مدیر عامل گروه CME وقتی در ماه مارس ملاقات کردند، سام بنکمن-فرید از FTX را یک کلاهبرداری مطلق نامید – بیت کوین نیوز

به گفته مدیر عامل گروه CME، تری دافی، مدیر اجرایی در ماه مارس گذشته در یک کنفرانس با مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) ملاقات کرد و دافی در نهایت رهبر FTX را “متقلب” خطاب کرد. وقتی دافی با SBF نشست، مدیر سابق FTX گفت که هدف نهایی او رقابت با گروه CME بود.

کد خبر : 283870
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
مدیر عامل گروه CME وقتی در ماه مارس ملاقات کردند، سام بنکمن-فرید از FTX را یک کلاهبرداری مطلق نامید – بیت کوین نیوز


به گفته مدیر عامل گروه CME، تری دافی، مدیر اجرایی در ماه مارس گذشته در یک کنفرانس با مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) ملاقات کرد و دافی در نهایت رهبر FTX را “متقلب” خطاب کرد. وقتی دافی با SBF نشست، مدیر سابق FTX گفت که هدف نهایی او رقابت با گروه CME بود.

در ماه مارس گذشته، تری دافی، گروه CME، SBF را یک کلاهبردار نامید و گفت که او تنها کسی بود که علاوه بر ICE، “BS در این دلقک ها” را فراخواند.

تری دافی، مدیر اجرایی گروه CME، بزرگترین بورس اوراق بهادار جهان، اخیراً با میزبانان پادکست «On The Tape» به گفتگو نشسته و درباره سقوط اخیر FTX صحبت کرده است. دافی توضیح داد که در مارس گذشته او با مدیر عامل سابق FTX، سم بانکمن-فرید (SBF) نشست و در مورد رقابت بحث کردند. دافی از مدیر سابق FTX پرسید که هدف نهایی او چیست و SBF پاسخ داد “خب، من می خواهم با شما رقابت کنم.” دافی گفت که او پاسخ داد: “عالی، من همه برای رقابت هستم، چه کاری می خواهید انجام دهید؟”

دافی توضیح داد که SBF گفته است که می‌خواهد با CME در کریپتو رقابت کند، بنابراین دافی گفت: «من یکی بهتر به شما می‌دهم، چطور می‌شود که امتیازات ارزهای دیجیتالم را به ارزش 30 میلیون دلار به شما بدهم و از آنجا برویم؟» SBF به دافی پاسخ داد و از مدیر عامل گروه CME پرسید که در ازای این معامله چه می‌خواهد. دافی به SBF گفت: “میدونی من چی میخوام.” “اجازه دهید من مدیر ریسک شما باشم، من آن را پاک می کنم تا مطمئن شوم که به درستی انجام شده است.” SBF پاسخ داد که مدیر عامل گروه CME مدل خود را به کار نخواهد گرفت و دافی گفت: “مدل شما مزخرف است.” دافی افزود:

چرا باید مدلی را مستقر کنم که ریسک را به سیستم وارد کند؟ البته من قصد ندارم مدل شما را مستقر کنم.

دافی سپس گفت که SBF او را رد کرد و مدیر عامل گروه CME به مدیر عامل سابق FTX گفت: «می‌دانی چیست؟ شما یک کلاهبردار هستید تو کلاهبردار مطلق هستی شما ظاهراً 26 میلیارد دلار ارزش دارید و یک نوع دوست هستید. اگر با 26 میلیارد دلار نوعدوست هستید، چگونه در این لحظه 10 میلیارد دلار کمک مالی به کسی داده نمی شود؟ مدیر عامل گروه CME ادامه داد:

یک کمک 15 میلیارد دلاری چطور؟ میدونی چیه؟ ارزش خالص من با هیچ مدرکی شروع نمی شود. من به شما سه به یک می دهم [odds] که من از تو پول بیشتری دارم من به شما می گویم، من به شما چهار به یک می دهم [odds] که من بیشتر از دارایی خالص تو در جیب راستم پول دارم. شما یک کلاهبردار هستید و من مطمئن خواهم شد که ما این موضوع را از آنجا بیرون خواهیم آورد.

