مهاجرت بدون پول – موسسه حقوقی سام

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صدها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. راه های قانونی گوناگونی برای اخذ اقامت وجود دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

کد خبر : 103787
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مهاجرت بدون پول – موسسه حقوقی سام


موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صدها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد.

راه های قانونی گوناگونی برای اخذ اقامت وجود دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد. برخی از این راهها بسیار سریع و در حدود 2 ماه به نتیجه می رسند. برخی ارزان و برخی پر خطر می باشند. با توجه به هدف و شرایط متقاضی، مشاوران مجرب ما شما را برای انتخاب بهترین مسیر مهاجرت راهنمایی خواهند کرد.

به طور کلی راه های مهاجرت عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق تمکن مالی
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

روشهای اخذ اقامت در هر کشور متفاوت است و همه کشور ها، همه این قوانین را به صورت یکسان ندارند. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موسسه سام تماس بگیرید. همچنین میتوانید با کلیک روی ارتباط با ما راه های ارتباطی را مشاهده کنید.

به طور کلی مهاجرت یکی از بزرگترین تصمیم های زندگی می باشد که تصمیم به مهاجرت بر اساس اتفاقات متفاوت صورت می گیرد. بسیاری از افرادی که اوضاع مالی خوبی ندارند همواره به این سوال فکر می کنند که، آیا می توان مهاجرت بدون پول یا با صرف هزینه اندک به کشورهای تراز اول داشته باشند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: بله، هر فردی با هر موقعیتی امکان مهاجرت به کشورهای برتر دنیا را خواهد داشت. اما این که شما بتوانید بدون صرف کوچکترین هزینه ای مهاجرت نمایید، امکان پذیر نمی باشد. بسیاری از افراد تمایل به مهاجرت داشته و در عین حال، از توانایی مالی مناسبی برخوردار نیستند. عمده سوالاتی که توسط این افراد مطرح می شود، در خصوص راهکارهای مهاجرت به بهترین کشور بدون پول می باشد.

مهاجرت به خارج از کشور برای بسیاری از افراد یک کار دلهره آور به نظر می رسد. پشت سر گذاشتن یک زندگی آسان نیست و اگر پول نداشته باشید سخت تر هم می شود. اما نیازی نیست که مبلغ زیادی پس انداز داشته باشید تا بتوانید به مهاجرت و شروع یک زندگی جدید فکر کنید.

 در وهله اول هزینه های زندگی شما در کشور مورد نظر است که باید قبل از اقدام به مهاجرت تمام هزینه های موجود در کشور مقصد را بررسی نمایید و با موقعیت مالی خود مقایسه کنید. اگر به دنبال یک مهاجرت موفق آمیز هستید در ابتدا سرمایه و هدف خود را طبق هزینه های موجود در کشور مقصد بررسی نمایید.

مورد دوم هزینه ها مربوط به مراحلی است که طی مسیر مهاجرت با آن ها برخورد خواهید داشت. به طور مثال می توان به هزینه مشاوره، هزینه وکیل مهاجرتی و دیگر موارد از این قبیل اشاره نمود. توجه داشته باشید که مهاجرت از روش های مختلف مانند: خود حمایتی ، گلدن ویزا ، مهاجرت کاری، تحصیلی و یا سرمایه گذاری هزینه های مختلفی را در بر خواهد داشت. به طور مثال در روش تمکن مالی یا خود حمایتی، متقاضی نیاز به انتقال سرمایه یا سرمایه گذاری در کشور مقصد را ندارد و می تواند با اثبات مدارک تمکن مالی اقامت کشور هایی همچون فرانسه ، اسپانیا و پرتغال را دریافت نماید.

شرایط مهاجرت با کم ترین هزینه به شرح زیر می باشد:

مهاجرت بدون پول از طریق ویزای تحصیلی

استفاده از ویزای تحصیلی نیز یک از روش های مهاجرت بدون پول است که به عنوان مهاجرت تحصیلی بسیار ترویج یافته است. امکان تحصیل در دانشگاه های منطبق با استاندارد های جهانی، بهره مندی از روش های به روز تحصیلی و استفاده از امکانات آموزشی متنوع باعث شده بسیاری از افراد این روش را برای مهاجرت خود انتخاب نمایند. برای اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت بدون پول ابتدا باید به سایت دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و شرایط پذیرش را بررسی کنید. سپس مدارک مورد خود را به دانشگاه مورد نظرتان ارائه دهید. در زمانی مشخص سفارت لیستی از اسامی پذیرفته شدگان را اعلام می کند.

