ممکن است شرکت پوکمون در حال آماده شدن برای حرکت در Metaverse باشد – Metaverse Bitcoin News

Pokemon Company، شرکتی که مسئولیت توسعه نام تجاری Pokemon را بر عهده دارد، ممکن است در حال آماده شدن برای انجام برخی حرکات در مورد فرنچایز و متاورس باشد. این شرکت یک فرصت شغلی باز کرده است که شامل تجربه و دانش در زمینه هایی مانند بلاک چین، وب 3 و متاورس به عنوان یک

کد خبر : 333800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
ممکن است شرکت پوکمون در حال آماده شدن برای حرکت در Metaverse باشد – Metaverse Bitcoin News


Pokemon Company، شرکتی که مسئولیت توسعه نام تجاری Pokemon را بر عهده دارد، ممکن است در حال آماده شدن برای انجام برخی حرکات در مورد فرنچایز و متاورس باشد. این شرکت یک فرصت شغلی باز کرده است که شامل تجربه و دانش در زمینه هایی مانند بلاک چین، وب 3 و متاورس به عنوان یک نیاز است، از جمله ارتباط با سرمایه گذاران در این زمینه ها.

امتیاز Pokemon ممکن است به Metaverse بیاید

فرنچایز Pokemon ممکن است نام تجاری خود را به سمت دنیای متاورز سوق دهد. طرفداران این فرنچایز بر این باورند که گشایش یک موقعیت شغلی جدید شامل دانش متاورس و Web3 می تواند به حرکت شرکت در این مسیر اشاره کند. این شرکت مسئولیت مستقیم توسعه بازی های پوکمون را بر عهده ندارد و بیشتر در توسعه برند و توزیع محصولات خود نقش دارد.

این شرکت در حال حاضر به دنبال یک “مسئول توسعه شرکتی” است که مسئولیت ایجاد استراتژی‌ها و مشارکت‌ها برای رشد شرکت پوکمون را بر عهده خواهد داشت و ایده‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را برای برند به ارمغان می‌آورد. با این حال، این نقش همچنین شامل دو الزام است که به رویکرد شرکت به متاورس اشاره دارد.

این الزامات شامل داشتن “دانش و درک عمیق از Web3، از جمله فناوری های بلاک چین و NFT، و/یا متاورس” و “اتصال عمیق به شبکه ای از سرمایه گذاران و کارآفرینان” در این صنایع است.

طرفداران نینتندو نگران هستند

این فرصت شغلی، طرفداران خود را نگران کرده است که نینتندو در حال برنامه ریزی برای انتشار یک سری NFT یا آماده سازی متاورس بر اساس فرنچایز است. کاربر توییتر Rogue واکنش منفی نشان داد و توسعه احتمالی را رد کرد. ارسال کردن:

من فکر می کنم بسیاری از مردم بوتا به پوکمون علاقه ندارند. این برای من، به عنوان یک بازیکن 10 ساله، مرا می ترساند.

اگرچه شرکت‌های دیگری مانند Niantic قبلاً بازی‌های Pokemon بهبود یافته واقعیت مجازی مانند Pokemon Go را توسعه داده‌اند، نینتندو در مورد مقابله با NFT و متاورس نگران بوده است. در فوریه 2022، رئیس نینتندو Shuntaro Furukawa اظهار داشت که با وجود اینکه متاورس پتانسیل بالایی دارد، این شرکت باید بتواند تجربیات جدید و تازه ای برای آزمایش با آن ارائه دهد. فوروکاوا توضیح داد:

اگر بتوانیم راهی برای انتقال یک “رویکرد نینتندو” به متاورژن پیدا کنیم که بسیاری از مردم به راحتی آن را درک کنند، ممکن است چیزی را در نظر بگیریم.

این امر نینتندو را از سایر توسعه دهندگان بازی که قبلاً NFT، Web3 و تجربیات متاورس را به عنوان بخشی از برنامه های تجاری خود گنجانده اند، مانند Square Enix، Bandai Namco و حتی Sega متمایز می کند.

نظر شما در مورد امکان عرضه محصولات پوکمون توسط نینتندو در متاورس چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، inmedialv / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.