مسکو قصد ندارد روس ها را از خرید کریپتو در خارج از کشور منع کند – مقررات اخبار بیت کوین

یک مقام عالی رتبه دولتی اعلام کرد که روسیه قرار نیست مسیر چین را دنبال کند و قصد ندارد شهروندان خود را از خرید ارزهای رمزنگاری شده در مبادلات خارجی منع کند. روس ها قادر نخواهند بود در کشور خود با سکه های دیجیتالی پرداخت کنند ، اما می توانند از کیف پول های رمزنگاری

کد خبر : 116580
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مسکو قصد ندارد روس ها را از خرید کریپتو در خارج از کشور منع کند – مقررات اخبار بیت کوین


یک مقام عالی رتبه دولتی اعلام کرد که روسیه قرار نیست مسیر چین را دنبال کند و قصد ندارد شهروندان خود را از خرید ارزهای رمزنگاری شده در مبادلات خارجی منع کند. روس ها قادر نخواهند بود در کشور خود با سکه های دیجیتالی پرداخت کنند ، اما می توانند از کیف پول های رمزنگاری خارج از مرزهای خود استفاده کنند.

روس ها می توانند ارزهای رمزنگاری شده را در مبادلات خارجی خریداری کنند

الکسی موسیف ، معاون وزیر دارایی روسیه اعلام کرد ، برخلاف دولت چین ، مقامات مسکو قصد ندارند محدودیت هایی را برای خرید ارزهای رمزنگاری شده در مبادلات دارایی های دیجیتال مستقر در خارج از کشور اعمال کنند. این هفته در گفتگو با خبرنگاران ، وی اشاره کرد که تسویه حساب های رمزنگاری شده در کشور ممنوع است اما توضیح داد:

در عین حال ، شهروندان می توانند خرید کنند [cryptocurrencies] و از کیف پول خارج از فدراسیون روسیه استفاده کنید. فکر کنم همینطور بماند. هنوز برنامه ای برای تغییر چیزی وجود ندارد.

روز سه شنبه ، در طی سخنرانی اختصاصی به دیجیتالی شدن بازارهای مالی در موسسه روابط بین الملل مسکو (MGIMO) ، مویسیف تأکید کرد که روسیه اجازه نمی دهد از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان وسیله پرداخت در داخل کشور استفاده شود. به نقل از اینترفکس ، این مقام دولتی گفت:

اکنون موضع این است که عملیات با ارزهای رمزنگاری شده در قلمرو فدراسیون روسیه ممنوع شود.

وی در پاسخ به سوالات دانشجویان ، اشاره کرد که مجاز بودن پرداخت های رمزنگاری شده می تواند منجر به از دست دادن کنترل عرضه پول شود و تاکید کرد که این موضوع به حاکمیت مالی خلاصه می شود. با این وجود ، الکسی موسیف افزود که صرف نظر از ممنوعیت ، روس ها می توانند در خارج از کشور یک کیف پول رمزنگاری شده داشته باشند.

معاون وزیر دارایی همچنین تأکید کرد که بسیاری از اصطلاحات مالی جدید ، مانند ارزهای دیجیتال و اطلاعات بلاک چین ، باید در قانون مدنی روسیه و سایر قوانین مربوطه تعریف شود. وی در ادامه توضیح داد:

بلاک چین بدیهی است که طاقچه خاص خود را اشغال کرده و در مواردی که به حقوق مساوی نیاز است استفاده می شود.

با این حال ، اظهارات مویسف پس از بیانیه هفته گذشته رئیس کمیته بازار مالی پارلمان ، آناتولی آکساکوف ، بیان می کند که قانون گذاران روسی در حال بررسی محدودیت های قانونی برای مقدار پولی هستند که سرمایه گذاران غیر واجد شرایط می توانند در دارایی های رمزنگاری شده قرار دهند. آکساکوف معتقد است این اقدامات برای محافظت از سرمایه گذاران خصوصی در روسیه لازم است زیرا ارزهای رمزنگاری شده میلیاردها دلار در سراسر جهان جذب می کنند.

آیا فکر می کنید روسیه سیاست فعلی خود را در مورد خرید ارزهای رمزپایه در مبادلات خارجی حفظ خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

برچسب ها در این داستان

الکسی موسیف ، ممنوعیت ، شهروندان ، کد مدنی ، سکه ، رمزنگاری ، مبادله رمزنگاری ، کیف پول رمزنگاری شده ، ارزهای رمزپایه ، ارز رمزپایه ، مبادلات ، مبادلات خارجی ، قوانین ، وجوه قانونی ، وسایل پرداخت ، وزیر ، پرداخت ها ، محدودیت ها ، روسیه ، روسیه ، روسیه ، کیف پول

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.