محدوده USD/CAD به دلیل اینکه لفاظی های فدرال رزرو آمریکا نتوانسته دلار آمریکا را متقاعد کند

امتیاز کلیدی: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید USD/CAD چشم انداز بنیادی دلار کانادا همچنان در برابر اظهارات جنگ طلبانه سیاست گذاران فدرال رزرو ایالات متحده در برابر دلار آمریکا انعطاف نشان می دهد، زیرا دلارهای گاوها محتاط هستند. رالی صعودی پس از اظهارات فدرال رزرو در حدود

کد خبر : 282489
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
محدوده USD/CAD به دلیل اینکه لفاظی های فدرال رزرو آمریکا نتوانسته دلار آمریکا را متقاعد کند


امتیاز کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

USD/CAD چشم انداز بنیادی

دلار کانادا همچنان در برابر اظهارات جنگ طلبانه سیاست گذاران فدرال رزرو ایالات متحده در برابر دلار آمریکا انعطاف نشان می دهد، زیرا دلارهای گاوها محتاط هستند. رالی صعودی پس از اظهارات فدرال رزرو در حدود سطح 1.3400 شکست خورد و قبل از کاهش 100 پیپ به جلسه اروپا.

افزایش روز گذشته این جفت با اظهار نظر سیاستگذاران فدرال رزرو همراه شد که اظهارات جیمز بولارد قابل توجه ترین آنها بود. رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس اظهار داشت که نرخ بهره باید حداقل به 5-5.25% برسد تا تاثیر قابل توجهی بر تورم داشته باشد و در عین حال نسبت به استرس مالی بیشتر در ماه های آینده هشدار داد. بولارد آخرین سیاستگذار فدرال رزرو است که در این هفته از لفاظی های جنگ طلبانه پیروی می کند، با این حال دلار تا کنون بدون الهام باقی مانده است. به نظر می رسد انتشار داده های اقتصادی از ایالات متحده از دیدگاه سیاست گذاران حمایت می کند زیرا ادعاهای هفتگی بیکاری بر برآوردهای دیروز که قدرت بازار کار را تأیید می کرد، پیشی می گیرد.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

پیشنهاد شده توسط زین وودا

ویژگی های معامله گران موفق

با توجه به کاهش قیمت WTI در این هفته، انعطاف‌پذیری دلار کانادا تا حدودی شگفت‌انگیز است. قدرت Loonie را می توان به افزایش انتظارات نرخ اوج در پی داده های CPI کانادا که در اوایل هفته منتشر شد نسبت داد. چاپ CPI مطابق با انتظارات به 6.9% رسید، با این حال به نظر می‌رسد تورم به بخش‌های مختلف نفوذ می‌کند که جای نگرانی است. این گسترش مداوم فشار تورمی در بخش‌ها احتمالاً افزایش بیشتر نرخ‌ها توسط بانک کانادا را با انتظارات اوج نرخ در حدود 4.25 درصد حفظ می‌کند. بازارها همچنان با احتمال 50 درصدی افزایش 50 واحدی در نشست آتی بانک مرکزی کانادا در 7 دسامبر قیمت گذاری می کنند.

تغییر 12 ماهه در شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) و CPI به استثنای غذا و انرژی

منبع: آمار کانادا

USD/CAD نمودار D، 18 نوامبر 2022

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

USD/CAD تلاش کرده است تا هر گونه فشار معنی‌داری را افزایش دهد، همانطور که بسته شدن شمع روزانه دیروز نشان داد. فتیله بزرگ به سمت بالا نشان دهنده فشار فروش است که هنوز در این جفت مشهود است.

با توجه به حمایت قابل توجه در اطراف 1.32500 (شکست کانال قبلی) و MA 100 روزه، نمی توان یک حرکت صعودی را رد کرد. هر گونه چنین حرکتی مستلزم بازگشت گاوهای دلاری است که در این مرحله هنوز مبهم باقی مانده است. یک وقفه در زیر این ناحیه حمایتی کلیدی می‌تواند شاهد آزمون مجدد MA 200 روزه در سطح 1.30000 روانشناختی باشد.

این جفت همچنان در مسیری باقی می‌ماند که یک سری باخت چهار هفته‌ای را با یک شمع صعودی در بازه زمانی هفتگی بسته شود که می‌تواند با شروع هفته جدید منجر به افزایش قیمت شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 1% -1٪ 0%
هفتگی 6% 14% 10%

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.