عابدیان: اگر بگذارند پرسپولیس به ششمین قهرمانی می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا عابدیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خوص آخرین وضعیت این تیم گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس ابتدای فصل پس از قهرمانی سال گذشته و جدایی احمد نوراللهی و شهریار مغانلو و عدم جذب هافبک بازیساز مشکلاتی داشت. نفراتی هم که جذب شدند در حد بازیکنان جداشده نبودند و همه این‌ها شوکی بود

کد خبر : 152981
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
عابدیان: اگر بگذارند پرسپولیس به ششمین قهرمانی می‌رسد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا عابدیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خوص آخرین وضعیت این تیم گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس ابتدای فصل پس از قهرمانی سال گذشته و جدایی احمد نوراللهی و شهریار مغانلو و عدم جذب هافبک بازیساز مشکلاتی داشت. نفراتی هم که جذب شدند در حد بازیکنان جداشده نبودند و همه این‌ها شوکی بود که پرسپولیس را از نظر روانی سردرگم کرد. با این حال چون پرسپولیس تیم بزرگی است و پس از 5 سال هنوز روحیه قهرمانی در آن وجود دارد، کم کم به روزهای خوب خودش برگشت و به نظرم کادر فنی هم خیلی خوب کار کرد.

او در خصوص نفرات فعلی پرسپولیس گفت: الآن پرسپولیس از نظر مهره تیم قوی نیست و شاید بعضی تیم‌ها از نظر داشتن مهری کلیدی و خوب از پرسپولیس بهتر باشند ولی این تیم نشان داد یک تیم تاکتیک‌پذیر دارد که متکی به فرد نیست و این خیلی کار خوبی است که از زمان برانکو در تیم انجام شده و پرسپولیس به سمت تیم شدن رفت و یحیی هم که آمد راه برانکو را ادامه داد.

عابدیان روحیه قهرمانی را دلیل اصلی موفقیت پرسپولیس می‌داند: پرسپولیس اوایل فصل در رده‌های پنجم و ششم بود ولی با بردهای بسیار حساس مثل سپاهان و تراکتور توانست به رده دوم برسد که از نظر قانونی در رده اول است چون دو امتیازی که استقلال گرفت و سه امتیازی که به سپاهان رسید باعث شد این تیم‌های بالای جدول باشند. من حس می‌کنم پرسپولیس روز به روز به سوی تیم شدن می‌رود. روحیه قهرمانی که وجود دارد بسیار مهم است. من فکر می‌کنم این فرهنگ که فوتبال یک بازی گروهی است و تیم برنده می‌شود و ما نباید متکی به فرد باشیم باید در فوتبال ایران جا بیافتد و پرسپولیس امسال این را نشان داده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص افت چند بازیکن این تیم گفت: الان چند بازیکن تیم دارند به اوج برمی‌گردند. در این 2-3 بازی عیسی فرم بهتری پیدا کرده و همان عیسی گذشته شده است. او مهاجم بسیار خوبی است که استانداردهای او در سطح آسیایی و جهانی است و من خیلی فوتبال او را دوست دارم. بازیکن سرزن، سرعتی و فرصت‌طلبی است. مهدی عبدی هم بازیکن جوانی است در کنار نفراتی چون سیامک نعمتی، ترابی و امیری که هر تیمی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد.

بازیکن سابق قرمزها با انتقاد از رفتارهای عزیزی خادم گفت: در خط دفاعی کمی مشکل داشتیم که با بازگشت سیدجلال و هماهنگ شدن دیگر مدافعان پرسپولیس می‌تواند به سمت ششمین قهرمانی برود. البته اگر اجازه دهند چون همه چیز علیه ماست. شما می‌بینید هر هفته با هر تیمی بازی داریم رئیس فدراسیون چند روز قبل به اردوی آن تیم می‌رود. این کارهای چیپ و دور از شان رئیس فدراسیون است. به نظرم رئیس فعلی در حد فوتبال ایران نیست. آدم‌هایی که سر جای خودشان نیستند فوتبال را به این روز کشانده‌اند. ما فوتبالیست‌های تحصیل‌کرده جوان و پا به سن گذاشته‌ای در فوتبال ایران داریم.

بیشتر بخوانید:

یک اتفاق تلخ که همه منتظرش بودند!

واکنش کنایه آمیز طارمی به حذف سرخابی‌ها از آسیا/عکس

پیشنهاد انگلیسی برای اللهیار صیادمنش

258 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.