مطالعه نشان می دهد که السالوادور یکی از کشورهایی است که بیشتر به بیت کوین علاقه مند هستند – اخبار بیت کوین

یک مطالعه اخیر که علاقه چندین کشور به بیت کوین و ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار داد، السالوادور را به عنوان دومین علاقه مندی به این موضوع رتبه بندی کرد. در حالی که ایالات متحده همچنان در رتبه اول قرار داشت، رتبه بالای السالوادور در میان انتقاداتی است که نایب بوکله رئیس جمهور سالوادور

کد خبر : 333838
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه نشان می دهد که السالوادور یکی از کشورهایی است که بیشتر به بیت کوین علاقه مند هستند – اخبار بیت کوین


یک مطالعه اخیر که علاقه چندین کشور به بیت کوین و ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار داد، السالوادور را به عنوان دومین علاقه مندی به این موضوع رتبه بندی کرد. در حالی که ایالات متحده همچنان در رتبه اول قرار داشت، رتبه بالای السالوادور در میان انتقاداتی است که نایب بوکله رئیس جمهور سالوادور به دلیل تلاش برای پذیرش بیت کوین از مردم سالوادور گرفته است.

السالوادور علاقه خود را به بیت کوین حفظ می کند

بر اساس مطالعه اخیر انجام شده توسط Crypto Betting، یک پورتال غیرمتمرکز بازی، السالوادور در میان کشورهایی است که بیشتر علاقه مند به یادگیری در مورد بیت کوین و کاربردهای آن هستند. این مطالعه که رفتار پرسش‌ها را با استفاده از Google Analytics و تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین در هر کشور بررسی کرد، نشان داد که السالوادور دومین کشوری است که علاقه زیادی به این موضوع دارد.

این مطالعه به کشور نمره 46.19 را در مقیاس 0 تا 100 داد که در آن کشورهای علاقه مند به بیت کوین نزدیک به 100 رتبه بندی شدند. در مورد وضعیت السالوادور، این گزارش بیان کرد:

السالوادور یک بازیکن منحصر به فرد و برجسته در دنیای بیت کوین است.

ایالات متحده با دریافت نمره 54.95 از 100 به عنوان علاقه مندترین کشور به بیت کوین در سراسر جهان رتبه بندی شد. دیگر کشورهایی که در این گزارش رتبه های بالایی را کسب کردند عبارتند از ویتنام، کانادا، نیجریه، سوئیس، فیلیپین، هند، ونزوئلا و اتریش.

رمزنگاری در کشور

در حالی که کشور شاهد تصویب قانون بیت کوین در ژوئن 2021 بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کشور تبدیل می کرد، تحلیلگران و مطالعات از فشاری که رئیس جمهور نایب بوکله برای پذیرش بیت کوین انجام می دهد انتقاد کردند.

به عنوان مثال، چندین نظرسنجی که توسط دانشگاه سیمئون کاناس در سال گذشته برگزار شد، نشان داد که اکثر مردم سالوادور معتقدند که بیت کوین وضعیت مالی شخصی آنها را بهبود نداده است و نظر منفی در مورد بیت کوین دارند. همچنین، مطالعه دیگری که در ماه مه 2022 توسط مرکز مطالعات شهروندی دانشگاه فرانسیسکو گاویدیا انجام شد، نشان داد که بیش از 60 درصد از مردم سالوادور با پذیرش بیت کوین به عنوان یک ارز قانونی مخالف هستند و به جای آن از دلار آمریکا استفاده می کنند.

حتی با وجود این انتقاد، Bukele برای ساخت بیت کوین سیتی، شهری با انرژی زمین گرمایی که با سرمایه های به اصطلاح اوراق قرضه آتشفشانی ساخته می شود، تلاش کرده است، که هنوز توسط دولت منتشر نشده است. این مطالعه نشان می‌دهد که هنوز علاقه‌ای به موضوع کریپتو در السالوادور وجود دارد، حتی اگر مردم کاملاً در مورد آن متقاعد نشده باشند.

نظر شما در مورد علاقه ای که السالوادور به بیت کوین دارد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.