مدیر عامل جدید می گوید FTX بدترین مورد شکست شرکت با داده های مالی غیرقابل اعتماد و اقدامات غیرقابل قبول است – اخبار ویژه بیت کوین

مدیرعامل جدید FTX که پس از اعلام ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال منصوب شد، این شرکت را در زمان مدیر عامل سابق سام بنکمن-فرید مورد انتقاد قرار داد. او در پرونده‌ای در دادگاه گفت: «هرگز در حرفه‌ام چنین شکست کاملی در کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل‌اعتماد که اینجا اتفاق افتاده است ندیده‌ام. “شکست

کد خبر : 282281
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
مدیر عامل جدید می گوید FTX بدترین مورد شکست شرکت با داده های مالی غیرقابل اعتماد و اقدامات غیرقابل قبول است – اخبار ویژه بیت کوین


مدیرعامل جدید FTX که پس از اعلام ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال منصوب شد، این شرکت را در زمان مدیر عامل سابق سام بنکمن-فرید مورد انتقاد قرار داد. او در پرونده‌ای در دادگاه گفت: «هرگز در حرفه‌ام چنین شکست کاملی در کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل‌اعتماد که اینجا اتفاق افتاده است ندیده‌ام.

“شکست کامل کنترل های شرکتی”

جان ری سوم، مدیر عامل جدید FTX و یک متخصص ورشکستگی کهنه کار که بر انحلال انرون نظارت داشت، در یک پرونده قضایی در روز پنجشنبه فاش کرد که FTX بدترین مورد شکست شرکتی است که او در بیش از 40 سال زندگی حرفه ای خود دیده است.

ری که به جای سام بنکمن-فرید (SBF) منصوب شد، زمانی که FTX برای فصل 11 ورشکستگی در 11 نوامبر اعلام کرد، نوشت:

هرگز در دوران حرفه‌ای خود چنین شکست کامل کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتماد را که در اینجا رخ داده است ندیده‌ام.

او توضیح داد: «از یکپارچگی سیستم‌های به خطر افتاده و نظارت نادرست نظارتی در خارج از کشور تا تمرکز کنترل در دستان گروه بسیار کوچکی از افراد بی‌تجربه، بی‌تجربه و بالقوه در معرض خطر، این وضعیت بی‌سابقه است».

“روش های مدیریتی غیرقابل قبول”

ری توضیح داد: «بسیاری از شرکت‌های گروه FTX، به‌ویژه شرکت‌هایی که در آنتیگوا و باهاما سازمان‌دهی شده‌اند، از حاکمیت شرکتی مناسبی برخوردار نیستند.

علاوه بر این، «گروه FTX کتاب‌ها و سوابق مناسب یا کنترل‌های امنیتی را در رابطه با دارایی‌های دیجیتال خود نگه نمی‌دارد»، مدیرعامل جدید توضیح داد:

اقدامات مدیریتی غیرقابل قبول شامل … عدم تطابق روزانه موقعیت ها در بلاک چین، استفاده از نرم افزار برای پنهان کردن سوء استفاده از سرمایه مشتری، معافیت مخفیانه Alameda از جنبه های خاصی از پروتکل انحلال خودکار FTX.com و عدم وجود مستقل بودن حکومت.

او افزود که شرکت رمزنگاری تحت مدیریت بانکمن-فرید از «یک حساب ایمیل گروهی ناامن به عنوان کاربر اصلی برای دسترسی به کلیدهای خصوصی محرمانه و داده‌های بسیار حساس برای شرکت‌های گروه FTX در سراسر جهان استفاده می‌کند».

Bankman-Fried “به بیانیه های عمومی نامنظم و گمراه کننده ادامه می دهد”

ری گفت: «یکی از فراگیرترین شکست‌های کسب‌وکار FTX.com به‌ویژه عدم وجود سوابق پایدار تصمیم‌گیری است.

Bankman-Fried اغلب با استفاده از برنامه هایی که پس از مدت کوتاهی برای حذف خودکار تنظیم شده بودند، ارتباط برقرار می کرد و کارمندان را به انجام همین کار تشویق می کرد.

علاوه بر این، وی تاکید کرد که “بانکمن-فرید، در حال حاضر در باهاما، همچنان به اظهارات عمومی نامنظم و گمراه کننده ادامه می دهد.”

4 سیلو تجاری FTX

پرونده دادگاه نشان می دهد که Ray مشاغل FTX را به چهار گروه تقسیم کرد که آنها را “سیلو” می نامد.

مدیر عامل جدید می گوید FTX بدترین مورد شکست شرکت است هرگز در حرفه خود چنین شکست کامل کنترل های شرکتی را ندیده ام
چهار سیلو FTX. منبع: سند دادگاه ورشکستگی ثبت شده توسط جان ری.

یکی WRS Silo است که شامل صرافی رمزنگاری FTX US است که در شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری (FinCEN) به عنوان یک تجارت خدمات پولی ثبت شده است و دارای یک سری مجوزهای انتقال پول دولتی در ایالات متحده است.

سیلو بعدی Alameda Silo است که شامل Alameda Research LLC است که در ایالت دلاور سازماندهی شده است. سایرین عبارتند از Ventures Silo که شامل FTX Ventures Ltd. و Dotcom Silo است که شامل پلتفرم معاملاتی کریپتو FTX.com است. FTX Trading Ltd.، شرکت مادر FTX.com، در آنتیگوا سازماندهی شده است.

به گفته ری، اکثر صورت های مالی چهار سیلو FTX، از جمله ترازنامه، به نظر نمی رسد حسابرسی شده باشد. این مجری با تاکید بر اینکه هر صورت مالی در حالی ایجاد شده است که شرکت تحت کنترل بانکمن-فرید بوده است، گفت:

من به آن اطمینان ندارم و اطلاعات موجود در آن ممکن است تا تاریخ ذکر شده صحیح نباشد.

نظر شما در مورد یافته های مدیر عامل جدید FTX چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.