قزاقستان صرافی کریپتو را که 34 میلیون دلار از طریق بایننس انتقال داده بود تعطیل کرد – اخبار بیت کوین مبادله شد

مقامات قزاقستان یک پلتفرم تجارت غیرقانونی کریپتو را منهدم کردند و بیش از 350000 دلار را ضبط کردند. ظاهراً این صرافی تقریباً 34 میلیون دلار تراکنش را از طریق کیف پول در بایننس پردازش کرده است که دو مورد از آنها در طول تحقیقات در حال انجام مسدود شده اند. صرافی دارایی دیجیتال با گردش

کد خبر : 331727
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
قزاقستان صرافی کریپتو را که 34 میلیون دلار از طریق بایننس انتقال داده بود تعطیل کرد – اخبار بیت کوین مبادله شد


مقامات قزاقستان یک پلتفرم تجارت غیرقانونی کریپتو را منهدم کردند و بیش از 350000 دلار را ضبط کردند. ظاهراً این صرافی تقریباً 34 میلیون دلار تراکنش را از طریق کیف پول در بایننس پردازش کرده است که دو مورد از آنها در طول تحقیقات در حال انجام مسدود شده اند.

صرافی دارایی دیجیتال با گردش میلیونی در قزاقستان تعطیل شد

آژانس نظارت مالی این کشور (FMA) در تلگرام اعلام کرد یک پلتفرم تجارت غیرقانونی ارزهای دیجیتال در قزاقستان، ABS Change، شناسایی و بسته شده است. سه شهروند قزاقستانی متهم به اداره این صرافی هستند که از سال 2021 فعالیت های خود را بدون مجوز انجام می داد.

ماموران انتظامی طی عملیاتی در پایتخت کشور 342000 دلار و 7 میلیون تنگه (تقریباً 16000 دلار) وجه نقد ضبط کردند. این نهاد دارایی‌های رمزنگاری به ارزش 23000 دلار دیگر در دو کیف پول در بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، داشت که به‌طور موقت محدود شده‌اند.

طبق گزارش FMA، ABS Change در مجموع 34 میلیون دلار از طریق Binance انتقال داده است. دیده بان اشاره کرد که عملیات آن خارج از مرکز مالی بین المللی آستانه (AIFC) انجام شده است. فقط صرافی هایی که ساکن مرکز مالی هستند مجاز به ارائه خدمات معاملات ارز دیجیتال در کشور آسیای مرکزی هستند.

تمرکز اصلی FMA بر جلوگیری از فعالیت‌های تجاری «خاکستری»، از جمله فعالیت‌های حوزه کریپتو بوده است، و این آژانس گفت که اقتصاد سایه قزاقستان در سال گذشته به زیر 20 درصد کاهش یافت. در ژانویه، رگولاتور چندین وب سایت تجارت سکه را حذف کرد. در ماه فوریه، تقریباً 188000 دلار دارایی، از جمله دارایی های دیجیتال، از یک تبعه روسیه که در این عملیات غیرقانونی شرکت داشت، مصادره کرد.

پس از سرکوب این صنعت توسط چین، قزاقستان بسیاری از ماینرهای ارزهای دیجیتال را با برق ارزان خود جذب کرد، اما آنها به دلیل افزایش کسری انرژی مورد سرزنش قرار گرفتند. از زمان گسترش این بخش، دولت نورسلطان اقداماتی را برای تنظیم آن و اقتصاد رو به رشد کریپتو کشور به طور کلی انجام داده است.

قانونی که دسترسی مزارع معدنی به برق ارزان قیمت را محدود می کند در ماه فوریه در قزاقستان لازم الاجرا شد. این قانون یک رژیم مجوز برای استخراج کنندگان معرفی می کند و آنها را موظف می کند که بخش عمده ای از درآمد خود را در صرافی های ثبت شده داخلی بفروشند.

برچسب ها در این داستان

مجوز، بایننس، کریپتو، دارایی‌های رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارز دیجیتال، صرافی، fma، غیرقانونی، قزاقستان، مجوز، تنظیم‌کننده، توقیف، خاموش شدن، غیرمجاز، بدون مجوز، کیف‌پول‌ها، نگهبان

آیا فکر می کنید قزاقستان به سرکوب پلتفرم های تجارت کریپتو بدون مجوز ادامه خواهد داد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.