سومین فیلم اختصاصی هالک در دست ساخت است؛ انتشار اطلاعات اولیه

با توجه به گزارشی که اخیرا روی خروجی وب سایت Geeks WorldWide قرار گرفت، سومین فیلم اختصاصی هالک هم اکنون مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. هالک یکی از اولین ابرقهرمان‌هایی است که به Marvel Cinematic Universe پیوست. نسخه لایو اکشن او با نقش‌آفرینی ادوارد نورتون (Edward Norton) در The Incredible Hulk معرفی شد تا

کد خبر : 119809
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
سومین فیلم اختصاصی هالک در دست ساخت است؛ انتشار اطلاعات اولیه


با توجه به گزارشی که اخیرا روی خروجی وب سایت Geeks WorldWide قرار گرفت، سومین فیلم اختصاصی هالک هم اکنون مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

هالک یکی از اولین ابرقهرمان‌هایی است که به Marvel Cinematic Universe پیوست. نسخه لایو اکشن او با نقش‌آفرینی ادوارد نورتون (Edward Norton) در The Incredible Hulk معرفی شد تا شرایط برای حضورش در دیگر آثار مهیا باشد. البته شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و مدیران استودیو مارول مجبور شدند به همکاری خود با نورتون پایان داده و مارک رافلو (Mark Ruffalo) را به عنوان بازیگر جدید بروس بنر انتخاب کنند. رافلو نخستین بار در The Avengers هالک را به تصویر کشید و از آن زمان تاکنون همچنان وظیفه مشابهی را بر عهده دارد.

اگرچه هالک یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های Marvel Cinematic Universe به شمار رفته و پتانسیل بالایی دارد، تنها یک فیلم سینمایی بر اساس او ساخته شده است. دلیل این اتفاق را باید در مسائل حقوقی جستجو کرد. یونیورسال پیکچرز دارنده امتیاز پخش فیلم‌های اختصاصی هالک بوده و مارول هم امتیاز ساخت آثاری را دارد که با محوریت غول سبز ساخته شده‌اند. مارول، زیرمجموعه والت دیزنی بوده و والت دیزنی هم ترجیح می‌دهد تمامی آثار را شخصا روی پرده نقره‌ای ببرد. در نتیجه، نمی‌تواند با اکران فیلم اختصاصی هالک توسط یونیورسال کنار بیاید. بدین ترتیب، طی دو دهه گذشته به جز The Incredible Hulk اثری ساخته نشد که روی بروس بنر تمرکز داشته باشد. در ضمن، در سال ۲۰۰۳ اثری به نام Hulk ساخته شد که هیچ ارتباطی با MCU ندارد.

وب سایت Geeks WorldWide با انتشار یک گزارش اختصاصی مدعی شد سومین فیلم اختصاصی هالک در دست ساخت بوده و هم اکنون در فاز اولیه قرار دارد. به بیان دقیق‌تر، نویسنده یا نویسندگان هم اکنون مشغول آماده‌سازی فیلمنامه هستند. نویسنده مطلب همچنین در بخش دیگری از گزارش خود فاش کرد این اثر World War Hulk نامگذاری شده و مطابق انتظار، بر اساس کمیکی به همین نام ساخته می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی از دست‌اندرکاران پروژه مانند تهیه‌کننده یا نویسنده موجود نیست اما منابع GWW فاش کرده‌اند فیلم اواخر سال آینده میلادی جلوی دوربین می‌رود. در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت اواخر ۲۰۲۳ یا در نیمه نخست ۲۰۲۴ روی پرده نقره‌ای بیاید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.