سامسونگ فروشگاه مجازی 837X را در Decentraland Metaverse با نشان‌ها و تئاتر NFT معرفی کرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] پس از اینکه غول الکترونیکی سامسونگ فاش کرد که تلویزیون‌های هوشمند آینده این شرکت در سال 2022 از پشتیبانی توکن غیرقابل تعویض (NFT) برخوردار خواهند بود، این شرکت فاش کرد که یک فروشگاه مجازی در داخل متاور Decentraland افتتاح کرده است. فروشگاه متاورس سامسونگ که از فروشگاه فیزیکی Samsung 837 مدل شده است، “Samsung

کد خبر : 153349
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
سامسونگ فروشگاه مجازی 837X را در Decentraland Metaverse با نشان‌ها و تئاتر NFT معرفی کرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

پس از اینکه غول الکترونیکی سامسونگ فاش کرد که تلویزیون‌های هوشمند آینده این شرکت در سال 2022 از پشتیبانی توکن غیرقابل تعویض (NFT) برخوردار خواهند بود، این شرکت فاش کرد که یک فروشگاه مجازی در داخل متاور Decentraland افتتاح کرده است. فروشگاه متاورس سامسونگ که از فروشگاه فیزیکی Samsung 837 مدل شده است، “Samsung 837X” نام دارد.

سامسونگ وارد متاورس می شود

سامسونگ این روزها همه چیز در مورد متاورس و NFT است، زیرا این شرکت فروشگاهی را در داخل متاورس مجازی بلاک چین Decentraland افتتاح کرده است. فروشگاه سامسونگ 837X از محل فیزیکی شهر نیویورک الگوبرداری شده است و فروشگاه مجازی برای مدت محدودی برای بازدیدکنندگان Decentraland باز خواهد بود.

در بیانیه سازنده لوازم الکترونیکی توضیح داده شده است: «تجربه جدید متاورس سامسونگ روح خود را به عنوان یک زمین بازی تجربی برای مردم به ارمغان می آورد تا فرصت های شگفت انگیزی را در هنگام برخورد فناوری و فرهنگ کشف کنند. این شرکت جزئیات بیشتری را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند تئاتر اتصال، جنگل پایداری و مرحله سفارشی سازی را تجربه کنند.

نشان NFT سامسونگ و پارتی رقص زنده واقعیت ترکیبی Metaverse

به گفته سامسونگ، طرفدارانی که در تئاتر و جنگل جستجو می‌کنند می‌توانند «در طول مسیر برای نشان‌های 837X Non-Fungible Token (NFT) تلاش کنند. این تئاتر اخبار سامسونگ را به نمایش می گذارد و صحنه یک «پارتی رقص زنده واقعیت ترکیبی متاورس» به میزبانی دی جی گاما ویبز برگزار می شود.

میشل کراسان ماتوس، معاون ارشد بازاریابی شرکتی و ارتباطات در سامسونگ، “در Samsung 837X، ما هیجان‌زده هستیم که داستان‌های اتصال، پایداری و سفارشی‌سازی خود را به شیوه‌ای بدیع و در فضایی بی‌نظیر بیان کنیم. الکترونیک آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد. کراسان ماتوس افزود:

فراجهان به ما قدرت می‌دهد تا از محدودیت‌های فیزیکی و مکانی فراتر برویم تا تجربیات مجازی منحصربه‌فردی خلق کنیم که غیر از این اتفاق نمی‌افتد. نوآوری در DNA ما است و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا همه شما این دنیای مجازی رو به رشد را تجربه کنید.

در همین حال، توکن‌های متاورس ناشی از پروژه‌هایی مانند Decentraland و The Sandbox در هفته‌های اخیر دستاوردهای خوبی داشته‌اند. Decentraland (MANA)، توکن بومی متاورس بلاک چین از سال تا به امروز 2304 درصد افزایش یافته است. هر دو پروژه در زمان های اخیر فروش قابل توجهی از زمین داشته اند و همچنین زمین های متاورس با مبلغ زیادی به فروش رسیده اند.

سامسونگ فروشگاه مجازی 837X را در Decentraland Metaverse با نشان های NFT و تئاتر رونمایی کرد

فروشگاه 837X سامسونگ که به تازگی راه اندازی شده است، به دنبال این شرکت اعلام می کند که تلویزیون های هوشمند آینده آن از پشتیبانی NFT برخوردار خواهند بود. تلویزیون‌های هوشمند 2022 سامسونگ با یک Smart Hub جدید عرضه می‌شوند که دارای «مرکز بازی»، «تماشای همه» و «پلتفرم NFT» است. سامسونگ چند سالی است که وارد فناوری بلاک چین شده است و همچنین پشتیبانی از کیف پول کریپتو را به گوشی های هوشمند گلکسی این شرکت اضافه کرده است.

برچسب ها در این داستان

تئاتر اتصال، صحنه سفارشی‌سازی، Decentraland، decentraland (MANA)، DJ Gamma Vibes، Metaverse، Metaverse Blockchain، Michelle Crossan-Matos، تلویزیون‌های جدید 2022، nft، نشان‌های NFT، تلویزیون NFT، NFT، هنر غیرقابل تعویض، توکن غیرفونگ , Samsung, samsung electronics, Samsung NFT, Samsung NFTs, Samsung Smart TV, Sustainability Forest, Television, TV NFT

نظر شما در مورد ورود سامسونگ به فضای متاورس و فروشگاه مجازی در Decentraland چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Samsung،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.