سولانا بلوک های تولید را برای چند ساعت متوقف می کند ، دارندگان SOL قادر به معامله نیستند ، اعتبارسنجان تصحیح می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1] طبق گزارشات در رسانه های اجتماعی ، انجمن های رمزنگاری ، معیارهای onchain و حساب توییتر Solana Status نشان می دهد که بلاک چین سولانا متوقف شده است. Solana mainnet-beta دچار 4 ساعت خرابی شد و پس از نقص فنی هنوز در حال کار است. غرفه های شبکه سولانا در دوران اخیر ، solana

کد خبر : 104432
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۰۰
سولانا بلوک های تولید را برای چند ساعت متوقف می کند ، دارندگان SOL قادر به معامله نیستند ، اعتبارسنجان تصحیح می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

طبق گزارشات در رسانه های اجتماعی ، انجمن های رمزنگاری ، معیارهای onchain و حساب توییتر Solana Status نشان می دهد که بلاک چین سولانا متوقف شده است. Solana mainnet-beta دچار 4 ساعت خرابی شد و پس از نقص فنی هنوز در حال کار است.

غرفه های شبکه سولانا

در دوران اخیر ، solana (SOL) از نظر ارزش بازار به ده دارایی رمزنگاری برتر پیوست و امروزه ، موقعیت سرمایه SOL در رتبه هفتم قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله ، SOL با هر واحد 159 دلار دست به دست شده است و در هفته گذشته 2.8 درصد کاهش یافته است.

در 14 سپتامبر ، پروتکل دچار خطا شد و در زمان نگارش این مقاله ، زنجیره تا به حال در مجموع چهار ساعت متوقف شده است ، زیرا قطع هنوز ادامه دارد. روز سه شنبه ، حساب توییتر Lido Finance توییت کرد:

اضافه بار tx باعث ایجاد خطای OOM در اکثر گره های Solana از جمله گره های اعتبارسنجی شده است. شبکه متوقف شده است ، مهندسان تیم و جامعه اپراتور گره در حال کار برای حل مشکل هستند. اعتبارسنجان در صورت لزوم برای راه اندازی مجدد احتمالی آماده می شوند.

Lido Finance همچنین به دنبال کنندگان توییتر خود گفت که برای اطلاعات بیشتر ، حساب توییتر “وضعیت سولانا” را دنبال کنید. حساب Solana Status می گوید: “Solana mainnet-beta در حال تجربه بی ثباتی متناوب است.” مفصل در یک توییت پین شده “این تقریباً 45 دقیقه پیش آغاز شد و مهندسان در حال بررسی این موضوع هستند.”

برآوردها می گویند تولید بلوک سولانا ممکن است مدتی طول بکشد

برخی گفته اند که رفع این مشکل بین 24 ساعت تا 48 ساعت طول می کشد تا مشکلات برطرف شود. حساب کاربری توییتر به نام “bruce.codes” می گوید: “با معاملات در حال فیلتر شدن ، و عدم انجام تعهدات ، و اعتبارسنج ها نیاز به ارتقاء و استقرار دارند. حدود 24-48 ساعت طول می کشد تا اصلاح شود.” توضیح دادبه

در دیگری توییت، ‘bruce.codes’ نوشت که “تعمیر سولانا [is] در v1.6.23 مستقر شده است. ” حساب کاربری Solana Status در توییتر نیز به توییت اولیه قطع حساب اضافه کرد و گفت:

فرسودگی منابع در شبکه باعث عدم ارائه خدمات می شود ، مهندسان در حال حل مشکل هستند. اعتبارسنجان در صورت لزوم برای راه اندازی مجدد احتمالی آماده می شوند.

سولانا اکنون به لیست شبکه هایی می پیوندد که با عدم تولید بلوک متوقف شده اند. به عنوان مثال ، در فوریه 2020 ، بلاک چین IOTA بیش از 11 روز از کار افتاد. بلاک چین EOS با تولید بلاک نیز مشکلاتی داشته است. کاردانو در گذشته با تولید بلوک مشکل داشت و سولانا در دسامبر 2020 با تولید بلوک مشکل داشت.

علاوه بر این ، در حالی که سولانا موفق شد در چند وقت اخیر XRP را پایین بیاورد ، XRP بار دیگر موفق شد ششمین سرمایه بازار بزرگ جهان را به دست آورد. در زمان نگارش این مقاله ، XRP بیش از 3 میلیارد دلار پیش از ارزش کلی solana (SOL) است.

نظر شما در مورد مشکلاتی که بلاک چین سولانا در روز سه شنبه با آن روبرو بوده است چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

مسائل مربوط به بلوک ، تولید بلوک ، bruce.codes ، Cardano ، cap market cap ، cryptos ، EOS ، IOTA ، Phantom Wallet Issues، SOL، SOL Issues، SOL price، Solana، Solana Apps، Solana blockchain، Solana Status، Solana Status Twitter، Tether ، معاملات ، معاملات ، جفت معاملاتی ، مسائل مربوط به معاملات ، توییتر ، USDT ، حجم ، XRP

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons ، Twitter ،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.