علی‌ بیرو همچنان شماره یک

سپهر ستاری: علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی ایران برابر بحرین چهل و سومین بازی ملی خود را انجام می‌داد و با کوله باری از تجربه درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و کلین شیت هم کرد. البته نقش مهم بیرانوند در این بازی فقط قرار گرفتن درون دروازه نبود و مثل یک رهبر درون دروازه

کد خبر : 63975
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۰۹
علی‌ بیرو همچنان شماره یک



سپهر ستاری: علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی ایران برابر بحرین چهل و سومین بازی ملی خود را انجام می‌داد و با کوله باری از تجربه درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و کلین شیت هم کرد. البته نقش مهم بیرانوند در این بازی فقط قرار گرفتن درون دروازه نبود و مثل یک رهبر درون دروازه ایستاد.

در طول جریان بازی تنها صدایی که به گوش می‌رسید فریادهای بلند علیرضا بود که بازیکنان را تشویق می‌کرد و به آن‌ها روحیه می‌داد. بیرانوند با دید خوبی که از عقب زمین داشت نکات تاکتیکی را گوش زد می‌کرد و راهنمایی بازیکنان را بر عهده داشت.

 در دیدار ایران و هنگ کنگ، تیم کشورمان گلی دریافت کرد که البته بیرانوند روی گل دریافتی مقصر نبود و در واقع مدافعان ایران باید بهتر عمل می‌کردند اما به هرحال دروازه ایران برای اولین بار در تاریخ دیدارهای دو تیم باز شد.

جالب اینکه پس از گلی که بیرانوند خورد شنیده شد این احتمال وجود دارد که دروازه بان ایران مقابل بحرین تغییر کرده و اسکوچیچ برای این بازی حساس به امیر عابدزاده و پیام نیازمند اعتماد کند. بیرانوند در بازی رفت ایران و عراق هم دروازه‌بان تیم ملی بود و دروازه اش باز شد اما اسکوچیچ به طور کلی مربی اهل ریسکی نیست و دروازه بان اول او تحت هر شرایطی علیرضا بیرانوند است.

سرمربی کروات تیم ملی در بازی دوستانه با سوریه هم به سایر دروازه‌بانان تیم ملی اعتماد نکرد و امیرعابدزاده و پیام نیازمند باید برای گلر دومی و ذخیره علیرضا بیرانوند بودن رقابت کنند.

حال اسکوچیچ هم مثل کی روش و ویلموتس به بیرانوند اعتماد دارد و او هم با عملکردش در بازی مقابل بحرین نشان داد شماره یک تیم ملی برازنده او است و با حضورش خیالمان را راحت کرده است. گرچه احتمال دارد سرمربی تیم ملی برای دیدار مقابل کامبوج به او استراحت بدهد و از نیازمند یا عابدزاده استفاده کند.

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.