ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برندهای لوکس ساعت میلیون‌ها دلار به ستاره‌های تنیس مانند جوکوویچ، نادال و سرنا ویلیامز می‌پردازند تا ساعت‌های گران‌قیمت آنها را به دست کنند. امروزه ستارگان تنیس رویای اسپانسرها هستند، خصوصاً برای کمپانی‌های تولید ساعت‌های لوکس. برندهای لوکسی مانند رولکس، اودمار پیگه و تگ هویر همگی در کنار ستارگانی قرار گرفتند که

کد خبر : 155843
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۶:۰۶
ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برندهای لوکس ساعت میلیون‌ها دلار به ستاره‌های تنیس مانند جوکوویچ، نادال و سرنا ویلیامز می‌پردازند تا ساعت‌های گران‌قیمت آنها را به دست کنند. امروزه ستارگان تنیس رویای اسپانسرها هستند، خصوصاً برای کمپانی‌های تولید ساعت‌های لوکس. برندهای لوکسی مانند رولکس، اودمار پیگه و تگ هویر همگی در کنار ستارگانی قرار گرفتند که امسال به ویمبلدون برگشتند و مبالغ هنگفتی را برای تبلیغ ساعت‌های خود به آنان پرداخت کردند. بسیاری از آن‌ها اگر برنده گرنداسلم شوند می‌توانند هنگام بالا بردن جام با ساعتی که در عکس‌ها برق می‌زند خودنمایی کنند.

اما کدام بازیکن چه ساعتی را می‌پوشد و این ساعت‌ها چقدر می‌ارزند؟

رافائل نادال
Richard Mille RM۲۷-۰۴ (۷۸۰ هزار پوند)

نادال در سال ۲۰۱۰ قراردادی پرمنفعت با این ساعت‌ساز سوئیسی امضا کرد و ارتباط آن‌ها تا به امروز ادامه دارد، با وجود اینکه این ستاره مصدوم امسال غایب است. این بازیکن اسپانیایی اغلب هنگام بازی با ساعت ریچارد میل دیده می‌شود، مثلاً هنگام رکوردشکنی در مسابقات آزاد فرانسه سال گذشته که مدل RM۲۷-۰۴ Tourbillon هفتصد و هشتاد هزار پوندی را پوشیده بود. این ساعت که تنها ۲۰ گرم وزن دارد مچ دست نادال را سنگین نمی‌کند و میتواند نیروی ۱۰,۰۰۰ Gs را تحمل کند.

سرنا ویلیامز
Audemars Piguet Royal Oak Shore (۴۵ هزار پوند)

وقتی یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های تاریخ ورزش باشید بدون شک کمپانی‌های بزرگ به دنبال شما راه می‌افتند. کمپانی ساعت‌سازی اودمار پیگه که مورد علاقه فوتبالیست‌های لیگ برتر هم هست، سرنا را به عنوان سفیر برند خود در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد. او همیشه مدل Royal Oak Shore را در بازی‌ها می‌پوشد که قیمتش حدوداً ۴۵ هزار پوند است. و در سال ۲۰۱۷ برای مراسم مت گالا آنها به سرنا یک اودمار پیگه مدل Diamond Outrage قرض دادند که قیمتش یک میلیون پوند بود. سرنا باید مشتری بزرگی برای آن‌ها باشد.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

نواک جوکوویچ
Hublot Big Bang Meca-۱۰ Blue Ceramic (۱۹۱۰۰ پوند)

ممکن است که او شماره یک جهان باشد اما از بازی تماشایی عقب مانده است. این بازیکن صربستانی در سال ۲۰۲۱ با «اوبلو» قرارداد بست که مبلغ این قرارداد نامشخص است. این برند معروف با ستاره‌های قدیمی و جدید فوتبال و ورزش مثل پله، کیلیان امباپه، یوسین بولت و داستین جانسون هم قرارداد دارد. جوکوویچ در مسترز پاریس مدل Big Bang Meca-۱۰ Blue Ceramic این ساعت را به دست بسته بود که حدود ۲۰ هزار پوند قیمت دارد.  مطمئناً این شروع یک همکاری طولانی، زیبا و موفق خواهد بود.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

