آیت‌الله پنجشنبه , ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

بنابر مشکلات امنیتی و مذهبی که در کشورم دارم میخواهم در امور پناهندگی و بشردوستانه مرا یاری نمایید. ممنون