مطالعه نشان می‌دهد که پرداخت‌های QR و دیجیتال در آرژانتین به رشد خود ادامه می‌دهند – فین‌تک بیت‌کوین نیوز

مطالعه اخیر انجام شده توسط Fiserv، یک شرکت پرداخت جهانی، نشان می دهد که QR و کیف پول های دیجیتال به عنوان گزینه های پرداخت در آرژانتین رشد قابل توجهی داشته اند. در حالی که اولویت کارت اعتباری راکد مانده است، استفاده از پول نقد برای پرداخت کاهش یافته است، به طوری که تنها 14

کد خبر : 333272
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه نشان می‌دهد که پرداخت‌های QR و دیجیتال در آرژانتین به رشد خود ادامه می‌دهند – فین‌تک بیت‌کوین نیوز


مطالعه اخیر انجام شده توسط Fiserv، یک شرکت پرداخت جهانی، نشان می دهد که QR و کیف پول های دیجیتال به عنوان گزینه های پرداخت در آرژانتین رشد قابل توجهی داشته اند. در حالی که اولویت کارت اعتباری راکد مانده است، استفاده از پول نقد برای پرداخت کاهش یافته است، به طوری که تنها 14 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی استفاده از آن را نسبت به سایر گزینه ها در کشور انتخاب کردند.

آرژانتین در عرصه پرداخت دیجیتال می شود

بر اساس مطالعه اخیر انجام شده توسط Fiserv، یک شرکت پرداخت جهانی، آرژانتینی ها به آرامی به پرداخت های دیجیتال، از جمله کد QR و انتقال کیف پول دیجیتال، به عنوان بخشی از زرادخانه روزمره خود برای تسویه پرداخت ها روی می آورند. این مطالعه نشان داد که اولویت‌های پرداخت آرژانتینی‌ها تغییر کرده و گزینه‌های قدیمی برای روش‌های پرداخت دیجیتال را کنار گذاشته‌اند.

بر اساس این مطالعه، 34 درصد از آرژانتینی ها ترجیح می دهند برای پرداخت های خود از کیف پول های QR و دیجیتال استفاده کنند و به همان درصد ترجیحی می رسند که کارت های نقدی دارند. ترجیح برای کارت های اعتباری راکد مانده است، در حالی که پرداخت های نقدی کاهش یافته است، به طوری که تنها 14 درصد از آرژانتینی ها پول نقد را بر سایر روش های پرداخت ترجیح می دهند.

پرداخت‌های QR نیز در منطقه خاص خود رشد کرده‌اند، به طوری که از هر چهار تراکنش، یکی با استفاده از این نوع پرداخت در سیستم بهم پیوسته تراکنشی آرژانتین تسویه می‌شود.

روند رو به رشد

نتایج این گزارش نشان می دهد که روند پرداخت آرژانتینی ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است. این مطالعه از رشد گزینه‌های دیجیتالی خبر می‌دهد که اولویت آن نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است، و اولویت برای گزینه‌های محبوب مانند پول نقد و کارت‌های نقدی کاهش یافته است.

خورخه لاراوید، متخصص ابزارهای پرداخت، در مورد سیر تحول پرداخت در کشور اظهار نظر کرد. او توضیح داد:

در آرژانتین، ما در راه دیجیتالی کردن تراکنش‌ها با طیف وسیعی از گزینه‌های جایگزین هستیم: QR، که بانک مرکزی آن را «پرداخت با نقل و انتقالات» می‌نامد، بسیار رشد کرد.

برای Larravide، پرداخت های دیجیتال به دلیل یک سری مزایای کلیدی، از جمله راحتی در زمان پرداخت و تخفیف های ارائه شده برای استفاده از آنها، که در بین بازرگانان محبوب هستند، در حال افزایش است. همچنین، لاراوید خاطرنشان می کند که استفاده از این نوع پرداخت به نفع دولت است، که فهرستی از تمام تراکنش های انجام شده برای اهداف مالیاتی مفید دارد.

در سپتامبر سال گذشته، تعداد پرداخت‌های QR به رکوردی رسید، با 3.15 میلیون پرداخت با استفاده از این روش در آن ماه، که بالاترین رقم از زمان اجرای این گزینه در نوامبر 2021 بود.

نظر شما در مورد ظهور QR و کیف پول های دیجیتال به عنوان گزینه های پرداخت در آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.