معاملات NZD/USD با احتیاط قبل از داده های تولید ناخالص داخلی Q2 انجام می شود

دلار نیوزلند ، NZD/USD ، Q2 GDP ، Covid ، RBA – Talking Points دلار نیوزلند پیش از داده های رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم تمرکز کرد فیلیپ لو ، فرماندار RBA امروز درباره اقتصاد صحبت می کند NZD/USD در SMA 200 روزه در Bull Pennant معامله می شود پیش بینی سه

کد خبر : 104076
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
معاملات NZD/USD با احتیاط قبل از داده های تولید ناخالص داخلی Q2 انجام می شود


دلار نیوزلند ، NZD/USD ، Q2 GDP ، Covid ، RBA – Talking Points

  • دلار نیوزلند پیش از داده های رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم تمرکز کرد
  • فیلیپ لو ، فرماندار RBA امروز درباره اقتصاد صحبت می کند
  • NZD/USD در SMA 200 روزه در Bull Pennant معامله می شود

پیش بینی سه شنبه آسیا و اقیانوسیه

دلار نیوزلند حساس به ریسک در برابر دلار آمریکا اندکی معامله می شود ، زیرا معامله گران پس از بی ثباتی هفته گذشته با احتیاط پای خود را به موضع خطر باز می گردانند. در روز دوشنبه شاخص های ارزش خالص APAC بیشتر بالا رفت ، اگرچه سود کمی بود. وال استریت در معاملات روز دوشنبه با معیار S&P 500 0.23 درصد بالاتر بسته شد. با این حال ، سهام فناوری حساس به رشد عقب افتاده است.

معامله گران دلار کیوی خود را برای تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم نیوزلند آماده می کنند تا در هفته جاری از مرز عبور کند. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ ، تحلیلگران انتظار دارند رشد سه ماهه دوم سالانه به 16.3 درصد برسد. این میزان در سه ماهه اول تنها 2.4 درصد سالانه است. در صورت برآورده شدن یا فراتر رفتن از انتظارات ، این امر می تواند به افزایش NZD/USD کمک کند.

بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) قرار است در اوایل ماه آینده ملاقات کند ، زمانی که معامله گران نرخ ها تا حد زیادی انتظار دارند 25 واحد پایه به نرخ نقدی رسمی (OCR) افزایش یابد. بازده اوراق قرضه دولتی داخلی در هفته های اخیر به عنوان معامله گران افزایش یافته است قیمت گذاری شده که در آ شانس بیشتری برای افزایش نرخ در حالی که نوع دلتا همچنان خطرناک است ، که توسط اکثر بانک های مرکزی ذکر شده است ، نیوزلند در مهار همه گیری ها موفقیت نسبتاً بالایی داشته است.

نخست وزیر جاسیندا آردرن اوایل هفته جاری اعلام کرد که کشور سه شنبه به محدوده سطح 2 کاهش می یابد. با این حال ، اوکلند حذف نمی شود ، که محدودیت های سطح 4 را برای یک هفته دیگر حفظ می کند. این حرکت نشان می دهد که سیاست گذاران از پیشرفت های انجام شده تا کنون اطمینان دارند و به اقتصاد کیوی چراغ سبز برای حرکت رو به جلو نشان می دهد.

در جاهای دیگر ، فیلیپ لو ، رئیس بانک ذخیره امروز در یک سخنرانی آنلاین به بنیاد ANIKA صحبت خواهد کرد. دلار استرالیا از عقب نشینی در ریسک گریز این هفته سود برده است و معامله گران از گزارش مشاغل آگوست که قرار است پنجشنبه منتشر شود لذت می برند. تحلیلگران انتظار از دست دادن 90 هزار شغل را دارند. قرنطینه در نیوساوت ولز و ویکتوریا با افزایش انواع دلتا ، پیش بینی های رشد و بازار کار را به تعویق انداخته است.

پیش بینی فنی NZD/USD

NZD/USD پس از چند روز سود متوسط ​​، مستقیماً زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) معامله می شود. این جفت ارز طی دو هفته گذشته الگوی نمودار Bull Pennant را تشکیل داده است و در حال حاضر با پشتیبانی پشتیبانی می شود. شکستن بیش از SMA 200 روزه می تواند قیمت ها را برای یک شکست احتمالی از طرح تعیین کند ، زیرا این به معنی سوگیری صعودی است.

نمودار روزانه NZD/USD

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از بخش نظرات زیر یا FxWestwaterدر توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.