سه مهاجم، سه گل و برد شیرین شش امتیازی

[ad_1] توفیق اجباری در ترکیب ابتدایی و تغییر تفکر و جابجایی نفرات (دانشگر به جای غلامی و شجاعیان به جای رضاوند ) بالاخره نتیجه داد و به همراه قدرت نمایی مثلث مرگبار خط حمله بردی شیرین در زمین تیم خوب تراکتور را به همراه داشت و نقطه عطفی در یازده هفته گذشته بود و با

کد خبر : 9104
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 7:15
سه مهاجم، سه گل و برد شیرین شش امتیازی

[ad_1]

توفیق اجباری در ترکیب ابتدایی و تغییر تفکر و جابجایی نفرات (دانشگر به جای غلامی و شجاعیان به جای رضاوند ) بالاخره نتیجه داد و به همراه قدرت نمایی مثلث مرگبار خط حمله بردی شیرین در زمین تیم خوب تراکتور را به همراه داشت و نقطه عطفی در یازده هفته گذشته بود و با این نتیجه در حال حاضر جای انتقاد ( حتی اگر باشد ) نیست ….

درست که شکل بازی یک تیم برنده با اختلاف دو گل در زمین حریف را نداشتیم اما قرار هم نیست در زمین تراکتور که مالکانه بازی می‌کند و دنبال سه امتیاز بازی بود به چیزی جز سه امتیاز فکر کنیم و در چنین دیدارهاییست که  تیم اعتماد به نفس و شخصیت قهرمانی پیدا می‌کند !!

این دیدار ثابت کرد که حتی مسعود شجاعی هم که سابقه اروپایی دارد در محاسباتش اشتباه می‌کند و اشتباهات فردی در چنین دیدارهایی قابل جبران نیست و باید خاطر نشان کرد که به بازی زیبا امتیاز نمیدهند !!

مثلث ارسلان، شیخ و قایٔدی با فشار روانی مضاعفی که روی مدافعان تراکتور آوردند حاصلش عدم تمرکز و در نتیجه اشتباهات مدافعان و سه گل بود  و اینکه هر یک از سه مهاجم استقلال در گلهای زده به نوعی نقش داشتند را باید به فال نیک گرفت !!

محمود عزیز در پستی (پشت مهاجمان )که شجاعیان بازی کرد یک حرکت و یک پاس کلیدی می‌تواند تعیین کننده بازی باشد که امروز به عینه دیدیم و اگر ده هفته اصرار به این جابجایی‌ها داشتیم دلیلی جز اینکه رضاوند قادر به انجام آن نبود نداشت ؟؟؟

دلم نمیاد از اخطاری که فنی ترین مربی لیگ (حمید مطهری)در پی اعتراض های پی در پی در دیدار امروز پرسپولیس مقابل فولاد در حالیکه هفته گذشته در شو نمایشی میثاقی به برهانی درس فنی میداد و او را به خویشتن داری در ابتدای راه مربیگری دعوت می‌کرد اشاره ای نکنم !؟!؟

محمود عزیز امیدوارم شادی‌ات همانند شادی گل دوم مستدام باشد و این را بدان که هیچ ابیدلی به چیزی جز سربلندی و در نهایت قهرمانی استقلال فکر نمی‌کند و اگر نکاتی گفته می‌شوند صرفا  از روی دلسوزی است…

258 41

[ad_2]

لینک منبع :
هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.