مهاجرت بدون پول از طریق ویزای کار

در این روش از مهاجرت بدون پرداخت پول باید از سطح بالای تخصص، تحصیلات، تجربه کاری و آشنایی با زبان برخوردار باشید و همچنین از سمت یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. کارت آبی اروپا نیز در صورتی که از طرف کارفرمایی در کشور مورد نظرتان پیشنهاد و قرار دارد شغلی داشته باشید به شما تعلق می گیرد. در این صورت در آمد سالیانه شما باید معادل 46 هزار یورو در سال باشد. در این روش با پذیرفته شدن شما پس از سفر به کشور مقصد و مهاجرت رایگان کاری، مراحل اداری توسط کارفرمای شما طی می شود و مشغول به کار می شوید. مدت اعتبار بلوکارت به قرارداد شما بستگی دارد و می تواند از شش ماه تا چهار سال اعتبار داشته باشد.

پس از این که شرایط شما برای کار مهیا شد می توانید برای اخذ اقامت همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز اقدام کنید. فرزندان زیر 18 سال شما امکان تحصیل در مدارس را دارند.

مهاجرت بدون پول از طریق ازدواج

گرفتن اقامت در کشور های اروپایی از طریق ازدواج نیز یکی از روش های اقامت بدون سرمایه می باشد که برای کلیه کشور های اروپایی وجود دارد. برای اخذ اقامت اروپا از این طریق، ازدواج شما باید به صورت رسمی ثبت شده باشد. روز مصاحبه از هر فرد سوالاتی پرسیده می شود و پس از این که رابطه بین شما اثبات شد، ویزایی با اعتبار یکسال صادر می شود با رعایت قوانین و در صورتی که هنوز ازدواج خود را حفظ کرده باشید می توانید برای تمدید اقامت و در نهایت تابعیت خود نیز اقدام کنید.

مهاجرت بدون پول از طریق تولد

از دیگر راه های مهاجرت بدون پول به یک کشور و اخذ پاسپورت و اقامت آن تولد در یک کشور می باشد که این قانون در برخی از کشور ها رواج دارد و برای کودکی که در یک کشور متولد می شود امتیازاتی در نظر دارند. همه کشور ها یا از قانون خاک تبعیت می کنند و یا از قانون خون.

مهاجرت از طریق تولد در اکثر کشور های دنیا تابع قانون خون است. قانون خاک یعنی اگر فرزندی در خاک کشوری به دنیا آید، تابعیت آن کشور به او تعلق می گیرد و قانون خون یعنی اگر نوزادی از پدر و مادری متولد شود که برای مثال: حداقل یکی از آن ها تابعیت انگلستان را داشته باشد، به صورت خودکار می تواند تابعیت انگلستان را به دست آورد.

لازم به ذکر است که در صورتی که شما در ایران حضور دارید، مراحل رسیدن به این کشور ها شامل ویزا، بلیط، هزینه های اقامت، هزینه بیمارستان و غیره، مبالغ بسیار بالایی خواهد شد و در واقع نمی توان به عنوان یک راه کم هزینه از آن یاد کرد. همچنین در بیشتر این کشور ها، امتیاز مهاجرتی برای والدین وجود ندارد و فقط فرزند متولد شده در خاک آن کشور می تواند اقامت یا تابعیت دریافت کند.

مهاجرت بدون پول از طریق پناهندگی

موسسه حقوقی سام مهاجرت از طریق پناهندگی را به شما توصیه نمی‌کند چرا که مهاجرت از طریق اعلام پناهندگی با مشکلات بسیاری همراه است. افرادی بسیاری بوده اند که حتی نتوانسته اند سالم به خاک اروپا برسند و در این مسیر سخت و مشقت بار رسیدن به اروپا از راههایی چون دریا و کشتی جان خود را از دست داده اند یا مورد تجاوز قرار گرفته اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.