مانیتوبا پروژه‌های جدید استخراج کریپتو را به دلیل تقاضای بالای انرژی متوقف می‌کند – اخبار استخراج بیت کوین

مقامات مانیتوبا به طور موقت اتصال امکانات جدید استخراج کریپتو به شبکه برق را تعلیق می کنند. استان کانادا که به شدت به تولید برق آبی متکی است و معدنچیان را با نرخ برق پایین به خود جذب می کند، نگران است که با تقاضای انرژی بسیار زیاد مواجه شود. مانیتوبا به دلیل افزایش احتمالی

کد خبر : 288106
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مانیتوبا پروژه‌های جدید استخراج کریپتو را به دلیل تقاضای بالای انرژی متوقف می‌کند – اخبار استخراج بیت کوین


مقامات مانیتوبا به طور موقت اتصال امکانات جدید استخراج کریپتو به شبکه برق را تعلیق می کنند. استان کانادا که به شدت به تولید برق آبی متکی است و معدنچیان را با نرخ برق پایین به خود جذب می کند، نگران است که با تقاضای انرژی بسیار زیاد مواجه شود.

مانیتوبا به دلیل افزایش احتمالی مصرف برق، عملیات جدید استخراج کریپتو را تعلیق کرد.

مطبوعات کانادایی گزارش دادند که دولت مانیتوبا اتصالات جدید مراکز استخراج کریپتو به شبکه برق آبی استان را متوقف می کند. مقامات این حرکت را با پتانسیل افزایش تقاضای انرژی توضیح می دهند که ممکن است منطقه نتواند آن را برآورده کند.

بر اساس مقاله ای از تورنتو استار، این تعلیق که برای یک دوره 18 ماهه اعمال شده است، بر 37 عملیات معدنی فعال فعلی تأثیری نخواهد گذاشت. هدف از این اقدام متوقف کردن تعداد فزاینده درخواست ها برای تامین برق تاسیسات جدید با ظرفیت ترکیبی که بخش قابل توجهی از تامین برق استان را تشکیل می دهد، است.

کامرون فریسن، وزیر دارایی مانیتوبا، مقام دولتی مسئول شرکت دولتی مانیتوبا هیدرو، با ارائه دلیل این تصمیم، روز دوشنبه اظهار داشت:

ما نمی‌توانیم به سادگی بگوییم: «خب هر کسی می‌تواند هر چیزی را بگیرد [energy] آنها می خواهند بگیرند و ما به سادگی سد می سازیم. قیمت آخری 13 میلیارد دلار است [transmission] خط

با دومین پایین ترین نرخ برق در کانادا، تنها کبک برق ارزان تری ارائه می دهد، مانیتوبا مغناطیسی برای کاربرانی است که به مقادیر زیادی برق نیاز دارند، مانند کسانی که در استخراج انرژی بر ارزهای رمزپایه نقش دارند.

فریسن فاش کرد که 17 اپراتور جدید برای مجموع 370 مگاوات برق به مقامات استان درخواست داده اند. این بیش از نیمی از برق تولید شده توسط ایستگاه تولید برق آبی Keeyask است که در سال 2022 عملیاتی شد.

وزیر دارایی منطقه همچنین بر نگرانی دولت محافظه‌کار مترقی مبنی بر اینکه کسب‌وکارهای بلاک چین ممکن است مشاغل زیادی ایجاد نکنند، تاکید کرد. او توضیح داد: “شما می توانید از صدها مگاوات استفاده کنید و تعداد کمی کارگر داشته باشید.”

فریسن تأکید کرد: «مانیتوبا هیدرو نمی‌تواند تصمیمات احتیاطی در مورد اینکه چه کسی را وصل کند، بگیرد. انتظار می‌رود که یک بررسی دولتی تأثیر اقتصادی ارزهای دیجیتال و نیاز به یک چارچوب قانونی برای تأیید اتصالات بزرگ جدید به شبکه را تجزیه و تحلیل کند.

در اوایل این ماه، شرکت خدمات عمومی هیدرو-کبک از تنظیم کننده توزیع برق در استان خود خواست تا تخصیص انرژی برای بخش بلاک چین را متوقف کند. محدودیت های منیتوبا همچنین به دنبال اجرای یک تعلیق جزئی در استخراج اثبات کار در ایالت نیویورک ایالات متحده است.

برچسب ها در این داستان

کانادا، کانادا، مصرف، کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، برق، انرژی، شبکه، هیدروالکتریک، مانیتوبا، اقدامات، ماینرها، استخراج، نیرو، استان، منطقه، محدودیت‌ها، تعلیق، استفاده

آیا فکر می کنید سایر استان های کانادا و ایالت های ایالات متحده اقدامات محدود کننده ای را برای استخراج ارز دیجیتال اتخاذ کنند؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.