شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر در سال 2021

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر کشور کانادا از جمله معدود کشورهای فراصنعتی و مدرن امروز دنیاست که برای بنیان خانواده اهمیت ویژه ای قائل است و همواره در عرصه های گوناگون و با تصویب قوانین مختلف به حمایت از آن پرداخته است . از اینرو شاید بتوان تاثیر این اهمیتی که خانواده در

کد خبر : 101330
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر در سال 2021


شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر

کشور کانادا از جمله معدود کشورهای فراصنعتی و مدرن امروز دنیاست که برای بنیان خانواده اهمیت ویژه ای قائل است و همواره در عرصه های گوناگون و با تصویب قوانین مختلف به حمایت از آن پرداخته است . از اینرو شاید بتوان تاثیر این اهمیتی که خانواده در جامعه کانادا دارد را حتی در قوانین مهاجرتی این کشور یافت به طوری که برای افراد خارجی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا از طریق کاج یا دانشگاه را دارند .

مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر نوعی مهاجرت برای افرادیست که متاهل هستند و  با  این انتخاب این مسیر می توانند همسر خود را نیز به عنوان همراه به کانادا بیاورند . این موضوع شاید در نگاه اول و برای کسانی که از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار هستند اهمیت کمی داشته باشد چون شاید بگویند از راه های دیگری می توان برای همسر اخذ ویزای کانادا را گرفت اما برای کسانی که به سختی تمکن مالی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا را یافته اند یک امکان ارزشمند است .

ضمن اینکه همسر امکان کار تمام وقت را با کسب اجازه کار (work permit) دارد . بر خلاف کسی که ویزای تحصیلی گرفته است و در هفته نمی تواند بیشتر از ۲۰ ساعت کار کند مگر در زمانی که دانشگاه تعطیل است و این یعنی می توانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند که خب یکی از مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر محسوب می شود .

از اینرو بسیاری افراد از کشورهای در حال توسعه چون ایران که روند رشد و توسعه در آن پایین‌تر از حد انتظارات آنهاست و نمی توانند آینده تحصیلی و شغلی مورد نظر خود را در آن بیابند اقدام به مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر می گیرند تا با یک تیر دو نشان زده باشند . بخصوص افرادی که متاهل هستند با همین ویزای تحصیلی می توانند به اتفاق همسر خود به کانادا مهاجرت کنند.

 برای مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر چه کار باید کرد ؟ 

افراد زیادی هستند که صرفا بخاطر وضعیت تاهل خود و به قولی داشتن همسر و فرزند و با وجود اینکه از هوش و استعداد بالایی برخوردار بوده اند اما از مهاجرت به کشورهایی که امکان تحصیل بهتر و امکانات پیشرفته برای رشد نبوغ و استعداد آنها را به بهترین شکل دارا بوده سرباز زده اند .

از اینرو این حتی شاید یک استراتژی یا سیاست گذاری باشد برای کشورهای مهاجرپذیر که با اجازه دادن برای به همراه آوردن همسر در مهاجرت های تحصیلی ، به نوعی افراد نخبه و با استعداد بیشتری را مجاب به اینکار کنند تا دانشگاه هایی با سطح علمی بالا و پویا داشته باشند . و چه بسا که امروز برخی از همین سیاست ها باعث شده تا دانشگاه های کانادا ( Universities of Canada ) در سطح علمی بالایی قرار بگیرند .

برای دریافت اطلاعات کاملتر از قوانین مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر بهتر است شرکت های معتبر مهاجرتی را شناسایی و مسیر قانونی مهاجرت را با آنان هماهنگ کنید .

مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر

لذا قبل از اینکه شما اصلا بتوانید همسر خود را برای مهاجرت به این کشور بیاورید باید اول از دانشگاه مربوطه پذیرش تحصیلی بگیرید و بعد ویزای تحصیلی بگیرید که این یعنی فراهم آوردن اجازه تحصیل اما هنوز یک چیز باقی مانده است و تازه اینجاست که می توانید با تقاضای استادی پرمیت و ذکر همراه خود در تکمیل فرم آن ، اقدام به آوردن همسر خود به کانادا و اجازه اقامت در کانادا را به دست آورید .

با اینحال برای مهاجرت همسر علاوه بر مدارک هویتی می بایست سند ازدواج و گواهی سوء پیشینه و اگر مدارک تحصیلی و کاری یا مدرک زبان نیز دارد ارائه دهید. همچنین دو نکته مهم وجود دارد که می بایست برای مهاجرت تحصیلی به کانادا با همسر این شرایط را احراز کنید. یکی تمکن مالی برای تحصیل خود و دیگری تمکن مالی برای به همراه آوردن و حمایت از همسرتان می باشد که حداقل باید برای یک سال بتوانید هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا خود و همسرتان را داشته باشید .

 



Post Views:
2



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.