مخالفت ستاد کرونا با برگزاری جشنواره اقوام در گلستان/ معرفی اداره کل ورزش به دستگاه قضا

هوشمند نیوز/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مخالفت ستاد کرونا با برگزاری جشنواره اقوام در استان گلستان خبر داد. عبدالرضا فاضل عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به دلیل عدم تمکین مصوبات ستاد کرونا در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان

کد خبر : 156099
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
 مخالفت ستاد کرونا با برگزاری جشنواره اقوام در گلستان/ معرفی اداره کل ورزش به دستگاه قضا



هوشمند نیوز/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مخالفت ستاد کرونا با برگزاری جشنواره اقوام در استان گلستان خبر داد.

عبدالرضا فاضل عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به دلیل عدم تمکین مصوبات ستاد کرونا در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور به محاکم قضایی استان گلستان معرفی می شود.

وی به مصوبات جلسه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا برگزاری جشنواره اقوام که برآورد می شد بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده در آن حضور یابد برگزار نمی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا اختتامیه کنگره تجلیل از امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس در چهارم بهمن ماه و با یک سوم ظرفیت سالن برگزار می شود.

تمامی شهرهای گلستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارد

فاضل با بیان اینکه در حال حاضر همه شهرهای گلستان در وضعیت آبی قرار دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نسبت به هفته‌های گذشته بار بستری بیماران کرونایی افزایش محسوسی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و ۱۹ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

تزریق دو میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا در گلستان

وی به آمار واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا دو میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن در گلستان تزریق شد، در حال حاضر نیز نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر کاندیدای دریافت دز سوم واکسن کرونا هستند و به دلایل مختلف از تزریق آن پرهیز می کنند که توصیه می کنم در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰ هزار نفر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، افزود: همچنین یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از مردم گلستان معادل ۹۳ درصد جمعیت جامعه هدف گلستان دز نخست واکسن کرونا و یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر معادل ۷۹ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.