قیمت EUR/GBP پیش از پایین آمدن چند سال اخیر متوقف می شود

چشم انداز افزایش نرخ بهره بین استرلینگ و یورو همچنان بر این جفت تاثیر می گذارد، پایین ترین قیمت های چند ساله جدید را در معرض دید قرار می دهد. EUR/GBP قیمت، نمودار و تجزیه و تحلیل EUR/GBP همچنان پایین تر است. جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا به دلیل نقض قوانین قرنطینه تحت فشار است. با استفاده

کد خبر : 154697
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
قیمت EUR/GBP پیش از پایین آمدن چند سال اخیر متوقف می شود


چشم انداز افزایش نرخ بهره بین استرلینگ و یورو همچنان بر این جفت تاثیر می گذارد، پایین ترین قیمت های چند ساله جدید را در معرض دید قرار می دهد.

EUR/GBP قیمت، نمودار و تجزیه و تحلیل

  • EUR/GBP همچنان پایین تر است.
  • جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا به دلیل نقض قوانین قرنطینه تحت فشار است.

با استفاده از تمام اطلاعات منتشر شده در بازار و رویدادها به روز باشید تقویم DailyFX

EUR/GBP به کاهش خود ادامه می دهد و نزدیک به سطوحی است که آخرین بار تقریباً دو سال پیش مشاهده شده بود. این حرکت به سمت پایین‌تر از رکورد اخیر در 8 دسامبر به دلیل قدرت استرلینگ و ضعف یورو انجام شده است، و این جفت راهی جز پایین‌تر رفتن ندارد. قدرت استرلینگ که ناشی از افزایش 15 واحدی نرخ بهره در پایان سال 2021 و انتظارات افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری است، احتمالاً ادامه خواهد داشت، اگرچه سیاست ممکن است احساسات صعودی مداوم را تضعیف کند. بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، با آخرین افشاگری‌ها مبنی بر اینکه قوانین خودش را زیر پا گذاشته و در یک مهمانی دیگر که توسط یکی از نمایندگان محافظه‌کار «کاملا غیرقابل دفاع» خوانده می‌شود، شرکت کرده است، در حال حاضر نمی‌تواند خود را از سرفصل‌ها دور نگه دارد که همه آنها منفی بوده‌اند. داگلاس راس، رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند، گفت که اگر نخست‌وزیر در 20 مه 2020 در حزب شرکت کرد، باید استعفا دهد و افزود که «به هیچ‌وجه نمی‌تواند از نخست‌وزیر در صورت نقض قانون و شرکت در مهمانی حمایت کند». بوریس جانسون در حال حاضر با بسیاری از بنگاه‌داران بیکار تا پایان سال جاری مخالف است.

اگر سیاست بریتانیا شعله ور شود، ممکن است استرلینگ روند صعودی اخیر خود را متوقف کند، اما عوامل اساسی برای پوند انگلیس در برابر یورو مثبت باقی می مانند. با توجه به اینکه بانک مرکزی انگلیس در حال مبارزه با تورم است، اختلاف نرخ بهره بین استرلینگ و یورو در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت و پوند را افزایش می‌دهد. نمودار هفتگی نشان می دهد که این جفت در حال نزدیک شدن به پایین ترین سطح دسامبر 2019/فوریه 2020 در حدود 0.8275 است و شکستن زیر این سطح حمایت باعث می شود EUR/GBP به سطوحی که آخرین بار در اواسط سال 2016 مشاهده شده بود، بازگردد.

نمودار قیمت هفتگی EUR/GBP 12 ژانویه 2022

نمودار روزانه نشانه هایی از واگرایی صعودی را نشان می دهد، به طوری که شاخص CCI بالاتر و قیمت نقدی کاهش می یابد، که نشان می دهد این جفت ممکن است به سمت بالاتر حرکت کند. با این حال، هر حرکت بالاتر احتمالاً کوتاه مدت خواهد بود، زیرا دو بالای اخیر در 0.8373 اولین سطح مقاومت قبل از خوشه ای از پایین ترین سطح قبلی در حدود 0.8385 است.

نمودار قیمت روزانه EURGBP 12 ژانویه 2022

قیمت EUR/GBP پیش از پایین آمدن چند سال اخیر متوقف می شود

داده های معامله گر خرده فروشی نشان دادن 77.60 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 3.46 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 0.34 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.85 درصد بیشتر است، در حالی که تعداد معامله گران خالص-شوت است. نسبت به دیروز 9.87 درصد و نسبت به هفته گذشته 23.67 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد EUR/پوند قیمت ها ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت یورو/ پوند ممکن است به زودی افزایش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ EUR/GBP – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.