طعنه مدیرعامل فجر به گل‌محمدی با اسم برانکو!

عبدالرسول فلاح پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم 20 دقیقه پایانی بازی خوبی بود. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم. احساس می‌کنم که تیم ما می‌توانست در این بازی بازنده نباشد، اما فوتبال است و گاهی این اتفاقات رخ

کد خبر : 155370
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱:۳۰
طعنه مدیرعامل فجر به گل‌محمدی با اسم برانکو!



عبدالرسول فلاح پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم 20 دقیقه پایانی بازی خوبی بود. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم. احساس می‌کنم که تیم ما می‌توانست در این بازی بازنده نباشد، اما فوتبال است و گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی در مورد شرایط بازیکنان سرباز تیم فجرسپاسی، عنوان کرد: سر منشا این مشکلات یک طرح کارشناسی نشده‌ای است که مدت‌ها قبل در تربیت بدنی نیروهای مسلح مصوب شد که براساس آن گفته شد افراد 28 ساله به خدمت سربازی بروند. کجای دنیا افراد 28 ساله به خدمت سربازی می‌روند؟ تیم‌هایی مثل ما، ملوان، عقاب، مقاومت تهران و … نظامی هستیم و اگر منابع مالی نداریم، منابع انسانی ما همین نفرات هستند.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: متاسفانه این طرح اجرا شد و من هم چند بار به دوستان مسئول اعلام کردم، اما کسی توجه نکرد. به این ترتیب ما روز به روز تیم‌های صنعتی را قوی‌تر می‌کنیم. اگر به این موضوعات توجه شود مشکلاتی که برای بازیکنان سرباز ایجاد می‌شود هم دیگر پیش نمی‌آید. امیدوارم در نیم فصل دوم مسئولان دقت بیشتری کنند و این طرح را لغو کنند تا تیم‌های نظامی هم بتوانند پرقدرت کار کنند، چون آبروی نیروهای مسلح هستند. برخی از بازیکنانی که امروز برای فجرسپاسی بازی کردند نخست‌بار بود که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کردند. با این شرایط نمی‌توان کار کرد. اگر می‌خواهند باید تیم را تقویت کنیم و راهی مسابقات کنیم.

وی در مورد صحبت‌هایی که درخصوص سیاوش یزدانی و مردامند مطرح شده است، افزود: ما می‌دانیم چه بازیکنانی سرباز هستند و چه بازیکنانی چند ماه پیش سرباز شدند. دو بازیکن استقلال در تاریخ اول یا هشتم اسفند ماه سرباز هستند. موضوعاتی شنیده‌ام که امیدوارم درست نباشد چون اخلاقی هم نیست. با مسئولان فدراسیون هم صحبت کردم. شنیدم گاهی دوستان رایزنی می‌کنند که اینگونه بازیکنان را به تیم ملی دعوت کنند تا آنها بتوانند تا 2 سال دیگر در باشگاه‌های خود خدمت کنند. من شک ندارم که مسئولان تیم ملی اخلاقاً این کار را نخواهد کرد و افرادی که شایستگی دارند به تیم ملی دعوت می‌شوند، نه با پارتی‌بازی و رایزنی. من هم این موضوع را فقط شنیده‌ام.

فلاح عنوان کرد: بازیکنان جوان هستند و ممکن است گاهی احساسی شده و حرفی را مطرح کنند، اما باید افتخار کنند که وقتی سرباز می‌شوند در تیمی بازی می‌کنند که مزین به نام یک شهید بزرگوار است و در لیگ برتر حضور دارد. تیم ما بسیار بزرگ است و هرکسی که بخواهد وارد این تیم شود باید افتخار کند.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز درمورد مشکلات زمین ورزشگاه حافظیه، گفت: شهر زیبایی مثل شیراز، سومین حرم اهل بیت را داریم. متاسفانه در 10 – 20 سال اخیر اصلاً به زیرساخت‌های ورزشی شیراز توجهی نشده است. شنیدم یکی از مسئولان گفته بود تیم در لیگ یک بوده و ورزشگاه پارس کفایت می‌کند. من نمی‌دانم آن ورزشگاه را چرا آنجا ساخته‌اند، چون معمولاً ورزشگاه‌ها جایی ساخته می‌شود که به هتل‌ها و فرودگاه و … دسترسی داشته باشد. نه حافظیه را تجهیز کردند و نه پارس را آماده کردند. باورشان نمی‌شد که تیم به لیگ برتر صعود کند. این خدا بود که این هدیه را به مردم استان داد. حالا که در نیم فصل هستیم هیچ حمایتی از سمت مسئولان نشده است و برای نیم فصل دوم از مسئولان می‌خواهم که بیشتر به تیم توجه کنند تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای شیراز باشیم.

وی اظهار داشت: ما مشکلات زیادی داریم. برخی از این مشکلات داخلی است که باید از سردار سلامی تشکر کنم با حمایت و درایت خود موجودیت این تیم را حفظ کردند. از سایر مسئولانی که به ما کمک کردند هم تشکر می‌کنم، اما اگر ما می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم باید همه عوامل استان درگیر شوند. این تیم نماینده نیروهای مسلح است. اگر می‌گویم طرح 28 ساله‌ها کارشناسی نشده به همین دلیل است. نه می‌خواهیم یک میلیارد بودجه داشته باشیم و نه 200 – 300 میلیارد؛ ما فقط می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای مردم باشیم. هنوز مشکلات سربازان ما حل نشده و نیازمند زمان هستیم و گرنه آسیب خواهیم دید.

فلاح عنوان کرد: مردم از پشت صحنه‌ها اطلاع ندارند و به اشتباه ما را قضاوت می‌کنند. امیدوارم این مسائل حل شود و من شک ندارم در ادامه مسابقات واقعاً چیزی که کلانتری گفت و در شان مردم شیراز ظاهر شویم. برای امروز یک ناراحتی هم از گل‌محمدی داشتم. من او را بسیار دوست دارم، اما باید اخلاق را هم رعایت کرد. امروز دو بازیکن ما روی زمین افتاده بود و او دستور ادامه بازی به شاگردانش داد. برد و باخت در فوتبال وجود دارد، اما رفتار حرفه‌ای اینگونه نیست. احساس می‌کنم اگر پرسپولیس الان بزرگ هست و خواهد بود باید از برانکو تشکر کنند که آن را پایه‌ریزی کرد.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز درخصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان تیمش درخواست مبالغ میلیاردی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خیر؛ این موضوع اصلاً صحت ندارد. بازیکنان ما سرباز هستند و این اتفاقات اصلاً رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید

251253



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.