صرافی اتریشی بیت‌پاندا مجوز تجارت را از BaFin آلمان تضمین می‌کند – اخبار بیت کوین مبادله می‌کند

[ad_1] پلتفرم صرافی و نگهداری کریپتو Bitpanda در 22 نوامبر اعلام کرد که مجوز تجارت کریپتو را از اداره نظارت مالی فدرال آلمان دریافت کرده است. به گفته Bitpanda، تضمین مجوز به این معنی است که آن را تبدیل به “اولین پلت فرم سرمایه گذاری خرده فروشی اروپایی برای برآورده کردن الزامات نظارتی دقیق BAFIN”

کد خبر : 284661
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
صرافی اتریشی بیت‌پاندا مجوز تجارت را از BaFin آلمان تضمین می‌کند – اخبار بیت کوین مبادله می‌کند

[ad_1]

پلتفرم صرافی و نگهداری کریپتو Bitpanda در 22 نوامبر اعلام کرد که مجوز تجارت کریپتو را از اداره نظارت مالی فدرال آلمان دریافت کرده است. به گفته Bitpanda، تضمین مجوز به این معنی است که آن را تبدیل به “اولین پلت فرم سرمایه گذاری خرده فروشی اروپایی برای برآورده کردن الزامات نظارتی دقیق BAFIN” کرده است.

مجوز جدید موقعیت Bitpanda را تقویت می کند

پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال اتریشی Bitpanda “یک مجوز نگهداری و تجارت اختصاصی ارز دیجیتال برای دارایی‌های کریپتو از سازمان نظارت مالی فدرال آلمان (BAFIN) تضمین کرده است. به گفته Bitpanda، تضمین مجوز به این معنی است که صرافی ارز دیجیتال به «اولین پلتفرم سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی اروپایی برای برآورده کردن الزامات نظارتی سخت‌گیرانه BAFIN» تبدیل شده است.

Bitpanda در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مجوز به آن اجازه می‌دهد تا خدمات بازرگانی کریپتو و دارایی‌های رمزنگاری خود را به ساکنان آلمان گسترش دهد. اریک دموت، مدیرعامل Bitpanda، در مورد نقطه عطف جدید شرکتش، گفت:

دریافت مجوز در آلمان حاصل تلاش چندین ماهه کل تیم Bitpanda و همکاری نزدیک با تیم در BAFIN است. این موقعیت ما را به عنوان یک پیشگام از نظر مقررات در اروپا تقویت می کند و بار دیگر نشان می دهد که چقدر در این زمینه موقعیت خوبی داریم. ما می خواهیم به مشتریان خود راهی امن، مطمئن و ساده برای سرمایه گذاری ارائه دهیم.

به گفته Demuth، Bitpanda تا قبل از پایان سال اعلامیه های هیجان انگیزتری دارد. Bitpanda که در سال 2014 توسط Demuth، Paul Klanschek و Christian Trummer تأسیس شد، قبلاً در اداره بازار مالی اتریش (FMA) و Autorité Des Marchés Financiers فرانسه (AMF) ثبت شده است.

در جمهوری چک، Bitpanda به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی های مجازی (VASP) ثبت شده است و همچنین دارای مجوز ارائه دهنده پرداخت PSD2 است. علاوه بر کسب مجوز برای فعالیت در اتریش و جمهوری چک، Bitpanda، که طبق گزارش ها ارزشی معادل 4.1 میلیارد دلار دارد، دارای مجوز قانونی برای فعالیت در سوئد، اسپانیا و بریتانیا است.

نظر شما در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، nitpicker / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.