سیستم دفاعی 2.8 میلیارد دلاری Terra – حسابرسی گارد بنیاد لونا می گوید که گروه بیش از 80000 بیت کوین برای دفاع از میخ UST خرج کرده است – اخبار بیت کوین

ماه‌ها پس از فروپاشی توکن UST با دلار آمریکا، سازمانی که برای محافظت از سکه‌ای که زمانی پایدار بود، Luna Foundation Guard (LFG) ایجاد شد، گزارش حسابرسی را منتشر کرد که توسط شرکت مشاوره مستقر در نیویورک JS Held حسابرسی شده بود. بر اساس این گزارش، LFG ادعا می کند که 80081 بیت کوین و

کد خبر : 281791
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
سیستم دفاعی 2.8 میلیارد دلاری Terra – حسابرسی گارد بنیاد لونا می گوید که گروه بیش از 80000 بیت کوین برای دفاع از میخ UST خرج کرده است – اخبار بیت کوین


ماه‌ها پس از فروپاشی توکن UST با دلار آمریکا، سازمانی که برای محافظت از سکه‌ای که زمانی پایدار بود، Luna Foundation Guard (LFG) ایجاد شد، گزارش حسابرسی را منتشر کرد که توسط شرکت مشاوره مستقر در نیویورک JS Held حسابرسی شده بود. بر اساس این گزارش، LFG ادعا می کند که 80081 بیت کوین و 49.8 میلیون استیبل کوین را خرج کرده است که جمعاً به 2.8 میلیارد دلار برای دفاع از میخ UST می رسد.

حسابرسی LFG توسط JS Hold Claims Group با 2.8 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده از UST دفاع کرد

در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲، ماه‌ها پس از رویداد حذف استیبل‌کوین در اواسط ماه می Terra، بنیاد لونا گارد (LFG) یک پست وبلاگی درباره گزارش شفافیت حسابرسی شده منتشر کرد که ادعا می‌کرد سازمان ۲.۸ میلیارد دلار در دارایی‌های رمزنگاری شده برای دفاع از UST هزینه کرده است. سکه زمانی ثابت UST اکنون به نام terrausd classic (USTC) شناخته می شود و در حال حاضر با قیمت 0.02 دلار در هر واحد در 16 نوامبر 2022 معامله می شود.

دو کوون، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform نیز در مورد حسابرسی در روز چهارشنبه توییت کرد. Kwon “ممیزی شخص ثالث از فعالیت دفاعی میخ LFG و TFL در ماه می 2022 منتشر شده است.” توییت کرد. همکار Terra در ادامه اضافه:

بسیاری از شما پول زیادی را در UST از دست دادید – برای این متاسفم. در حالی که سیستم شفاف و متن باز بود، من به عنوان خالق آن باید خطرات آن را بهتر درک می کردم و به آن اطلاع رسانی می کردم.

در گزارش منتشر شده توسط LFG، آمده است که ممیزی فنی توسط شرکت نیویورک JS Held انجام شده است. از اقدامات LFG و Terraform Labs (TFL) در طول رویداد depegging UST دفاع می کند. در پست وبلاگ LFG آمده است: “LFG 2.8 میلیارد دلار (80081 BTC و 49.8 میلیون در استیبل کوین) برای دفاع از میخ UST خرج کرد، مطابق با توییت های LFG در 16 مه 2022.” “علاوه بر این، TFL فراتر رفت و 613 میلیون دلار از سرمایه خود را برای دفاع از میخ UST خرج کرد.”

ما بر انواع مختلفی از اطلاعات کمی و کیفی، از جمله داده‌های زنجیره‌ای تکیه کردیم. سوابق معاملاتی TFL و LFG که JSH مستقیماً از صرافی ها به دست می آید. حسابرسی JS Held توضیح می دهد که و مشاوره با تجارت TFL. این گزارش همچنین به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که TFL حساب‌هایی را در بایننس نگهداری می‌کرد که BTC، ETH، BNB، USDT، BUSD، LUNA و UST را در حدود 8 می 2022 نگهداری می‌کرد.

LFG می‌گوید این ممیزی هرگونه اتهامی مانند اختلاس یا سوء استفاده از منابع مالی، کمک به افراد داخلی یا مسدود شدن وجوه LFG توسط مجریان قانون را رد می‌کند. LFG روز چهارشنبه گفت: “گزارش نشان می دهد که تمام وجوه LFG برای دفاع از برابری ثابت UST با دلار همانطور که اعلام شده است خرج شده است، و مانده LFG تنها وجوه باقی مانده است.”

اخیراً گزارش شد که دانیل شین (شین هیون سونگ)، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform، به شرکت Chia Corporation این هفته به دلیل ارتباط با TFL و “روش های تجاری ناعادلانه” مورد حمله قرار گرفت. گزارش‌های دیگری که از رسانه‌های محلی کره جنوبی به دست می‌آیند، به تفصیل بیان می‌کنند که دو کوون، یکی از بنیان‌گذاران ترالابز، ظاهراً در اروپا مخفی شده است.

برچسب ها در این داستان

bnb، BTC، BTC مستقر، BUSD، Chia Corporation، Daniel Shin، دفاع از UST peg، do kwon، Do Kwon توییت، ETH، JS Held، JS Held ممیزی، LFG Bitcoin، LFG Funds، LUNA، کره جنوبی، ممیزی فنی، terrausd کلاسیک (USTC)، USDT، UST، UST depeg، UST depegging، UST peg

در مورد حسابرسی LFG که می گوید سازمان بیش از 80000 بیت کوین را برای دفاع از میخ UST هزینه کرده است، چه فکر می کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.