مشارکت ایران در نمایشگاه جهانی هنر توکیو ۲۰۲۱

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، در راستای توسعه همکاری‌ها و حضور هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری ایران در نمایشگاه‌های برجسته بین‌المللی در آن کشور، چون سال گذشته، در برگزاری نمایشگاه جهانی هنر ژاپن (ART FAIR ۲۰۲۱) مشارکت می‌کند. به همین دلیل، عنوان رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن به

کد خبر : 7703
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۳:۳۷
مشارکت ایران در نمایشگاه جهانی هنر توکیو ۲۰۲۱

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، در راستای توسعه همکاری‌ها و حضور هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری ایران در نمایشگاه‌های برجسته بین‌المللی در آن کشور، چون سال گذشته، در برگزاری نمایشگاه جهانی هنر ژاپن (ART FAIR ۲۰۲۱) مشارکت می‌کند. به همین دلیل، عنوان رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن به عنوان همکار در این رویداد مهم در پوستر نمایشگاه درج شده است.

در سال ۲۰۲۰ نیز برای اولین بار با پیگیری  و مشارکت رایزنی فرهنگی و همراهی سفارت کشورمان در ژاپن، موسسه هنرهای معاصر ایران و اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشورِ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، زمینه حضور ایران در این رویداد مهم بین‌المللی فراهم شد. در آن دوره، رایزنی فرهنگی، اثر رضا لواسانی، هنرمند ایرانی را با عنوان «زندگی» معرفی کرد که در کتاب نمایشگاه به چاپ رسید، ولی متاسفانه به دلیل شیوع کرونا در فروردین سال ۱۳۹۹، اجرای آن لغو شد.

این نمایشگاه و رویداد بزرگ فرهنگی و هنری در سطح بین‌المللی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و به لحاظ وسعت، اولین و به لحاظ فروش آثار هنری در سال ۲۰۱۹، مقام دوم را به خود اختصاص داده است.

در این نمایشگاه، کشورهای مختلف، وزراتخانه‌ها و موسسات، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، موزه‌ها، گالری‌ها، رسانه‌ها و…  همکاری و مشارکت دارند.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.