سردار ۲۶ساله شد، تولدت مبارک پیرمرد!

روزنامه ایران ورزشی: اگر به تاریخ تولد میلادی سردار آزمون نگاهی بیندازید، به نکته جالبی می‌رسید. او متولد یک ژانویه 1995 است، یعنی در نخستین روز از سال میلادی 1995 متولد شده و از این حیث تاریخ تولد او با اولین روز از سال جدید مصادف است. به همین دلیل کمتر کسی است که روز

کد خبر : 203
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱:۳۰
سردار ۲۶ساله شد، تولدت مبارک پیرمرد!



روزنامه ایران ورزشی: اگر به تاریخ تولد میلادی سردار آزمون نگاهی بیندازید، به نکته جالبی می‌رسید. او متولد یک ژانویه 1995 است، یعنی در نخستین روز از سال میلادی 1995 متولد شده و از این حیث تاریخ تولد او با اولین روز از سال جدید مصادف است.

به همین دلیل کمتر کسی است که روز تولد آزمون را به خاطر نداشته باشد و در این مورد به او تبریک نگوید. مهاجمی که 11 دی ماه 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد و بعدها به بهترین گلزن ایرانی زمان خود تبدیل شد.

پنجشنبه، سردار آزمون تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت. تولدی که با تبریک‌های فراوان دوستان فوتبالی و غیرفوتبالی او همراه شد. او در شرایطی به این سن و سال رسیده که در ماه‌های اخیر عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه را دریافت کرده و اکنون هم گزینه جدی برای تصاحب دوباره این عنوان ارزشمند است. آزمون البته در تیم ملی و طی سال‌های اخیر نیز درخشیده و آمار قابل توجه 33 گل در 49 بازی را به نام خود ثبت کرده است.

آزمون که از 16 سالگی به لیگ روسیه کوچ کرده و پیراهن باشگاه‌هایی نظیر روبین‌کازان، روستوف و زنیت را پوشیده، به یکی از بازیکنان مهم، تعیین‌کننده و گرانقیمت لیگ روسیه تبدیل شده. او حتی جزو ورزشکاران خارجی ارزشمند روسیه در طول یک سال اخیر بدل شده و نشان داده قادر است رکوردی جالب را از خود بر جا بگذارد. رکوردی که شاید با انتقال او به یک باشگاه جدید جابه جا شود. هر چند آزمون با حضور در زنیت تمرکز دارد و به گفته خودش علاقمند نیست ذهن خود را درگیر موارد و شایعه‌هایی چون انتقال به باشگاه‌های دیگر کند.

سردار که با نزدیک به چهار میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از بازیکنان بی‌رقیب فوتبال ایران است، با امیدواری بسیار به آینده، فوتبال خود را در زنیت ادامه می‌دهد. بدون شک یکی از دغدغه‌های فعلی او حضوری قدرتمند در ترکیب زنیت و رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی در لیگ روسیه است.

اتفاقی که با توجه به کیفیت بازیکنان زنیت – البته در لیگ روسیه – و حضور مهاجمی چون سردار آزمون که مسیر گلزنی را خوب می‌داند، مثل فصل قبل دست‌یافتنی‌ است.

در زنیت هم سردار آزمون یکی از بازیکنان محبوب هواداران است. باشگاه، مدیران و کادرفنی و رسانه‌ای زنیت هم علاقه بسیاری به این مهاجم ایرانی دارند و به همین دلیل تولد او را در فضای مجازی تبریک گفته‌اند.

صفحه رسمی زنیت در اینستاگرام تصویری از سردار آزمون با پیراهن این باشگاه منتشر کرد و تولد 26 سالگی او را تبریک گفت. سردار به روسی این کامنت را زیر این پست نوشت: «SPASIBO SPASIBO ». نکته جالب اینکه دژان لوورن، مدافع فعلی زنیت و تیم ملی کرواسی که سابقه بازی در لیورپول را نیز دارد، در کپشنی نوشت: «تولدت مبارک پیرمرد.»

این تبریک جالب‌تر از بقیه تبریک‌هایی بود که آزمون از اهالی فوتبال شنید. او که همیشه نشان داده قدردان زحمات پدر و مادرش است، این تولد را نیز کنار آنها و همسرش گذراند تا برای بازی در ادامه مسابقات لیگ روسیه انگیزه‌ای مضاعف بگیرد.

سردار که همیشه بازی در رئال‌مادرید را یکی از اهداف خود می‌داند، فعلاً تمرکز خود را روی حضوری موفق در لیگ روسیه گذاشته تا ببیند در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.