قانونگذار ایالات متحده از SEC می خواهد برای تنظیم صنعت رمزنگاری اقدام قاطعانه انجام دهد – برنامه هایی برای بررسی گزینه ها برای قانون فدرال – مقررات بیت کوین نیوز

براد شرمن، نماینده کنگره ایالات متحده، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) خواسته است تا “اقدامی قاطع برای پایان دادن به منطقه خاکستری نظارتی که صنعت کریپتو در آن فعالیت داشته است، انجام دهد.” وی افزود که قصد دارد در هفته های آینده با همکارانش در کنگره “برای بررسی گزینه های قانون فدرال” کار

کد خبر : 281464
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
قانونگذار ایالات متحده از SEC می خواهد برای تنظیم صنعت رمزنگاری اقدام قاطعانه انجام دهد – برنامه هایی برای بررسی گزینه ها برای قانون فدرال – مقررات بیت کوین نیوز


براد شرمن، نماینده کنگره ایالات متحده، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) خواسته است تا “اقدامی قاطع برای پایان دادن به منطقه خاکستری نظارتی که صنعت کریپتو در آن فعالیت داشته است، انجام دهد.” وی افزود که قصد دارد در هفته های آینده با همکارانش در کنگره “برای بررسی گزینه های قانون فدرال” کار کند.

نماینده براد شرمن در مورد مقررات ارزهای دیجیتال

براد شرمن، نماینده کنگره (D-CA)، رئیس کمیته فرعی حمایت از سرمایه‌گذاران و بازارهای سرمایه، بیانیه‌ای در رابطه با انفجار صرافی ارزهای دیجیتال FTX در روز یکشنبه منتشر کرد.

قانونگذار توضیح داد که “فروپاشی ناگهانی” FTX “نمایش چشمگیری از خطرات ذاتی دارایی های دیجیتال و ضعف های اساسی در صنعت است که در اطراف آنها رشد کرده است.”

شرمن با اشاره به اینکه ما هنوز از دامنه آسیب های مالی وارد شده به مصرف کنندگان و سرمایه گذاران در آمریکا و سراسر جهان اطلاعی نداریم، تاکید کرد:

بسیار مهم است که ما درک روشنی از زنجیره رویدادها و شکست های مدیریتی که منجر به این فروپاشی شده است ایجاد کنیم. من کاملاً از تلاش‌های تنظیم‌کننده‌ها و مجریان قانون ایالات متحده برای بررسی این وضعیت و اطمینان از پاسخگویی مسئولین آن حمایت می‌کنم.

نماینده کنگره توضیح داد که برای سال‌ها از کنگره و تنظیم‌کننده‌های فدرال حمایت می‌کند تا رویکردی تهاجمی در مقابله با تهدیدات بسیاری که ارزهای دیجیتال برای جامعه ما ایجاد می‌کنند اتخاذ کنند.

او خاطرنشان کرد که زمانی که گوربیر گروال، مدیر بخش اجرای کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در برابر کمیته فرعی خود در ماه ژوئیه شهادت داد، از او خواست که «اقدامات اجرایی را علیه بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال به دلیل عدم ثبت نام در SEC پس از آن انجام دهد. توکن‌هایی را در پلتفرم‌های خود فهرست می‌کنند که کمیسیون آن‌ها را به‌عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده به‌عنوان عمومی شناسایی کرده بود.» قانونگذار به طور خاص XRP را نام برد.

شرمن نظر داد:

من معتقدم که اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که SEC برای پایان دادن به منطقه خاکستری نظارتی که صنعت کریپتو در آن فعالیت داشته است، اقدام قاطعی انجام دهد… در هفته های آینده، من همچنین قصد دارم با همکارانم در کنگره برای بررسی گزینه ها کار کنم. برای قوانین فدرال

نماینده کنگره از کالیفرنیا تنها سیاستمداری نیست که برای مقررات سختگیرانه ارزهای دیجیتال پس از انفجار FTX تلاش می کند. کاخ سفید و چندین سناتور آمریکایی خواستار نظارت مناسب بر کریپتو شده‌اند. سناتور الیزابت وارن (D-MA) گفت کریپتو به “اجرای تهاجمی تر” نیاز دارد.

برچسب ها در این داستان

برد شرمن، رمزارز براد شرمن، ارز دیجیتال براد شرمن، کنگره، نماینده کنگره، صرافی‌های ارزهای دیجیتال، دموکرات‌ها، اقدامات اجرایی، ftx، کمک‌های مالی سیاسی، سام بانکمن-فرید، SEC، مقررات ارزهای دیجیتال SEC

نظر شما در مورد نظرات براد شرمن، نماینده کنگره در مورد مقررات ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.