لین آلدن در مورد یافتن بیت کوین، تردید و گنجاندن: “پول برای همه است”

لین آلدن، استراتژیست سرمایه گذاری، در مورد سفر بیت کوین خود، مواجهه با شکاکان و انحرافات مردانه صنعت بحث می کند. یک نظرسنجی اخیر که توسط OnMessage Inc در ایالت تگزاس انجام شد نشان داد که مردان 30 درصد بیشتر از زنان صاحب بیت کوین هستند. و بسیاری از کسانی که در یک جلسه بیت

کد خبر : 331552
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
لین آلدن در مورد یافتن بیت کوین، تردید و گنجاندن: “پول برای همه است”



لین آلدن، استراتژیست سرمایه گذاری، در مورد سفر بیت کوین خود، مواجهه با شکاکان و انحرافات مردانه صنعت بحث می کند.

یک نظرسنجی اخیر که توسط OnMessage Inc در ایالت تگزاس انجام شد نشان داد که مردان 30 درصد بیشتر از زنان صاحب بیت کوین هستند. و بسیاری از کسانی که در یک جلسه بیت کوین شرکت کرده اند، متوجه حضور اکثریت مردان شده اند. در فضای بیت کوین ما اغلب می گوییم “بیت کوین برای همه است”، با این حال، آمار نشان می دهد که مشارکت بی طرف است.

اما بیت کوین است برای همه، درست است؟ بنابراین، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا فرهنگ بیت کوین برای زنان قابل دسترس تر شود؟

مسیرهای بالقوه زیادی وجود دارد، اما مسیری که من برای دنبال کردن آن انتخاب می کنم این است که از آن بیاموزم و داستان های زنان در بیت کوین را بگویم. و از کجا بهتر از لین آلدن، بنیانگذار و مدیر عامل استراتژی سرمایه گذاری لین آلدن شروع کنیم؟

آلدن با سابقه ای در امور مالی و مهندسی، چشم اندازی منحصر به فرد و فروتنانه را به فضای بیت کوین می آورد. تاکید اصلی او بر تحلیل اقتصاد کلان، تحقیقات سرمایه گذاری و سیستم های پولی است. با او در پادکست های متعددی از جمله “What Bitcoin Did”، “The Pomp Podcast”، “Coin Stories” و دیگران مصاحبه شده است. آثار او در وال استریت ژورنال، مجله تایم مانی و هافینگتون پست، در میان بسیاری از نشریات دیگر به نمایش درآمده یا به آنها اشاره شده است.

در زیر، پاسخ های آلدن را به برخی از سوالات در مورد سفر او و تکامل فرهنگ بیت کوین بیابید.

اولین بار چگونه با بیت کوین آشنا شدید و چه چیزی شما را به سمت آن کشاند؟

من اولین بار در مورد آن در سال 2010 یا بیشتر شنیدم، زمانی که شخصی که می شناختم آن را در رایانه بازی خود استخراج می کرد. در آن زمان به نظرم آراسته بود و قصد داشتم بیشتر به آن نگاه کنم، اما زندگی شلوغ بود و من هرگز به آن نرسیدم. سپس، چند سال بعد، دوباره با آن برخورد کردم، و در حالی که هنوز مرتب به نظر می رسید، مبادلات نسبتاً ناقص به نظر می رسید. یک بار دیگر، من قصد داشتم بیشتر به آن نگاه کنم، اما به دلیل پیچیدگی های زندگی، آن را در پشت مشعل قرار دادم.

در طول روند صعودی بیت کوین 2017، من یک شرکت تحقیقاتی سرمایه گذاری را اداره می کردم و بنابراین در نهایت وقت گذاشتم و عمیق تر در آن کاوش کردم و در نوامبر همان سال یک مقاله عمومی در مورد آن نوشتم. مقاله من مزایای این فناوری را مورد بحث قرار داد، اما نسبت به قیمت پس از افزایش سرخوشانه قیمت در سال شک و تردید نشان داد و من آن را به عنوان یک سرمایه گذاری منتقل کردم. این در نهایت ایده خوبی بود، زیرا بیت کوین سقوط کرد و سپس برای دو سال و نیم بعدی به پهلو خرد شد. با این حال، این بار اشتباه قبلی خود را تکرار نکردم – در طول بازار نزولی درباره آن تحقیق کردم و در نهایت آن را خریدم، و سپس به یادگیری و خرید بیشتر ادامه دادم.

واکنش همکاران شما به اعتقاد شما به بیت کوین چه بوده است؟ و چگونه این تغییر را در طول زمان دیده اید؟

من عادت کلی ندارم که زیاد در مورد آن صحبت کنم. یکی از دوستانم تا حدودی به خاطر من به آن علاقه مند شد، اما بیشتر افرادی که می شناسم نسبتاً به آن بی علاقه هستند. با این حال، من مخاطبان زیادی برای نوشته‌های عمومی‌ام دارم، و بنابراین از آن پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن آنچه درباره بیت‌کوین تحقیق کرده‌ام، در میان هر موضوع دیگری که درباره آن می‌نویسم، استفاده کردم.

