مرکز دوستی بومی Mi’kmaw سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری از دولت کانادا برای ارائه تسهیلات و برنامه جدید دریافت می کند.

19 مه 2022 — شهرداری منطقه ای هالیفاکس، منطقه سنتی میکماو، نوا اسکوشیا — خدمات بومی کانادا مردم بومی که در مراکز شهری زندگی می کنند یا در حال انتقال به مراکز شهری هستند، یکی از جمعیت هایی هستند که سریع ترین رشد را در کانادا دارند. دولت کانادا متعهد به همکاری با شرکای بومی

کد خبر : 209170
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
مرکز دوستی بومی Mi’kmaw سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری از دولت کانادا برای ارائه تسهیلات و برنامه جدید دریافت می کند.


19 مه 2022 — شهرداری منطقه ای هالیفاکس، منطقه سنتی میکماو، نوا اسکوشیا — خدمات بومی کانادا

مردم بومی که در مراکز شهری زندگی می کنند یا در حال انتقال به مراکز شهری هستند، یکی از جمعیت هایی هستند که سریع ترین رشد را در کانادا دارند.

دولت کانادا متعهد به همکاری با شرکای بومی برای بهبود کیفیت زندگی ملل اول، اینویت و متیس است و اطمینان حاصل می کند که مردم بومی شهری دارای فضاهای امن و قابل دسترس برای دسترسی به ارائه خدمات با کیفیت بالا و فرهنگی مرتبط هستند.

مرکز دوستی بومی Mi’kmaw از سال 1972 برنامه ها و خدمات ضروری را به مردم بومی در مرکز شهر هالیفاکس ارائه می دهد. در حال حاضر، بیش از 55 برنامه در این مرکز وجود دارد که از آموزش در دوران کودکی، آموزش، اشتغال، مسکن و بی خانمانی را شامل می شود. و عدالت برای کاهش آسیب و حمایت از فرهنگ و زبان. برای خدمت رسانی مناسب به جمعیت رو به رشد بومی شهری، مرکز از زمان افتتاحش سه بار مجبور به جابجایی شده است. امکانات فعلی آن اکنون با محدودیت های قابل توجهی در خدمت رسانی به مشتریان بومی شهری در حال رشد و متنوع مواجه است.

امروز، اندی فیلمور، دبیر پارلمانی وزیر نوآوری، علم و صنعت و نماینده مجلس هالیفاکس، به نمایندگی از پتی هاجدو، وزیر فدرال خدمات بومی؛ و محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA)، 4.91 میلیون دلار بودجه مشترک فدرال برای مرکز دوستی بومی Mi’kmaw اعلام کردند.

این بودجه شامل:

  • 4 میلیون دلار از خدمات بومی کانادا، از طریق جریان سرمایه گذاری عمده زیرساخت برنامه برنامه ریزی شهری برای مردم بومی (UPIP)، برای کمک به طراحی و ساخت یک مرکز جدید که به طور استراتژیک برای خدمت و حمایت از بیش از 7000 مشتری بومی شهری ساکن در طراحی شده است. شهرداری منطقه ای هالیفاکس؛ و
  • 910,000 دلار غیرقابل بازپرداخت از صندوق مشاغل و رشد ACOA برای کمک به انجمن دوستی بومی Mi’kmaw در تحقق چشم انداز ترسیم شده در هر روز (EOED) Kjipuktuk-Halifax. EOED بر افزایش فرصت‌های اجتماعی و اقتصادی برای کارآفرینان بومی از طریق آشتی با استفاده از رویکرد فرهنگی بومی برای هدایت فراگیر و ایجاد روابط، راهنمایی همتایان و حمایت تمرکز دارد. طی سه سال آینده، این پروژه از ابتکاراتی از جمله ویترین فروشگاه ها، فضاهای سازنده، سایت های پاپ آپ، روزنامه و استراتژی بازاریابی حمایت خواهد کرد.

این سرمایه گذاری تعهد دولت کانادا را برای پاسخ به تحقیقات ملی در مورد درخواست عدالت زنان و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده برای بازیابی و احیای فرهنگ ها و زبان های بومی برجسته می کند. همچنین به اولویت های شناسایی شده در طرح اقدام ملی زنان و دختران بومی گمشده و کشته شده و 2SLGBTQQIA+ مردم – مسیر شهری برای بازیابی قدرت و مکان، صرف نظر از محل سکونت در رابطه با برنامه های مبتنی بر فرهنگ و حمایت از دسترسی جمعیت شهری به منابع پاسخ می دهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.