ایلان ماسک می گوید که SBF آشکارساز BS خود را خاموش کرد، دافی تأکید کرد که ایده FTX “کمبود و خطر قابل توجهی برای ثبات بازار دارد”.

پس از ملاقات با SBF، دافی گفت که درست در زمانی که FTX به دنبال تایید کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) برای تبدیل شدن به یک سازمان تسویه مشتقات بود، برای سخنرانی در مقابل کنگره رفت. دافی خاطرنشان کرد که در طول جلسه استماع کنگره “سرزنش” شده است، اما او عقب نشینی نمی کند. من گفتم شما می توانید 85٪ تا 95٪ از ارزش خود را یک شبه از دست بدهید و [SBF] دافی در پادکست اظهار داشت که متعهد به حفظ این رمزارز نیست. «او می‌خواهد آن را در تمام طبقات دارایی مستقر کند» و دافی همچنین تأکید کرد که مدل SBF منجر به «فاجعه کتاب مقدس» خواهد شد.

“پیشنهاد FTX به طرز چشمگیری ناقص است و مطرح است [a] دافی در اواسط می 2022 در مورد این موضوع نوشت.

در هفته اول اکتبر، گزارش ها حاکی از آن است که گروه CME به دنبال ثبت نام به عنوان تاجر مستقیم کمیسیون آتی (FCM) است. درخواست FTX با CFTC هنوز در انتظار تایید بود اما اکنون برنامه لغو شده است. دافی 64 ساله اخیراً پس از سقوط FTX با بلومبرگ به گفتگو نشست و به نشریه خبری گفت که تجارت آتی ارزهای دیجیتال را فقط به خاطر «یک بازیگر بد» متوقف نخواهد کرد.

دافی گفت: “من آماده نیستم بگویم که آن را از فهرست حذف خواهم کرد.” مدیر گروه CME اضافه کرد: “ما در لبه محصولات نوآورانه بوده ایم، اما کاری که انجام نمی دهیم این است که این کار را به شیوه ای بی پروا انجام دهیم.” دافی در طول مصاحبه با مجریان پادکست «On The Tape»، مدیران FTX را یک دسته دلقک خواند. دافی گفت: «بنابراین من از این (وضعیت FTX) ناراحت هستم. اما من یک ناراحتی سنجیده هستم. من خیلی ناراحت هستم، زیرا هیچ کس دیگری به جز من با این دلقک ها BS را صدا نمی زد. دوستان من در بورس بین قاره ای (ICE) تنها صرافی دیگری هستند که می گویند “ما این را هم دوست نداریم.”

علاوه بر دافی از گروه CME، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا و توییتر به مردم گفتند که SBF آشکارساز BS او را راه اندازی کرد. پس از اینکه شخصی مکالمه ای را بین ماسک و نماینده FTX به اشتراک گذاشت، ماسک در گفتگو پرسید: “آیا سم واقعاً 3 میلیارد دلار مایع دارد؟” وقتی ماسک کسی را دید که مکالمه متنی را در توییتر به اشتراک گذاشته است، تأیید کرد که متن واقعی است. “دقیق. او ردیاب BS من را راه اندازی کرد، به همین دلیل من فکر نمی کردم او 3 میلیارد دلار داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

کلاهبرداری مطلق، CFTC، برنامه CFTC، دلقک ها، CME، CME CEO، CME Group، CME CEO CEO، CME Terry Duffy، Elon Musk، flexing، Fraud، ftx، FTX collapse، FTX SBF، ICE، Intercontinental Exchange (ICE)، اندازه گیری شده ناراحتی، ریسک، سم بنکمن-فرید، مدل SBF، ریسک قابل توجه، تری دافی

نظر شما در مورد تری دافی از گروه CME که SBF را “کلاهبرداری مطلق” می نامد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.