عکس| ماشین گلزنی آماده فرماندهی ایران در جام جهانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان شب گذشته به همراه پورتو در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو قرار گرفت و با گلزنی، تیمش را با نتیجه ۲ بر یک برنده کرد تا صدرنشین گروه به مرحله بعد راه پیدا کنند. خبرگزاری رویترز امروز در گزارشی لقب

کد خبر : 275417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
عکس| ماشین گلزنی آماده فرماندهی ایران در جام جهانی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان شب گذشته به همراه پورتو در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو قرار گرفت و با گلزنی، تیمش را با نتیجه ۲ بر یک برنده کرد تا صدرنشین گروه به مرحله بعد راه پیدا کنند.

خبرگزاری رویترز امروز در گزارشی لقب جالبی به ستاره ایرانی قبل از مسابقات جام جهانی داد و در تیتر خود نوشت: مهدی طارمی ماشین گلزنی آماده فرماندهی و هدایت ایران در جام جهانی است.

عکس| ماشین گلزنی آماده فرماندهی ایران در جام جهانی

این رسانه معتبر، نوشت: ۴ سال حضور مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران در فوتبال پرتغال، پتانسیل های بی چون و چرای خود را به یکی از قوی ترین سلاح های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی تبدیل کرده است.

از زمان حضور طارمی در تیم ملی در جام جهانی گذشته و از دست دادن فرصت دیرهنگام مقابل پرتغال برای بردن ایران به مرحله حذفی برای اولین بار – این بازیکن ۳۰ ساله بوشهری به یک ماشین گلزنی تبدیل شده است.
طارمی قبل از جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ خود را به عنوان یکی از مطرح ترین بازیکنان ایران معرفی کرد، اما تا آن زمان از پیشرفت برای رفتن به اروپا برای ماندن در خانه بسیار دور بود.

او در سال ۲۰۱۶ با تیم ترکیه ای ریزه اسپور قبل از اینکه تصمیم بگیرد در پرسپولیس تهران بماند، قراردادی امضا کرد، تصمیمی که در سال ۲۰۱۷ زمانی که فیفا به دلیل نقض توافقنامه او را محروم کرد و به قیمت چهار ماه محرومیت از فوتبال برای او تمام شد.

این یک شکست مختصر برای طارمی بود که پیش از آخرین جام جهانی قراردادی ۱۸ ماهه با الغرافه قطر امضا کرده بود اما مدتی بعد راهی اروپا شد و به ریوآوه در لیگ پرتغال پیوست.

عکس| ماشین گلزنی آماده فرماندهی ایران در جام جهانی

او بلافاصله تاثیر روی تیم پرتغالی گذاشت و در ۳۰ بازی لیگ ۱۸ گل به ثمر رساند تا در فصل نزدیک به ۲۰۲۰ راهی پورتو شود. طارمی از آن زمان به عقب نگاه نکرده است.

گل‌های این مهاجم به تیمش کمک کرد تا در فصل گذشته قهرمانی لیگ پرتغال و جام حذفی را کسب کند و طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد چشمگیری داشت. او بهترین گل فصل این رقابت ها را در سال ۲۰۲۱ با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی در باخت ۲-۱ مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی به ثمر رساند و عملکرد او گمانه زنی ها مبنی بر قریب الوقوع بودن انتقال طارمی به لیگ برتر را برانگیخت.

حتی طارمی با سرمربی سابق تیم ملی ایران یعنی دراگان اسکوچیچ مرتباً گل می زد و مسیر ایران را برای رسیدن به جام جهانی هموار کرد.درگیری طارمی با مربی کروات باعث شد که او در بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان و سوریه سال گذشته کنار گذاشته شود.

عکس| ماشین گلزنی آماده فرماندهی ایران در جام جهانی

استخدام مجدد کارلوس کی روش در ماه سپتامبر به این معنی است که خطر انتخاب نشدن طارمی برای حضور در قطر از بین رفته است.

اگر مصدومیت سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن قبل از جام جهانی برطرف نشود، طارمی می‌تواند به تنهایی هدایت خط حمله ایران را بر عهده بگیرد یا با بازگشت سردار آزمون با این بازیکن شریک شود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.