«قرار دوازدهم» طرحی برای تبدیل سرمایه دینی مردم به عمل صالح است

[ad_1] به گزارش خبرآنلاین به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا معممی مقدم افزود: مقام معظم رهبری در همین زمینه فرموده‌اند: «از سرمایه‌ی ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید. مردم، مؤمن‌اند، مردم ایمان‌دارند؛ این ایمان می‌تواند عمل صالح تولید کند؛ این کار را شما می‌توانید بکنید.» وی تأکید کرد: ولایتمداری به

کد خبر : 219984
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
«قرار دوازدهم» طرحی برای تبدیل سرمایه دینی مردم به عمل صالح است

[ad_1]

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا معممی مقدم افزود: مقام معظم رهبری در همین زمینه فرموده‌اند: «از سرمایه‌ی ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید. مردم، مؤمن‌اند، مردم ایمان‌دارند؛ این ایمان می‌تواند عمل صالح تولید کند؛ این کار را شما می‌توانید بکنید.»

وی تأکید کرد: ولایتمداری به حرف نیست به عمل است. آنان که در زمان غیبت، در کلاس ولایت حاضرند، ولایتمداری و تبعیت از امام غایب از نظر را با امتثال اوامر ولی‌فقیه و نائب امام زمان علیه‌السلام تمرین می‌کنند تا در زمان ظهور، پایشان نلغزد و محکم و استوار در رکاب امام خود بمانند.

وی ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری از نیروهای مؤمن و انقلابی خواسته‌اند که؛ از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره گیرند، جای هیچ درنگ و تعللی نیست. باید مجاهدانه در این عرصه مقدس گام برداشت.

معممی مقدم تصریح کرد: اما اینکه از این سرمایه معنوی مردم چگونه می‌توان عمل صالح تولید کرد نیاز به طرح و برنامه دارد. در این خصوص یکی از طرح‌ها و برنامه‌هایی که می‌تواند لبیکی عملی به این خواسته والای مقام معظم رهبری بوده و نقش بسیار مؤثری در این زمینه ایفا کند؛ طرح قرار دوازدهم است. چراکه این طرح بر سرمایه دینی مردمی و محبت و عشق عمومی به امام دوازدهم (عج) بناشده است و می‌خواهد از این سرمایه گران‌بها، عمل صالحی همچون خدمت به افراد کم برخوردار، محرومیت‌زدایی و خدمتی نیابتی از امام زمان (عج) را ارائه کند.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین یادآور شد: طرح قرار دوازدهم، طرحی است به نام و یاد امام دوازدهم که در دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی‌یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم برخوردار خدماتی ارائه می‌کند. این طرح بر آن است تا از سویی یاد و نام امام زمان (عج) را در جامعه منتشر کند و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم علیه‌السلام را ترویج و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کند.

وی اضافه کرد: این طرح که با محوریت تهیه و توزیع سبدهای معیشتی اجرایی شده است بر آن است تا به‌مرورزمان، به‌تناسب نیاز منطقه پیرامونی بقاع متبرکه خدمات گسترده‌ای را جهت محرومیت‌زدایی از این مناطق ایفا کند.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.