معامله سهام NVIDIA بعد از درآمد سه ماهه سوم

انویدیا درآمد سه ماهه سوم را برای دوره منتهی به اکتبر گزارش داد که فروش بهتر از حد انتظار را نشان داد اما درآمد هر سهم کمتر از حد انتظار بود. از زمان رسیدن به رکورد 346.47 دلار در نوامبر 2021، قیمت سهم تا اکتبر 2022 حدود 68 درصد کاهش یافت. در زمان نگارش این

کد خبر : 287431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
معامله سهام NVIDIA بعد از درآمد سه ماهه سوم



انویدیا درآمد سه ماهه سوم را برای دوره منتهی به اکتبر گزارش داد که فروش بهتر از حد انتظار را نشان داد اما درآمد هر سهم کمتر از حد انتظار بود.

از زمان رسیدن به رکورد 346.47 دلار در نوامبر 2021، قیمت سهم تا اکتبر 2022 حدود 68 درصد کاهش یافت. در زمان نگارش این مقاله، سهام انویدیا 45 درصد نسبت به پایین‌ترین قیمت اکتبر افزایش یافته است.

درباره آخرین گزارش درآمد انویدیا، آنچه که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند و آخرین فعالیت صندوق تامینی روی سهام بیشتر بدانید.











موجودی: NVIDIA
نماد برای حساب Invest.MT5: NVD
تاریخ ایده: 29 نوامبر 2022
خط زمانی: 1-6 ماهگی
سطح ورودی: 166.00 دلار
سطح هدف: 196.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

تجارت مزایا و معایب سهام Nvidia

آخرین گزارش درآمد سه ماهه سوم Nvidia نشان داد:

  • درآمد: 5.93 میلیارد دلار در مقابل انتظار 5.77 میلیارد دلار
  • سود هر سهم: 0.58 دلار در مقابل 0.69 دلار مورد انتظار برای هر سهم
  • کاهش حاشیه ناخالص 53.6 درصدی ناشی از هزینه موجودی مربوط به کاهش تقاضا برای تراشه های مرکز داده در چین
  • فروش بخش بازی 1.57 میلیارد دلار است که نسبت به سال گذشته 51 درصد کاهش داشته است
  • فروش مرکز داده 3.83 میلیارد دلار است که نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش یافته است

انویدیا به عنوان یک شاخص مهم برای سلامت کلی صنعت فناوری در نظر گرفته می شود زیرا تراشه هایی را در اختیار ارائه دهندگان ابر و سازندگان رایانه قرار می دهد. به دلیل کاهش تقاضای کلی از سوی مصرف کنندگان، شرکت های تولید تراشه پیش بینی های سفارش خود را کاهش داده اند و به سرمایه گذاران هشدار داده اند که مشتریان با تراشه ها مملو شده اند.

به این ترتیب، انویدیا سرعت استخدام خود را برای انطباق با آب و هوای متغیر کاهش داده است. در حالی که انویدیا به‌خاطر واحدهای پردازش گرافیکی فوق‌العاده‌ای که در بازی‌ها استفاده می‌شود، شناخته می‌شود، تقاضای کمتر ناشی از سیاست‌های چین صفر کووید باعث شده است که به دلیل داشتن موجودی بیشتر از تقاضا، فروش کمتری به خرده‌فروشان داشته باشند. فروش نسبت به سال قبل 51 درصد کاهش داشته است.

در حالی که برخی از نکات مثبت در گزارش درآمد حاصل از فروش بالاتر تراشه‌های مرکز داده‌اش به شرکت‌های مبتنی بر فضای ابری و اینترنتی ایالات متحده وجود داشت، انویدیا هشدار داد که از ممنوعیت فروش تراشه‌های هوش مصنوعی آمریکا به شرکت‌های چینی نیز آسیب خواهد دید.

Nvidia Hedge Fund Holdings

آخرین گزارش بایگانی 13F ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار 462 صندوق تامینی، نشان می دهد که صندوق های تامینی دارایی خود را در سهام انویدیا 9.5 میلیون سهم در سه ماهه کامل گذشته افزایش داده اند.

روند کلی فصل به فصل امسال متفاوت بوده است. بایگانی ماه مارس نشان داد که صندوق های تامینی موقعیت خود را در سهام افزایش داده اند قبل از اینکه بایگانی ژوئن نشان دهد که آنها موقعیت خود را در سهام کاهش داده اند.

مهم‌تر از آن، ثبت اسناد در سپتامبر بیشترین افزایش در دارایی‌های صندوق تامینی را در حداقل 8 فصل گذشته نشان می‌دهد – احتمالاً به دلیل سقوط قابل توجه در قیمت سهام آن.

منبع: TipRanks، 29 نوامبر 2022

پیش بینی سهام انویدیا – تحلیلگران چه می گویند؟

به گفته تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش‌بینی سهام انویدیا در 3 ماه گذشته نظرسنجی کردند، در حال حاضر 21 رتبه خرید، 7 رتبه نگه‌داری و 0 فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام انویدیا 320.00 دلار و کمترین قیمت هدف 133.00 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای پیش بینی سهام انویدیا 196.15 دلار است.

منبع: TipRanks، 29 نوامبر 2022

یک ایده تجارت مثال برای را Nvidia قیمت سهام

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام انویدیا می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را با شکست بالای 166.00 دلار بخرید تا نوسانات فعلی بازار امکان پذیر باشد.
  • هدف درست کمتر از میانگین قیمت هدف تحلیلگر در 196.00 دلار است.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 1 تا 6 ماه
  • در صورت خرید 10 سهم انویدیا:

    • در صورت رسیدن به هدف = 300.00 دلار سود بالقوه (196.00 دلار – 166.00 دلار * 10 سهم).

به یاد داشته باشید که بازارها بالا و پایین می‌روند و بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم بالا رود. در واقع، حتی ممکن است قبل از افزایش آن بسیار پایین‌تر هم بیفتد، به‌ویژه با توجه به اینکه انویدیا در ماه اکتبر 68 درصد کاهش داشت.

مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی دارید و همیشه می دانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن و همچنین هزینه ها.

با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را با کمیسیون از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری و بفروشید. این به این معنی است که خرید 10 سهم در سهام انویدیا به کمیسیونی معادل 0.20 دلار (0.02 دلار * 10 سهم) برای انجام معامله هر طرف منجر می شود.

حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا در مجموع فقط 1 دلار کمیسیون به دست می آورد!

نحوه خرید Nvidia سهام در 4 مرحله

با Admirals می توانید سهام شرکت هایی مانند Nvidia را خریداری کنید با کارمزد کم فقط 0.02 دلار به ازای هر سهم و حداقل کمیسیون پایین فقط 1 دلار در سهام ایالات متحده.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله‌گران، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. سهام خود را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.
منبع: Admirals MetaTrader 5 Web. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست

برای معامله سهام انویدیا امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

میبینی قیمت سهام انویدیا حرکت متفاوت؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام انویدیا کاهش یابد، می توانید از یک حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می کند، معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما این امکان را می دهد که با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از هر گونه تصمیم سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کافی داشته باشید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، Jitanchandra Solanki (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.