صدها نفر در جنگ برای باخموت کشته شدند

(رویترز) – اوکراین و روسیه هر دو روز شنبه ادعا کردند که صدها نفر از نیروهای دشمن طی 24 ساعت گذشته در نبرد برای باخموت کشته شدند، کیف در مقابل حملات بی وقفه و رودخانه کوچکی که شهر را به دو نیم می کند، اکنون خط مقدم جدید را نشان می دهد. نبرد در باخموت،

کد خبر : 332400
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
صدها نفر در جنگ برای باخموت کشته شدند


(رویترز) – اوکراین و روسیه هر دو روز شنبه ادعا کردند که صدها نفر از نیروهای دشمن طی 24 ساعت گذشته در نبرد برای باخموت کشته شدند، کیف در مقابل حملات بی وقفه و رودخانه کوچکی که شهر را به دو نیم می کند، اکنون خط مقدم جدید را نشان می دهد.

نبرد در باخموت، خرسون

* سرهی چرواتی، سخنگوی ارتش اوکراین، گفت 221 سرباز طرفدار مسکو در باخموت کشته و بیش از 300 نفر زخمی شدند. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ۲۱۰ سرباز اوکراینی در بخش وسیع‌تر خط مقدم دونتسک کشته شدند.

رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی با محکوم کردن آنچه «حملات تروریستی وحشیانه» توسط واحدهای طرفدار مسکو خواند، گفت: سه غیرنظامی در روز شنبه در گلوله باران خرسون در جنوب اوکراین توسط روسیه کشته شدند.

* یوگنی پریگوژین، رئیس مزدور روسی روز جمعه گفت که ارتش خصوصی واگنر او مراکز استخدامی را در 42 شهر افتتاح کرده است، زیرا او به دنبال تکمیل صفوف خود پس از شکست های سنگین در جنگ برای باخموت است.

دیپلماسی، سلاح

* وزیر امور خارجه اوکراین در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد، از آلمان خواست تا تدارکات مهمات را تسریع بخشد و آموزش خلبانان اوکراینی را با هواپیماهای جنگنده غربی آغاز کند.

یک مقام ارشد اتحادیه اروپا روز جمعه گفت: اتحادیه اروپا به زودی می تواند بودجه مورد استفاده برای خرید سلاح برای اوکراین را 3.5 میلیارد یورو (3.7 میلیارد دلار) افزایش دهد.

* روسیه روز جمعه به متحدان خود در سراسر اتحاد جماهیر شوروی سابق در مورد خطرات همسویی با ایالات متحده پس از آنچه که مسکو گفت کودتای مورد حمایت غرب در گرجستان شبیه به انقلاب “میدان” اوکراین در سال 2014 بود، هشدار داد.

کلیسا

* پاتریارک کریل، رئیس کلیسای ارتدکس روسیه، روز شنبه از پاپ فرانسیس و دیگر رهبران مذهبی خواست تا اوکراین را متقاعد کنند تا سرکوب یک شاخه تاریخی کلیسا را ​​که از لحاظ تاریخی همسو با روسیه است، متوقف کند. روز جمعه، مقامات اوکراینی به شاخه کلیسای ارتدکس دستور دادند که یک مجموعه صومعه در کیف را که در آن مستقر است، ترک کند، این اقدام جدید علیه فرقه ای است که دولت با سوء ظن عمیق به آن نگاه می کند.

(تدوین شده توسط سردبیران رویترز)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.