مایک نووگراتز درباره بحران اعتباری در ایالات متحده و جهان هشدار می دهد – انتظار دارد فدرال رزرو ‘زودتر از آنچه فکر می کنیم’ نرخ ها را کاهش دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین

مایک نووگراتز، مدیر عامل Galaxy Digital نسبت به بحران اعتباری در ایالات متحده و در سطح جهان هشدار داده است. او با تاکید بر اینکه “ما به سمت رکود پیش می رویم”، انتظار دارد فدرال رزرو “زودتر از آنچه فکر می کنیم” نرخ بهره را کاهش دهد. نووگراتز در مورد بحران و رکود اعتباری جهانی

کد خبر : 335407
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مایک نووگراتز درباره بحران اعتباری در ایالات متحده و جهان هشدار می دهد – انتظار دارد فدرال رزرو ‘زودتر از آنچه فکر می کنیم’ نرخ ها را کاهش دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین


مایک نووگراتز، مدیر عامل Galaxy Digital نسبت به بحران اعتباری در ایالات متحده و در سطح جهان هشدار داده است. او با تاکید بر اینکه “ما به سمت رکود پیش می رویم”، انتظار دارد فدرال رزرو “زودتر از آنچه فکر می کنیم” نرخ بهره را کاهش دهد.

نووگراتز در مورد بحران و رکود اعتباری جهانی

مایک نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital چشم انداز خود را برای اقتصاد ایالات متحده در مصاحبه ای با CNBC چهارشنبه به اشتراک گذاشت. او با مقایسه وضعیت فعلی بازار با شرایط موجود در دسامبر 2018، گفت: «این من را به یاد سال 2018 می‌اندازد، دسامبر، زمانی که فدرال رزرو آخرین ایده را داشت. [interest rate] پیاده‌روی کرد و البته بازار را دچار مشکل کرد و آن‌ها مجبور شدند خیلی زود آن را معکوس کنند.»

وی با اشاره به اینکه “اطلاعات در مدت زمان کوتاهی به شدت تغییر کرده است” توضیح داد:

بازار کالا به شما می گوید، بازار نفت به شما می گوید که ما به سمت رکود پیش می رویم. ما در ایالات متحده و در سطح جهانی دچار بحران اعتبار خواهیم شد.

نووگراتز تاکید کرد که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو “باید مکث کند و زودتر از آنچه فکر می کنیم نرخ بهره را کاهش دهد.” او افزود: «این یک تغییر بزرگ در روانشناسی است. بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در حال حرکت است.”

این مدیر اجرایی ادامه داد: “اگر زمانی برای بیت کوین و کریپتو وجود داشت – به همین دلیل است که ایجاد شد، به این دلیل که دولت ها هر زمان که درد خیلی زیاد شود، پول زیادی چاپ می کنند و ما این را می بینیم.”

نووگراتز در پاسخ به این سوال که آیا “احتمال سرایت” را در سیستم بانکی ایالات متحده و در سطح جهانی می بیند، تاکید کرد: “سرایت وجود دارد.” وی افزود: مردم درس های خود را می آموزند و در نهایت تنها به چهار یا پنج موسسه سپرده گذاری متکی خواهند شد.

نووگراتز در پایان گفت: «من فکر می‌کنم کنگره و فدرال‌رزرو باید کاری دراماتیک‌تر انجام دهند… وگرنه شاهد فشار مداوم بر این بانک‌های منطقه‌ای و کل سیستم خواهیم بود».

اکنون بازاری داریم که قرار است با بحران اعتباری مواجه شود، بانک ها چگونه سرمایه را بازسازی می کنند؟ کمتر وام می دهند. شما خواهید دید که یک بحران اعتباری در ایالات متحده اتفاق می افتد و شروع به ورود به بازار به روشی چشمگیر می کند.

نظر شما در مورد اظهارات مایک نووگراتز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.