شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر آفریقا Echovc صندوق بلاک چین را راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین آفریقا

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) متمرکز آفریقا، Echovc، صندوقی را راه اندازی کرده است که به دنبال حمایت از استارت آپ های بلاک چین در این قاره است. در حالی که سرمایه‌گذاری جهانی بلاک چین در سال گذشته رو به کاهش بوده است، اگوسا اومویگی، بنیانگذار Echovc، ادعا کرد که سرمایه‌گذاری اکنون VC را قادر

کد خبر : 334696
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر آفریقا Echovc صندوق بلاک چین را راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین آفریقا


شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) متمرکز آفریقا، Echovc، صندوقی را راه اندازی کرده است که به دنبال حمایت از استارت آپ های بلاک چین در این قاره است. در حالی که سرمایه‌گذاری جهانی بلاک چین در سال گذشته رو به کاهش بوده است، اگوسا اومویگی، بنیانگذار Echovc، ادعا کرد که سرمایه‌گذاری اکنون VC را قادر می‌سازد تا «به طور متوسط ​​با ارزش‌گذاری ورودی کمتری نسبت به سال‌های قبل» وارد شود.

استارت‌آپ‌هایی که راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌کنند، واجد شرایط تامین مالی هستند

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پان آفریقایی، Echovc، اخیراً اعلام کرد که یک صندوق 8 میلیون دلاری راه اندازی کرده است که به استارت آپ های بلاک چین اختصاص داده شده است. طبق پست وبلاگ این شرکت، صندوق موسوم به Echovc Chain برای استارت آپ هایی که در تلاش برای حل چالش های قاره با استفاده از بلاک چین هستند، قابل دسترسی خواهد بود.

همانطور که در گزارش Techcabal اشاره شد، صندوق جدید Echovc در زمانی راه اندازی شده است که بودجه جهانی برای استارت آپ های رمزنگاری و بلاک چین رو به کاهش بوده است. کاهش بودجه در حال حاضر برخی از کارآفرینان را مجبور به فروش استارت آپ های خود کرده است.

Echovc کشورهای آفریقایی تحت پوشش را هدف قرار می دهد

با این حال، با وجود این کاهش بودجه، Eghosa Omoigui، بنیانگذار و شریک مدیریت کل Echovc، در گزارش نقل شده است که نشان می دهد اکنون زمان ایده آل برای تامین مالی استارت آپ ها است زیرا انجام این کار به VC اجازه می دهد “به طور متوسط ​​با ارزش های ورودی پایین تر سرمایه گذاری کند. نسبت به سال های قبل.» موسس افزود:

در حالی که این امر تا حدودی اشتهای VC را برای سرمایه‌گذاری در کریپتو کاهش داده است، ما همچنان در مورد کاربردهای مفید کریپتو و بلاک چین در آفریقا هیجان‌زده هستیم و معتقدیم که بنیان‌گذاران کریپتو در آفریقا به ساخت کارکردی برای حل مشکلات در آفریقا ادامه خواهند داد.

در همین حال، گزارش Techcabal همچنین نشان داد که Echovc بیش از 41 میلیون دلار را در 36 استارتاپ در سراسر جهان مستقر کرده است. در آفریقا، شرکت VC عمدتاً استارت‌آپ‌هایی را در بازارهای به اصطلاح ضعیف مانند کنیا، نیجریه، آفریقای جنوبی و اوگاندا هدف قرار داده است. استارت‌آپ‌هایی که از بلاک چین برای تقویت زیرساخت‌های بنیادی فین‌تک استفاده می‌کنند، از جمله شرکت‌هایی هستند که هدف قرار گرفته‌اند. شرکت های متمرکز بر عملکرد بلاک چین و سازمان های مستقل غیرمتمرکز نیز واجد شرایط تامین مالی هستند.

به گفته Echovc، هنگامی که وجوه به طور کامل مستقر شود، سبد شرکت های آن به بین 12 تا 20 شرکت افزایش می یابد.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.