ما یک کسب و کار قابل دوام در هند نمی بینیم – اخبار بیت کوین مبادله می شود

[ad_1] مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) می گوید هند در حال حاضر یک محیط تجاری مناسب برای مبادله ارزهای دیجیتال او نیست و به استناد یک رژیم مالیاتی سختگیرانه. مدیر اجرایی توضیح داد: “بایننس به کشورهایی می رود که قوانین آن طرفدار رمزارز و تجارت است.” مدیر عامل بایننس در محیط کریپتو هند مدیر

کد خبر : 283653
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 نوامبر 2022 - 11:30
ما یک کسب و کار قابل دوام در هند نمی بینیم – اخبار بیت کوین مبادله می شود

[ad_1]

مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) می گوید هند در حال حاضر یک محیط تجاری مناسب برای مبادله ارزهای دیجیتال او نیست و به استناد یک رژیم مالیاتی سختگیرانه. مدیر اجرایی توضیح داد: “بایننس به کشورهایی می رود که قوانین آن طرفدار رمزارز و تجارت است.”

مدیر عامل بایننس در محیط کریپتو هند

مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، چانگ پنگ ژائو (CZ)، در حال حاضر هند را کشوری قابل دوام برای گسترش عملیات مبادلات رمزنگاری خود نمی بیند. او پنج شنبه در کنفرانس Techcrunch Crypto توضیح داد:

صادقانه بگویم، من فکر نمی‌کنم هند محیطی بسیار دوستدار رمزنگاری باشد.

ژائو به ویژه از رژیم مالیاتی کریپتو که دولت هند در اوایل سال جاری اجرا کرد دلسرد شده است. علاوه بر مالیات بر درآمد کریپتو با 30٪، تراکنش های کریپتو مشمول 1٪ کسر مالیات در منبع (TDS) هستند.

مدیر عامل Binance با اشاره به محیط مالیاتی تهاجمی هند گفت: “اگر قرار است برای هر تراکنش 1٪ مالیات اعمال کنید، تراکنش های زیادی وجود نخواهد داشت.”

وی تاکید کرد:

یک کاربر می تواند 50 بار در روز معامله کند و 70 درصد از پول خود را از دست خواهد داد. قرار نیست حجمی برای مبادله نوع دفترچه سفارش وجود داشته باشد. بنابراین ما امروز شاهد یک تجارت قابل دوام در هند نیستیم.

ما فقط باید صبر کنیم. ما در حال گفتگو با تعدادی از انجمن های صنعتی و افراد با نفوذ هستیم و سعی می کنیم منطقی را در آنجا قرار دهیم.

ژائو هشدار داد: «ما در تلاش هستیم این پیام را به گوش مردم برسانیم، اما سیاست‌های مالیاتی معمولاً زمان زیادی طول می‌کشد تا تغییر کند.

بایننس به کشورهایی می رود که قوانین آن طرفدار کریپتو و تجارت هستند. ما به کشورهایی نمی رویم که در آن کسب و کار پایداری نخواهیم داشت – یا هیچ تجارتی، صرف نظر از اینکه به آنجا برویم یا نه.

چندین صرافی دیگر ارزهای دیجیتال جهانی، از جمله صرافی ارزهای رمزنگاری شده در فهرست Nasdaq، Coinbase، تلاش کرده اند در هند راه اندازی شوند. این صرافی سعی کرد در ماه آوریل در هند راه اندازی شود اما به زودی خدمات خود را متوقف کرد. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase در ماه می گفت که این شرکت پشتیبانی خود از سیستم پرداخت محلی UPI را «به دلیل برخی فشارهای غیررسمی از طرف بانک مرکزی هند» غیرفعال کرده است.

در حالی که درآمد و تراکنش های ارز دیجیتال مشمول مالیات هستند، هند هنوز چارچوب قانونی برای ارز دیجیتال ندارد. وزیر دارایی هند، Nirmala Sitharaman، قبلاً گفته بود که مقررات ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات مورد توجه در دوره ریاست هند G20 خواهد بود. دولت امیدوار است پس از بحث در مورد آن با سایر کشورهای G20، یک چارچوب نظارتی مبتنی بر فناوری برای ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

نظر شما در مورد نظرات Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.