لیست های iME در AscendEX – بیانیه خبری Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی AscendEX از اعلام لیست نشانه iMe (LIME) در زیر این جفت بسیار هیجان زده است USDT/LIME در 14 سپتامبر ساعت 1 بعد از ظهر UTC. iMe یک پلت فرم پیام رسانی مبتنی بر تلگرام با قابلیت های گسترده و قابلیت های DeFi است. iMe تنها پروژه ای است که قابلیت DeFi

کد خبر : 104480
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۰۰
لیست های iME در AscendEX – بیانیه خبری Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی AscendEX از اعلام لیست نشانه iMe (LIME) در زیر این جفت بسیار هیجان زده است USDT/LIME در 14 سپتامبر ساعت 1 بعد از ظهر UTC.

iMe یک پلت فرم پیام رسانی مبتنی بر تلگرام با قابلیت های گسترده و قابلیت های DeFi است. iMe تنها پروژه ای است که قابلیت DeFi را در بستر پیام رسانی معرفی می کند.

iMe هوش مصنوعی ، “موضوعات” ، جایگزینی برای پوشه های تلگرام ، ترجمه های داخلی Google ، یک ابر کاربردی با آلبوم ها و بسیاری از پیشرفت های منحصر به فرد دیگر را در پلت فرم خود ادغام کرده است.

مشابه عملکردهای ارائه شده توسط تلگرام ، کاربران iMe می توانند پیامها ، عکسها ، فیلمها و هر نوع فایل (doc ، zip ، mp3 و غیره) را هنگام ایجاد گروهها یا کانالها برای پخش به مخاطبان خود ارسال کنند. کاربران می توانند مخاطبین را در تلفن خود ضبط کرده و افراد را با نام خود پیدا کنند. ترکیبی از ایمیل و پیام کوتاه ، iMe می تواند نیازهای پیام های شخصی و تجاری را با پشتیبانی اضافی تماس های صوتی و تصویری رمزگذاری شده به پایان برطرف کند.

LIME ، رمز اصلی پروتکل ، به دارندگان اجازه می دهد تا پرداخت های درون برنامه ای را انجام دهند و به ویژگی های برتر دسترسی داشته باشند. دارندگان توکن LIME می توانند به طرح های پروتکل (Governance) رای دهند و در مزایای عملکرد ، سهام و پاداش مشارکت کنند.

هدف Lime این است که در سراسر جهان به عنوان دارایی رمزنگاری با راحتی و دسترسی برای کاربرانی که تجربه کمی در دارایی های رمزنگاری دارند یا هیچ تجربه ای ندارند مورد استفاده قرار گیرد. این توکن قابلیت های DeFi را در بستر iMe پیشرفت می دهد و اولین دارایی رمزنگاری شده است که عمیقا در ساختار مشتری تلگرام ادغام شده است. محیط کاربر پیام رسان iMe ویژگی های جدید هیجان انگیزی را برای استفاده بهتر و استفاده گسترده تر از این پلتفرم ارائه می دهد.

درباره AscendEX

AscendEX یک پلتفرم مالی جهانی ارزهای رمزنگاری شده است که مجموعه ای جامع از محصولات را شامل می شود نقطه، لبه، و معاملات آتی ، خدمات کیف پول ، و استیکینگ پشتیبانی از بیش از 150 پروژه بلاک چین مانند بیت کوین ، اتر و ریپل. AscendEX که در سال 2018 راه اندازی شد ، به بیش از 1 میلیون مشتری خرده فروشی و نهادی در سطح جهان با پلتفرم تجاری بسیار مایع و راه حل های امن نگهداری خدمات ارائه می دهد. AscendEX با حمایت از برخی از نوآورانه ترین پروژه های صنعت از اکوسیستم DeFi مانند Thorchain ، xDai Stake و Serum به عنوان یک پلت فرم پیشرو در ROI در “پیشنهادات مبادله اولیه” خود ظاهر شده است. کاربران AscendEX دسترسی انحصاری به airdrops توکن و امکان خرید توکن در اولین مرحله ممکن دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه AscendEX چگونه از بهترین شیوه های وال استریت و اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کند تا بهترین altcoins را برای کاربران خود به ارمغان آورد ، لطفاً از www.AscendEX.comبه

برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی ، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید:

سایت اینترنتی: https://ascendex.com

توییتر: https://twitter.com/AscendEX_Global

تلگرام: https://t.me/AscendEXEnglish

متوسط: https://medium.com/ascendex

درباره iMe

iMe یک پلت فرم پیام رسان مبتنی بر تلگرام با قابلیت های گسترده و قابلیت های DeFi است. iMe تنها پروژه ای است که قابلیت DeFi را در بستر پیام رسانی معرفی می کند.

برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی ، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید:

سایت اینترنتی: https://www.imem.app/

توییتر: https://twitter.com/ImePlatform

تلگرام: https://t.me/ime_en

متوسط: https://imesmartplatform.medium.com/


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از هر اقدامی که مربوط به شرکت ارتقا یافته یا هر یک از شرکتهای وابسته یا خدمات آن باشد ، تلاش خود را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا اتکا به هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی نیست.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.