صنعت کریپتو روسیه از دولت درباره مسئولیت کیفری پیشنهادی برای ماینرها سؤال می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سازمانی که بخش کریپتو روسیه را نمایندگی می کند، از دولت مسکو خواسته است تا پیشنهادی را برای معرفی مسئولیت کیفری برای استخراج کنندگان «خاکستری» روشن کند. این پیش نویس قانون به دنبال مجازات افرادی است که درآمد خود را به دولت گزارش نمی دهند و اطلاعات مربوط به دارایی های دیجیتال خود را

کد خبر : 334968
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
صنعت کریپتو روسیه از دولت درباره مسئولیت کیفری پیشنهادی برای ماینرها سؤال می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سازمانی که بخش کریپتو روسیه را نمایندگی می کند، از دولت مسکو خواسته است تا پیشنهادی را برای معرفی مسئولیت کیفری برای استخراج کنندگان «خاکستری» روشن کند. این پیش نویس قانون به دنبال مجازات افرادی است که درآمد خود را به دولت گزارش نمی دهند و اطلاعات مربوط به دارایی های دیجیتال خود را به اشتراک نمی گذارند.

شرکت‌های رمزنگاری در روسیه می‌خواهند در تلاش‌های نظارتی جاری شرکت کنند

انجمن اقتصاد رمزنگاری، هوش مصنوعی و بلاک چین (Racib) روسیه از آنتون سیلوانوف وزیر دارایی خواسته است تا در مورد پیشنهادی که توسط وزارت او ارائه شده است برای تعیین مجازات برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال که قانون را نقض می کنند توضیح دهد.

در نامه ای خطاب به سیلوانوف، سازمان صنعت فرصتی را درخواست می کند تا با پیش نویس اصلاحات مربوطه در قانون کیفری که توسط وزارت دارایی ارائه شده است، که به عنوان مثال، معادن را به دلیل فرار مالیاتی تحت تعقیب قرار می دهد، آشنا شود.

اشاره راسیب به بسته ای از متون ارسال شده توسط الکسی مویسف معاون وزیر دارایی به وزارت توسعه اقتصادی، وزارت دادگستری، خدمات مالیاتی فدرال، بانک مرکزی روسیه و سایر نهادهای دولتی در ماه فوریه است.

این مقررات شرکت‌های ماینینگ در روسیه را موظف می‌کند تا درآمد خود را گزارش کنند و به مقامات مالیاتی اطلاعات دقیقی درباره دارایی‌های دیجیتالی خود از جمله آدرس کیف پول ارائه دهند تا از مسئولیت کیفری جلوگیری کنند. جریمه های عدم انجام این کار شامل جریمه های سنگین و حتی زندان می شود. در نامه Racib به نقل از RBC Crypto آمده است:

این سند باعث سردرگمی و سوالات زیادی در جامعه تجاری اقتصاد دیجیتال شده است.

این انجمن از آنتون سیلوانف می خواهد که پیشنهادات را با آن در میان بگذارد تا کارشناسان آن بتوانند آنها را مطالعه کنند. علاوه بر این، راسیب اصرار دارد که وزیر نمایندگان خود را در کارگروهی که پیش‌نویس قانونی را برای تنظیم ارزهای دیجیتال در روسیه تنظیم می‌کند، شامل شود. لایحه ای که به استخراج کریپتو اختصاص داده شده است، قرار است به همراه اصلاحات قانون جزا به دومای ایالتی ارائه شود.

برچسب ها در این داستان

اصلاحیه ها، لایحه، لوایح، مسئولیت کیفری، رمزنگاری، صنعت کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، بخش کریپتو، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، جریمه ها، انجمن صنعت، قانون، قوانین، قانون، استخراج کنندگان، مجازات ها، پیگرد قانونی، مقررات، راسیب، روسیه، روسی، مالیات , فرار مالیاتی, مالیات, مالیات, متون

آیا فکر می کنید انجمن صنعت کریپتو روسیه می تواند متون مربوط به مسئولیت کیفری برای استخراج کنندگان را تغییر دهد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.