برخی از مخاطبان من نسبت به آن شک داشتند (و هنوز هم هستند) یا از این واقعیت که من سال ها در مورد آن زیاد می نویسم بیزار هستند و آنها ترجیح می دهند که این کار را نکنم. برخی دیگر از مخاطبان از آن خوشحال شدند و چیزهای زیادی از آن آموختند. اکثر مردم نمی توانند هزار ساعت را صرف جستجوی چیزی مانند بیت کوین کنند، و بنابراین، در عوض، می توانم این کار را به عنوان بخشی از حرفه خود انجام دهم و در مورد آن بنویسم تا به اشتراک گذاری دانش کمی بهتر شود. و با انجام این کار، خوانندگانی از افرادی را نیز جذب کردم که بیشتر از من در بیت کوین بوده اند و ممکن است به مقالات من در مورد موضوعات دیگر علاقه مند شوند.

معمولاً به کسانی که بیت کوین را نادیده می گیرند، چگونه پاسخ می دهید؟

مردم فقط پهنای باند زیادی دارند. احتمالاً چیزهای زیادی وجود دارد که من در مورد آنها نادیده گرفته می‌شوم که نباید باشم، اما نمی‌توانم به یکباره روی همه چیز متمرکز باشم. بیت کوین به عنوان یک تحلیلگر اقتصاد کلان و سیستم های پولی و فردی که سابقه مهندسی نیز دارد، به خوبی در محدوده تحقیقات و تمرکز من قرار می گیرد، اما برای بسیاری از افراد اینطور نیست. رد کردن آن، به‌ویژه برای افرادی که در بازارهای توسعه‌یافته با سیستم‌های بانکی نسبتاً خوب کار می‌کنند، آسان است. برای بسیاری از آنها به نظر راه حلی در جستجوی مشکل است. بسیاری از آنها بر روی چیزهای مهمی تمرکز می کنند که من در عوض آنها را نادیده می گیرم.

تنها چیزی که برای من منطقی نیست افرادی است که آن را بسیار دوست ندارند و در عین حال در مورد آن آگاهی ندارند. این معمولاً یک مشکل ایدئولوژیک، یا یک مشکل نفس، یا یک سوء تفاهم در مورد آن است که مربوط به انرژی و وحشت اخلاقی مرتبط است که رسانه ها اغلب شعله های آن را برافروخته اند.

به نظر شما، چرا بستن شکاف جنسیتی در علاقه و پذیرش بیت کوین مهم است؟

من بیت کوین را به عنوان شکل بسیار مفیدی از پول جهانی می بینم و پول برای همه است. به همین سادگی. بنابراین، طبیعی است که بخواهیم افرادی را که کمتر در فضاهای بیت کوین حضور دارند، بگنجانیم.

حداقل، اگر به عنوان مثال، یک جلسه بیت کوین 80٪ مرد یا بیشتر باشد، ارزش دارد که این سوال را بپرسید که چرا این اتفاق افتاده است. این لزوما یک چیز منفی یا تعجب آور نیست. علاقه به اقتصاد پول سالم و علوم کامپیوتر هر دو زمینه هایی هستند که از نظر آماری برای مدتی مردان را منحرف کرده اند. بنابراین، من از آن نقطه شروع در مورد بیت کوین آگاه هستم. اما هنوز هم می‌توانیم بپرسیم که چرا مردان این فناوری را بیشتر از زنان مرتبط می‌دانند و مشاهده می‌کنند که بیشتر تولیدکنندگان محتوا مرد هستند.

برخی از زنان در فضاهای تحت سلطه مردانه احساس نابجایی می کنند، درست مانند احساسی که برخی از مردان در فضاهای تحت سلطه زنانه احساس می کنند. به نوعی این “برای آنها” نیست، حتی اگر آنها به هیچ وجه ممنوع نیستند. برای افرادی (اغلب مردان) که مطالب آموزشی در مورد بیت کوین می سازند، آیا آنها به طور قابل درک این مطالب را برای افرادی مانند خودشان می سازند، و بنابراین ممکن است راه هایی را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که ممکن است برای زنان یا افراد دیگری که لزوما شبیه خودشان نیستند مفیدتر باشد از دست بدهند. ?

در حالی که فکر نمی‌کنم برای هر فضای معینی، از جمله فضاهای بیت‌کوین، مشکلی پیش نیاید که غالباً مردانه (یا در موارد دیگر تحت سلطه زنان باشند)، فکر می‌کنم ارزش دارد که درباره گروه‌هایی که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند فکر کنیم و ببینیم چه چیزی می‌تواند به طور کلی باید افراد بیشتری را شامل شود. از این گذشته، اکثر افرادی که بیت کوین را دوست دارند فکر می کنند که اهمیت آن به مرور زمان افزایش می یابد و زندگی افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار می دهد و برای همه است. بنابراین، چالش و فرصت، یافتن راه‌های بیشتری برای انتقال این ایده به انواع مختلف افراد است.


وقتی اولین بار شنیدم که آلدن در بیت کوین 2021 در میامی صحبت می کند، به یاد می آورم که فکر می کردم او کاملاً درخشان است و با فروتنی ارتباط برقرار می کند که در هر بخش غیرمعمول است. آنچه بیش از توانایی فکری او قابل توجه است، تعهد او به آموزش سواد مالی است، به ویژه در رابطه با بیت کوین. نوشته‌های او بر افراد بی‌شماری برای بهتر شدن تأثیر گذاشته و به رشد پذیرش بیت‌کوین کمک کرده است.

یک فریاد بزرگ به آلدن که وقت گذاشته و نظرات خود را در مورد این موضوع ارائه می دهد و برای هر کسی که کنجکاو است، بیت کوین در واقع برای همه است.

این یک پست مهمان توسط بکا براچر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.