سردار آزمون: با حضور اسکوچیچ شرایط خیلی فرق می کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق اظهار داشت: بازی های ما همیشه مقابل عراق سخت بوده و ما احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم چون آنها بازیکنان با کیفیتی دارند. وی افزود: البته به شخصه به بازیکنان تیم ملی خیلی اطمینان دارم و از اینکه کنار آنها بازی می

کد خبر : 101166
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۴۳
سردار آزمون: با حضور اسکوچیچ شرایط خیلی فرق می کند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق اظهار داشت: بازی های ما همیشه مقابل عراق سخت بوده و ما احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم چون آنها بازیکنان با کیفیتی دارند.

وی افزود: البته به شخصه به بازیکنان تیم ملی خیلی اطمینان دارم و از اینکه کنار آنها بازی می کنم لذت می برم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم تا 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص  وضعیت خودش و اینکه آیا عراق با تیم چند ماه قبل متفاوت است یا خیر عنوان کرد: قطعا از شرایط راضی و آماده این بازی هستم. اگر در ترکیب باشم  صد در صد به تیم ملی کمک می کنم به خصوص وقتی که بازی ها مهم  و سخت و حساس باشد همه تمرکزمان را روی بازی می گذارم. در بازی اول محروم بودم و خیلی دوست داشتم بازی کنم. 

آزمون تاکید کرد: وقتی لیگ تعطیل می شود شاید بازیکنان داخلی خیلی آماده نباشند ولی الان در کل آماده هستیم و  با حضور اسکوچیچ کنار زمین شرایط خیلی فرق می کند. اگر ما خوب  آماده باشیم مطمئنا می توانیم با هر تیمی فوتبال خوبی بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان به دلیل تکراری بودن دیدارهای عراق و ایران در این سالها آیا شناخت کافی از رقیب فردای تیم ملی  ایران دارند یا خیر گفت: ما بازیکنان با تجربه و با کیفیت زیادی داریم  و به همین دلیل ابتدای صحبت هایم گفتم که از بازی کنار آنها لذت می برم. برای دیدار فردا صد در صد آماده هستیم.

مهاجم تیم ملی در خصوص غیبت تماشاگران در این بازی گفت: قطعا این موضوع تاثیر گذار است و بازیکن صد در صد از بازی لذت نمی برد. امیدوارم هواداران زودتر بتوانند به ورزشگاه ها بیایند. حق مردم کشورها است که از تیم ملی کشورشان حمایت کنند.امیدوارم کرونا زوتر تمام شود تا شاهد حضور تماشاگران باشیم.

آزمون در خصوص تکرار گلزنی هایش مقابل عراق عنوان کرد: من 3 گل به عراق زده ام و فردا هم امیدوارم این کار را به خوبی انجام بدهم و  گل بزنم تا در نهایت تیم ملی ایران به برتری برسد.

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.