صندوق سرمایه گذاری بیل میلر می بیند که بیت کوین دارای “بالقوه قابل توجه بالقوه” به عنوان طلای دیجیتال است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] در گزارشی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه شده است ، مدیران صندوق سرمایه گذاری Miller Opportunity Trust ، صندوق ریسک بیل میلر ، اظهار می دارند که “بیت کوین به عنوان نوعی طلای دیجیتال دارای پتانسیل صعودی قابل توجهی است.” این گزارش نشان می دهد که علی رغم

کد خبر : 102040
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
صندوق سرمایه گذاری بیل میلر می بیند که بیت کوین دارای “بالقوه قابل توجه بالقوه” به عنوان طلای دیجیتال است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

در گزارشی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه شده است ، مدیران صندوق سرمایه گذاری Miller Opportunity Trust ، صندوق ریسک بیل میلر ، اظهار می دارند که “بیت کوین به عنوان نوعی طلای دیجیتال دارای پتانسیل صعودی قابل توجهی است.” این گزارش نشان می دهد که علی رغم بی ثباتی ، بیت کوین “پاداش ریسک جذاب است”.

مدیر صندوق پرچین “بالقوه مهم بالقوه” بیت کوین را می بیند

در گزارش نیمساله Miller Value Funds برای Miller Opportunity Trust ، که هفته گذشته در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ثبت شد ، آمده است:

ما معتقدیم که بیت کوین به عنوان نوعی “طلای دیجیتال” دارای پتانسیل صعودی قابل توجهی است.

صندوق سرمایه گذاری Miller Opportunity Trust تا 31 جولای 2.72 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) دارد. مدیران سبد سهام آن بیل میلر و سامانتا مک لمور هستند.

“ما مدت ها ناظر بیت کوین بودیم و در طول سه ماهه ، صندوق تأیید کرد که در Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) سرمایه گذاری کند ، که یک اعتباردهنده باز است که به طور کامل در بیت کوین سرمایه گذاری شده است.” “در سه ماهه ، با سقوط بیت کوین ، اعتماد در یکی از تخفیف های بزرگتر خود به دارایی های اصلی خود در بیت کوین مبادله شد و پتانسیل صعودی بیشتری ایجاد کرد.”

طبق گزارش SEC ، این صندوق تا 20 ژوئن 1.5 میلیون سهم از Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به ارزش 44،715،000 دلار در اختیار دارد.

مدیران صندوق افزودند: “با سرمایه بازار طلا بیش از 11 تریلیون دلار ، سرمایه فعلی بیت کوین نزدیک به 600 میلیارد دلار راه زیادی برای جبران دارد” ، توضیح داد:

ما در اوایل شروع منحنی پذیرش هستیم و بیت کوین ناپایدار است اما فکر می کنیم پاداش ریسک جذاب است.

بیل میلر ، سرمایه گذار کهنه کار ، مدتهاست که طرفدار بیت کوین است. در ماه مه ، هنگامی که قیمت بیت کوین از سطح 58 هزار دلار به زیر 34 هزار دلار کاهش یافت ، وی گفت که این یک “بسیار عادی” است. میلر افزود که این اصلاح “درست با حرکتهایی است که بارها در بیت کوین دیده ایم”. در ماه آوریل ، او با برخی تحلیلگران مبنی بر اینکه بیت کوین در حباب است ، مخالفت کرد. در عوض ، وی گفت بیت کوین در حال ورود به جریان اصلی است زیرا تقاضا سریعتر از عرضه رشد می کند.

آیا قبول دارید که بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال دارای پتانسیل صعودی قابل توجهی است؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.