طلا در این ماه از بیت کوین پیشی گرفت و در میان رکود املاک و مستغلات ایالات متحده، داده های CPI پایین تر، 6 درصد افزایش یافت – اخبار بیت کوین

در این ماه، پس از اینکه بازارهای ارزهای دیجیتال به دلیل سقوط اخیر FTX دچار لرزش شدند و فلز زرد گرانبها از اول نوامبر 6.12 درصد رشد کرد، طلا از بیت کوین بهتر عمل کرد. بازار مسکن ایالات متحده ضعف نشان داده است و نرخ تورم ماه اکتبر آمریکا کمتر از حد انتظار بود. تحلیلگران

کد خبر : 283010
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
طلا در این ماه از بیت کوین پیشی گرفت و در میان رکود املاک و مستغلات ایالات متحده، داده های CPI پایین تر، 6 درصد افزایش یافت – اخبار بیت کوین


در این ماه، پس از اینکه بازارهای ارزهای دیجیتال به دلیل سقوط اخیر FTX دچار لرزش شدند و فلز زرد گرانبها از اول نوامبر 6.12 درصد رشد کرد، طلا از بیت کوین بهتر عمل کرد. بازار مسکن ایالات متحده ضعف نشان داده است و نرخ تورم ماه اکتبر آمریکا کمتر از حد انتظار بود. تحلیلگران بر این باورند که این روندهای اقتصادی به افزایش 3.81 درصدی قیمت طلا در برابر دلار آمریکا در 10 نوامبر 2022، پس از انتشار شاخص قیمت مصرف کننده اکتبر (CPI) توسط اداره آمار کار ایالات متحده کمک کرد.

تاکنون عملکرد بازار طلا در ماه نوامبر از بیت کوین پیشی گرفته است

بیت کوین روزهای بهتری را سپری کرده است زیرا دارایی اصلی ارز دیجیتال بیش از 18 درصد کمتر از اول نوامبر کاهش یافته است. بخش زیادی از زیان های دلاری دارایی های کریپتو می تواند به سقوط FTX و پیامدهای آشفته پس از آن کمک کند.

از سوی دیگر، هر اونس طلا 6.12 درصد بیشتر از معاملات در 1 نوامبر 2022 افزایش یافته است. در آن روز، اونس تروی 0.999 ارزش نقدی طلای خوب 1647.50 دلار اسمی آمریکا بود. امروز، ارزش هر اونس طلای خوب 0.999 تقریباً 1748.49 دلار در هر واحد است.

تحلیلگران، اشکالات طلا و اقتصاددانان بخشی از موفقیت طلا در دو هفته گذشته را به کاهش فروش املاک و مستغلات آمریکا نسبت می دهند. انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) روز جمعه گزارش داد که “فروش خانه های موجود در ماه اکتبر 5.9 درصد کاهش یافته است.”

فروش خانه های موجود برای نهمین ماه متوالی کاهش یافت و به نرخ سالانه تعدیل فصلی 4.43 میلیون رسید. فروش 5.9 درصد نسبت به سپتامبر و 28.4 درصد نسبت به یک سال قبل کاهش یافته است. مطالعه NAR همچنین کاهش قیمت مسکن را به افزایش نرخ های تهاجمی فدرال رزرو نسبت می دهد که نرخ وام 30 ساله را در سال جاری بسیار افزایش داده است.

بیشتر افزایش قیمت طلا از اول نوامبر 2022 آغاز شد و پس از انتشار شاخص قیمت مصرف کننده اکتبر (CPI) توسط اداره آمار کار ایالات متحده، حتی بیشتر شد. کاهش نرخ تورم قیمت طلا را در برابر دلار آمریکا بین 10 تا 13 نوامبر 2022 به میزان 3.81 درصد افزایش داد.

این گزارش همچنین تا حدودی به بیت کوین (BTC) کمک کرد، زیرا اگر نرخ تورم بالاتر بود، تأثیر سقوط FTX بر بازارهای کریپتو بدتر می شد. شمع یک ساعته BTC پس از انتشار گزارش CPI بسیار بالاتر رفت.

طلا در این ماه از بیت کوین پیشی گرفت و در میان رکود املاک و مستغلات ایالات متحده، داده های CPI پایین تر، 6 درصد افزایش یافت
اونس .999 طلای خوب در 1 نوامبر 2022 به قیمت 1647 دلار در هر اونس معامله می شد و امروز 6 درصد بیشتر از آن تاریخ است.

در 10 نوامبر، قیمت هر اونس طلا در امتداد 1706 دلار در هر واحد بود و تا 13 نوامبر 2022، 1771 دلار در هر اونس معامله می شد. فرانک چولی، استراتژیست ارشد بازار RJO Futures به کیتکو نیوز گفت که طلا ممکن است خیلی سریع بالا رفته باشد و این فلز گرانبها به سادگی نفس می کشد.

طلا به 1800 دلار نزدیک شد. و اکنون بازار شاهد مقداری سود است. به نظر می رسد که در حال چرخش است. من هنوز آماده نزولی نیستم. چولی روز جمعه توضیح داد که ما داریم نفس می کشیم. با این حال، همانطور که استراتژیست ارشد بازار RJO Futures اظهار داشت، نقطه ای وجود دارد که در آن چولی می تواند نزولی باشد:

اگر طلا زیر 1750 دلار بسته شود، من شروع به نزولی می کنم – در 1725 دلار، اوضاع برای طلا بدتر می شود.

درست مانند طرفداران بیت کوین که روی رویداد نصف شدن بیت کوین برای تقویت قیمت بیت کوین شرط بندی می کنند، اشکالات طلا فکر می کنند قیمت طلا در هشت سال آینده بسیار بالاتر خواهد بود. معامله گران در primexbt.com معتقدند طلا تا سال 2024 به 4721 دلار در هر اونس خواهد رسید و تا سال 2030 معامله گران پیش بینی می کنند که طلا به 8732 دلار در هر اونس برسد.

برچسب ها در این داستان

1 اونس طلا، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، قیمت بیت کوین، قیمت بیت کوین، CPI، گزارش CPI، فرانک چولی، سقوط FTX، طلا، قیمت طلا، قیمت طلا، نرخ تورم، کیتکو، NAR، انجمن ملی مشاوران املاک، اونس طلا، قیمت طلا، primexbt.com، معامله گران primexbt.com، املاک و مستغلات، قراردادهای آتی RJO، اونس تروی طلای خوب 0.999، مسکن ایالات متحده، تورم ایالات متحده، املاک و مستغلات ایالات متحده

نظر شما در مورد عملکرد بازار طلا تا این لحظه در این ماه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.