مشتریان مستقر در برزیل FTX سازماندهی می‌کنند تا طرح دعوای کلاسی را تشکیل دهند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌شود

گروهی از مشتریان صرافی کریپتو FTX که اخیراً سقوط کرده است، سازماندهی شده اند تا علیه این شرکت اقدام قانونی کنند. این دعوا توسط ری ناصر، مدیر عامل آرتور ماینینگ هدایت می شود و مشتریانی که تا زمان ورشکستگی آن بیش از 100000 دلار در بورس داشتند، ارائه خواهد شد. مشتریان برزیلی برای مقابله با

کد خبر : 282486
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
مشتریان مستقر در برزیل FTX سازماندهی می‌کنند تا طرح دعوای کلاسی را تشکیل دهند – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌شود


گروهی از مشتریان صرافی کریپتو FTX که اخیراً سقوط کرده است، سازماندهی شده اند تا علیه این شرکت اقدام قانونی کنند. این دعوا توسط ری ناصر، مدیر عامل آرتور ماینینگ هدایت می شود و مشتریانی که تا زمان ورشکستگی آن بیش از 100000 دلار در بورس داشتند، ارائه خواهد شد.

مشتریان برزیلی برای مقابله با FTX اقدام کنند

سقوط اخیر صرافی ارزهای دیجیتال FTX مشکلاتی را برای مشتریان در سراسر جهان ایجاد کرده است که اکنون در مورد چگونگی ادامه این موضوع مطمئن نیستند. برزیلی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و یکی از آنها رهبری گروهی را برای سازماندهی و اقدام قانونی علیه مبادله بر عهده دارد.

این گروه توسط Ray Nasser، مدیر عامل Arthur Mining، یک شرکت استخراج ارز دیجیتال به رهبری برزیل، رهبری می شود. مدیر اجرایی تصریح کرد که حتی اگر شرکت او در معرض شکست FTX قرار نگرفت، او می‌خواهد به افرادی که در اطرافش متحمل ضرر شده‌اند کمک کند. او توضیح داد:

شرکت من در معرض FTX صفر است، اما ما باید از کسانی که در تمام این سال‌ها در بین سرمایه‌گذاران و شرکا از ما حمایت کرده‌اند حمایت کنیم و تا حد امکان به آنها کمک کنیم. خیلی ها صدمه دیدند.

شکایت دسته جمعی ناصر توسط مشتریان FTX که در لحظه مسدود شدن وجوه شرکت بیش از 100000 دلار در این پلتفرم داشتند، طرح خواهد شد. این شکایت در حوزه قضایی ایالات متحده یا باهاما، کشورهایی که دفتر مرکزی این صرافی در آن‌ها قرار داشت، مطرح می‌شود.

کارمندان توسط سورپرایز گرفته شده اند

آنتونیو نتو، رئیس FTX در برزیل، اعلام کرد که سقوط صرافی او را غافلگیر کرده و معتقد است که شرکت نقدینگی لازم برای مواجهه با برداشت‌های گسترده را دارد. نتو در پیامی که در 11 نوامبر به گروه تلگرام صرافی در برزیل ارسال کرد، اعلام کرد که او نیز قربانی این وضعیت غیرمنتظره شده است. او بیان کرد:

تمام سرمایه‌ها و سرمایه‌های شخصی من نیز در FTX به دام افتادند، این ضررها سخت است. اما سخت‌ترین چیز، ناامیدی از باور داشتن به چیزی و به اشتراک گذاشتن آن با خانواده و دوستانی است که غافلگیر شده‌اند.

بر اساس گزارش های Coingecko، برزیل دهمین کشوری است که بیشترین آسیب را از ورشکستگی FTX داشته است. کاربران برزیلی با میانگین 134000 بازدید ماهانه 2.8 درصد از ترافیک سایت را به خود اختصاص داده اند. کلمبیا با 1.3 درصد از ترافیک ماهانه در رتبه دوم کشور لاتام در لیست قرار دارد.

نظر شما در مورد شکایت دسته جمعی که برزیلی ها قصد دارند علیه FTX مطرح کنند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Poetra.RH / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.