صرافی‌های کریپتو شهر مسکو آماده ارسال پول نقد به لندن، گزارش – صرافی‌های بیت‌کوین نیوز

شفافیت بین‌الملل روسیه در گزارشی فاش می‌کند که بررسی مبادلات دارایی‌های دیجیتال در پایتخت روسیه نشان داده است که برخی از آنها آماده خرید سکه‌های دیجیتال و تحویل پول کاغذی در بریتانیا هستند. . صرافی های ارز دیجیتال مستقر در روسیه، استیبل کوین ها را با پول نقد بریتانیا مبادله می کنند صرافی‌های رمزارز روسی

کد خبر : 334622
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
صرافی‌های کریپتو شهر مسکو آماده ارسال پول نقد به لندن، گزارش – صرافی‌های بیت‌کوین نیوز


شفافیت بین‌الملل روسیه در گزارشی فاش می‌کند که بررسی مبادلات دارایی‌های دیجیتال در پایتخت روسیه نشان داده است که برخی از آنها آماده خرید سکه‌های دیجیتال و تحویل پول کاغذی در بریتانیا هستند. .

صرافی های ارز دیجیتال مستقر در روسیه، استیبل کوین ها را با پول نقد بریتانیا مبادله می کنند

صرافی‌های رمزارز روسی که می‌توانند بدون پیروی از رویه‌های «مشتری آگاه» (KYC) و مبارزه با پول‌شویی (AML) پول را به خارج از کشور منتقل کنند، در کانون مطالعه‌ای هستند که توسط بخش شفافیت بین‌الملل روسیه انجام شده است. نتایج در گزارش جدیدی که روز چهارشنبه منتشر شد ارائه شد.

محققان این انجمن توانستند بیش از 20 پلتفرم تجارت سکه را شناسایی کنند که از مرکز تجارت بین المللی مسکو که معمولاً شهر مسکو نامیده می شود، فعالیت می کنند. از طریق مکالمه با اپراتورها، آنها همچنین دریافتند که هشت نفر از آنها آماده مبادله استیبل کوین های ثابت شده با دلار آمریکا با پوند انگلیس هستند و پول نقد را به گیرندگان در لندن تحویل می دهند.

نویسندگان خاطرنشان کردند که یکی از آنها Suex است، یک کارگزار ارز دیجیتال که در سپتامبر 2021 به دلیل تسهیل تراکنش های مرتبط با باج افزار توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) در لیست سیاه قرار گرفت. آنها همچنین می افزایند که پلتفرمی به نام پرایدچنج مقادیر قابل توجهی پول را به Garantex، یکی دیگر از صرافی های موجود در لیست سیاه با دفاتری در شهر مسکو ارسال کرده است.

نحوه نقل و انتقالات در همه موارد مشابه بود. ابتدا، مشتری باید مبلغ را به صورت تتر (USDT) به آدرس کیف پول ارائه شده توسط صرافی ارسال کند. پس از تأیید پرداخت، اپراتور یک پیک، معمولاً روسی زبان، را به یک مکان مشخص در لندن می‌فرستد تا پول نقد فیات را در همان روز یا روز بعد تحویل دهد.

گزارش، صرافی‌های کریپتو شهر مسکو آماده ارسال پول نقد به لندن هستند
منبع: شفافیت بین‌الملل روسیه

مقررات ضد پول شویی بریتانیا، صرافی های ارزهای دیجیتال را ملزم به ثبت نام و انجام بررسی های لازم برای مشتری می کند. هیچ یک از پلتفرم های روسی با وجود مبلغی بیش از 10000 پوند انگلیس (12000 دلار) هرگز از نمایندگان مخفی شفافیت درخواست تأیید نکردند.

این سازمان در طول ارتباط خود با صرافی های رمزنگاری، آدرس های رمزنگاری مورد استفاده برای این نقل و انتقالات را به دست آورد. تاریخچه تراکنش نشان می دهد که میانگین ماهانه پولی که از این کیف پول ها عبور می کند بین 420000 تا 470000 دلار است. این برآورد تنها بر اساس گردش مالی USDT است، در حالی که سکه USD (USDC)، یک استیبل کوین دیگر نیز استفاده شده است.

“نتایج مطالعه ما نشان می دهد که حداقل چند صرافی رمزنگاری OTC سایه دار در بریتانیا فعالیت می کنند و آماده ارائه پول نقد بدون انجام مراحل ضروری KYC هستند… مقیاس کامل این فعالیت ممکن است ناشناخته باشد، اما بدیهی است که بی اهمیت نیست و شایسته است. بررسی دقیق تر،» گزیده ای از این گزارش نتیجه می گیرد.

برچسب ها در این داستان

پوند بریتانیا، پول نقد، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، صرافی های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی، صرافی ها، گارانتکس، مسکو، شهر مسکو، پوند، محدودیت ها، روسیه، روسیه، تحریم ها، استیبل کوین ها، سوکس، نقل و انتقالات، شفافیت، شفافیت بین المللی

آیا فکر می‌کنید روس‌ها فعالانه از این کانال‌ها برای انتقال وجوه به خارج از کشور در میان محدودیت‌های مالی بر سر جنگ اوکراین استفاده می‌کنند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.