مردم همچنان درباره FTT و CEL، 2 توکن که توسط کسب و کارهای ورشکسته رمزنگاری حمایت می شوند، «بالا» هستند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

علیرغم ورشکستگی اخیر و درخواست صرافی برای محافظت از ورشکستگی، معامله گران ارزهای دیجیتال همچنان بیش از یک دلار آمریکا برای توکن FTT FTX در روز جمعه، 18 نوامبر 2022 می پردازند. FTT زمانی یکی از 30 دارایی رمزنگاری برتر بود، و اکنون این توکن به آن پرداخته است. هیچ رتبه ای در سایت های

کد خبر : 282584
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
مردم همچنان درباره FTT و CEL، 2 توکن که توسط کسب و کارهای ورشکسته رمزنگاری حمایت می شوند، «بالا» هستند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


علیرغم ورشکستگی اخیر و درخواست صرافی برای محافظت از ورشکستگی، معامله گران ارزهای دیجیتال همچنان بیش از یک دلار آمریکا برای توکن FTT FTX در روز جمعه، 18 نوامبر 2022 می پردازند. FTT زمانی یکی از 30 دارایی رمزنگاری برتر بود، و اکنون این توکن به آن پرداخته است. هیچ رتبه ای در سایت های خاص تجمیع بازار سکه به دلیل توکن های قفل شده FTT که پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX وارد گردش می شوند.

توکن FTT ورشکسته Crypto Exchange FTX همچنان بالای 1 دلار معامله می شود

در حالی که سقوط صرافی FTX یک آشفتگی است و مدیر عامل جدید FTX گفت که رهبری قبلی FTX “شکست کامل کنترل های شرکتی” بود و “فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتماد” بود، نماد صرافی FTT هنوز با قیمت 1.48 دلار به ازای هر معامله می شود. واحد.

علیرغم این واقعیت که FTX اعلام ورشکستگی کرد، سکه توسط چند دست متمرکز نگهداری می‌شود، و توسعه‌دهنده قرارداد FTT ۱۹۲ میلیون توکن قفل‌شده قبلی را باز کرده است، اما به فهرست سکه‌های کریپتو مرده که کمتر از یک پنی آمریکا معامله می‌شوند، نپیوسته است.

مردم هنوز در مورد FTT و CEL، 2 توکن که توسط کسب و کارهای ورشکسته رمزارز پشتیبانی می شوند، خوش بین هستند
FTT/USD از طریق Bitfinex در 18 نوامبر 2022.

در زمان نگارش این مقاله، محدوده قیمت 24 ساعته FTT بین 1.46 دلار در هر واحد تا 1.62 دلار به ازای هر FTT بوده است. این سکه در 14 روز گذشته تقریباً 93.9 درصد از دست داد و به دلیل رویداد Contract Deployer، دیگر در coingecko.com رتبه بندی نمی شود.

با این حال، در coinmarketcap.com، در 18 نوامبر 2022، از بین 21790 سکه رمزنگاری فهرست شده، رتبه 209 را دارد. پس از رسیدن به قیمت بی سابقه خود در 9 سپتامبر 2021، FTT در رتبه 25 در coingecko.com قرار گرفت و ارزش بازار آن 7.76 میلیارد دلار بود.

یکی از پست‌های رسانه‌های اجتماعی می‌گوید که FTT 3 روز پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX همچنان رشد خواهد کرد، طرفداران کریپتو هنوز در مورد سکه‌های کریپتو مانند CEL و FTT «بالا» هستند.

امروز، FTT دارای ارزش کاملاً کاهش یافته در حدود 485,397,611 دلار است و در حجم تجارت جهانی 24 ساعته حدود 16,060,367 دلار را به ثبت رسانده است. طبق coingecko.com، “MEXC Global در حال حاضر فعال ترین صرافی است” در 18 نوامبر 2022.

Coinmarketcap.com می‌گوید «Binance، Coinw، BTCEX، Bitrue و Tapbit» فعال‌ترین صرافی‌های FTT در روز جمعه هستند. معیارهای Cryptocompare.com نشان می‌دهد که فعال‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی که با FTT سروکار دارند عبارتند از Binance، Bitfinex، Huobi، Gate.io و Bibox.

آمارهای cryptocompare.com همچنین نشان می دهد که بزرگترین جفت معاملاتی FTT در روز جمعه، استیبل کوین BUSD است که 92.87٪ از مبادلات FTT را به خود اختصاص داده است، در حالی که تتر (USDT) 6.90٪ را فرمان می دهد. FTT به طیف وسیعی از توکن‌هایی می‌پیوندد که زمانی توسط کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال ورشکسته مدیریت یا پشتیبانی می‌شدند.

به عنوان مثال، توکن سلسیوس (CEL) با وجود فروپاشی وام دهنده کریپتو سلسیوس، همچنان ارزش خود را 0.45 دلار در هر واحد نگه می دارد. تعدادی از افرادی که در مورد CEL در پست‌های انجمن coinmarketcap.com (CMC) بحث می‌کنند، هنوز در مورد CEL «آخرین» هستند و همچنان به آن اعتقاد دارند.

همین امر را می توان در مورد طرفداران سرسخت توکن FTT نیز گفت، همانطور که یکی از پست های انجمن CMC می گوید: «توکن FTT رشد خواهد کرد. [in the] روزهای آینده، ما معتقدیم که آنها مشکلات را حل خواهند کرد و بزرگتر خواهند شد.” پست انجمن CMC مبنی بر رشد FTT توسط بیش از 3300 عضو انجمن CMC پسندیده شد.

برچسب ها در این داستان

کاهش 90 درصدی، آلت کوین‌ها، توکن‌های پشتوانه ورشکستگی، توکن CEL، سلسیوس، ورشکستگی سلسیوس، coingecko.com، Coinmarketcap.com، معامله‌گران ارزهای دیجیتال، FTT، تجزیه و تحلیل FTT، بازارهای FTT، قیمت‌های FTT، فروش FTT، توکن FTT، معاملات FTT ورشکستگی FTX، تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، سقوط FTX، سقوط FTX، بازارها، قیمت ها

نظر شما در مورد عملکرد قیمت FTT از زمان سقوط FTX و افرادی که هنوز معتقدند FTT دوباره باز خواهد گشت چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.