معاملات استیبل کوین بر بازار ارزهای دیجیتال روز دوشنبه تسلط دارد، تتر و BUSD فروش با Premium – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

روز دوشنبه، اقتصاد کریپتو با 183.85 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی طی 24 ساعت، فعالیت بازار قابل توجهی را تجربه کرد که بخش بزرگی از این معاملات شامل استیبل کوین ها بود. USDC تقریباً برابر با دلار آمریکا معامله شد و چندین استیبل کوین از جمله تتر و BUSD با قیمت ممتاز فروخته شد. تتر

کد خبر : 333344
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
معاملات استیبل کوین بر بازار ارزهای دیجیتال روز دوشنبه تسلط دارد، تتر و BUSD فروش با Premium – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین


روز دوشنبه، اقتصاد کریپتو با 183.85 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی طی 24 ساعت، فعالیت بازار قابل توجهی را تجربه کرد که بخش بزرگی از این معاملات شامل استیبل کوین ها بود. USDC تقریباً برابر با دلار آمریکا معامله شد و چندین استیبل کوین از جمله تتر و BUSD با قیمت ممتاز فروخته شد. تتر در معاملات صبحگاهی (ET) به بالاترین سطح 1.04 دلار در هر واحد رسید و BUSD به 1.03 دلار در هر سکه افزایش یافت.

تعداد انگشت شماری از دارایی های استیبل کوین برای حق بیمه معامله می شود زیرا USDC شکاف برابری 1 دلاری را می بندد

روز دوشنبه، پس از اینکه USDC در حفظ پیوند خود با دلار آمریکا در آخر هفته با مشکل مواجه شد، استیبل کوین ها حجم معاملات قابل توجهی را تجربه کردند. این باعث شد که پنج استیبل کوین دیگر درست زیر ارزش 1 دلار کاهش یابد. امروزه USDC تقریباً این شکاف را بسته است و با 0.99 دلار به ازای هر سکه معامله می‌شود، اما معامله‌گرانی که به دنبال مبادله USDC با تتر (USDT)، بایننس دلار (BUSD) یا یک استیبل کوین دیگر هستند ممکن است مجبور به پرداخت حق بیمه باشند.

معاملات استیبل کوین بر بازار ارزهای دیجیتال، تتر و فروش BUSD در روز دوشنبه تسلط دارد.
طبق نمودارهای جمینی، USDT از مرز 1.04 دلار جهش کرد و با چند سنت افزایش در روز دوشنبه معامله شد.

در حال حاضر، تتر (USDT) با دو سنت بالاتر از دلار آمریکا معامله می شود و قیمت هر سکه در اوایل صبح 1.04 دلار است. برخی از جهش‌های تتر (USDT) در روز دوشنبه به 1.076 دلار در هر USDT رسید. BUSD حق بیمه مشابهی را در 1.03 دلار در هر واحد مشاهده کرد و سایر استیبل کوین ها مانند TUSD و DAI نیز قیمت های بالاتری را بر اساس صرافی مورد استفاده معامله گران تجربه می کنند. با 1.02 دلار در هر واحد و با 72.55 میلیارد USDT در گردش، دو سنت اضافی ارزش بازار USDT را در زمان نگارش به 74.23 میلیارد دلار می رساند.

معاملات استیبل کوین بر بازار ارزهای دیجیتال، تتر و فروش BUSD در روز دوشنبه تسلط دارد.
افزایش قیمت BUSD در Gemini در صبح دوشنبه (ET).

از 183.85 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی، USDT 94.27 میلیارد دلار یا 51.27 درصد از حجم تجارت جهانی را تشکیل می دهد. USDC دارای حجم تجارت جهانی 10.79 میلیارد دلار است که نشان دهنده 5.87٪ از 183 میلیارد دلار معاملات در 24 ساعت گذشته است. بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نیز مقدار قابل توجهی از حجم معاملات روز را به خود اختصاص داده اند. بیت کوین (BTC) در روز دوشنبه 16.6 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت و شاهد 70.22 میلیارد دلار مبادله بود، در حالی که اتریوم (ETH) 12.9 درصد افزایش یافت و به 68.13 میلیارد دلار در حجم معاملات جهانی رسید.

با بازگشت حق بیمه های کوچک و USDC به برابری 1 دلاری، ارزش بازار اقتصاد استیبل کوین در حال حاضر 136.25 میلیارد دلار است. در حالی که پرمیوم های استیبل کوین و رویداد depegging آخر هفته ممکن است برای برخی از معامله گران مفید نباشد، این اختلافات به طور قابل توجهی به نفع آربیتراژگران استیبل کوین است. علاوه بر این، Curve، صرافی غیرمتمرکز (dex) متمرکز بر تجارت استیبل کوین، 1.02 میلیارد دلار حجم تجارت را به ثبت رسانده و دومین صرافی بزرگ از نظر حجم معاملات در روز دوشنبه است.

برچسب ها در این داستان

آربیتراژورها، بیت کوین، بلاک چین، بیت کوین، BUSD، اقتصاد کریپتو، تجارت کریپتو، ارزهای دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، اخبار ارزهای دیجیتال، قیمت ارزهای دیجیتال، معاملات ارزهای دیجیتال، منحنی، DAI، صرافی غیرمتمرکز، depegging، دارایی‌های دیجیتال، ETH، Global Volume، Ethereum فعالیت بازار، سرمایه گذاری بازار، حق بیمه، استیبل کوین، تتر، حجم معاملات، معامله گران، جلسات معاملاتی، توسد، دلار آمریکا، USDC، USDC Depeg، USDC repeg

نظر شما در مورد بازار کنونی استیبل کوین و تأثیر حق بیمه های اخیر و رویدادهای کاهش ارزش بر معامله گران و سرمایه گذاران چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.