راجر فدرر
Rolex GMT-Master II (۱۱ هزار پوند)

فدرر به عنوان سفیر قدیمی این برند لوکس سوئیسی، با ساعتهای مختلف و گران‌قیمت جام‌های زیادی را بالای سر برده است. شاید مهمترین آنها مدل Datejust II بود که پس از شکست دادن پیت سامپراس و رکوردشکنی بی‌نظیرش در سال ۲۰۰۹ پوشیده بود. او همچنین از طرفداران GMT-Master II با قیمت حدوداً ۱۱ هزار پوند است. اعتقاد بر این است که فدرر سالی ۵ میلیون پوند از رولکس برای تبلیغ محصولات‌شان دستمزد می‌گیرد.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

اندی ماری
Rado Hyper Chrome Automatic Chronograph Match Point (۳۳۷۰ پوند)

قهرمان ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ ویمبلدون که امسال پس از چهار سال دوری به صورت انفرادی به میادین برگشت، سالانه یک میلیون پوند برای استفاده از ساعت‌های رادو درآمد دارد. اگر قرار باشد خودش انتخاب کند مدل هایپر کروم را برمی‌دارد. اما زمانی که جام را در All England Club بالای سر برد فراموش کرده بود که زمان می‌برد تا این ساعت با مچ دست هماهنگ شود و آن را دیر پوشید و ساعتش ۵ ساعت عقب بود و سوژه رسانه‌ها شد.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

ماریا شاراپووا
TAG Heur Formula ۱ Lady (۱۹۰۰ پوند)

زمانی که این تنیسور روسی در سال ۲۰۱۶ به علت دوپینگ از مسابقات محروم شد، تگ هویر در حال مذاکره بر سر قرارداد اسپانسری جدیدی با او بود. با این حال آن‌ها پیشنهاد خود را پس گرفتند و شراکت تجاری آن‌ها که از سال ۲۰۰۴ شروع شده بود، پایان یافت. شاراپووا اغلب مدل آکواریسر که حدوداً ۱۲۰۰ پوند قیمت دارد را در زمین بازی و Formula ۱ Lady را که حدوداً ۱۹۰۰ پوند ارزش دارد را خارج از زمین می‌پوشد.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

استن واورینکا
Audemars Piguet Royal Oak Shore Diver (۱۸ هزار پوند)

استن یکی دیگر از طرفداران ساعت اودمار پیگه است و اغلب مدل دایور که قیمتی در حدود ۱۸ هزار پوند دارد را می‌پوشد. ارتباط تجاری آن‌ها از سال ۲۰۱۴ شروع شد و این ستاره سوئیسی در سال ۲۰۱۷ در کمپین بازاریابی انحصاری برای این کمپانی شرکت کرد. او همچنین از دفتر مرکزی این کمپانی دیدن کرد تا از نزدیک ببیند که این ساعت‌ها چطور ساخته می‌شوند و تصاویر این بازدید را در شبکات مجازی منتشر کرد.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

الکساندر زورف
Richard Mille RM۶۷-۰۲ (۱۰۵ هزار پوند)

پسر تنیسور آلمانی از سال ۲۰۱۶ توسط این کمپانی ساعت‌سازی سوئیسی شکار شد. و همه این‌ها به‌خاطر دوستش نادال بود که زورف را به میل پیشنهاد کرد. زورف در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاهی در مونت کارلو ساعت مدل RM۶۷-۰۲ با قیمت ۱۰۵ هزار پوند را به نمایش گذاشت. وزن این ساعت حدود ۳۲ گرم است و زورف آن را در زمین بازی هم می‌پوشد چون بند ساعت با لباسش هماهنگ است.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

کارولین ووزنیاکی
Rolex Daytona (۱۱۳۹۵۰ پوند)

یکی دیگر از بازنشسته‌های مشهور، زن شماره یک سابق جهان، از سال ۲۰۱۰ از رولکس استفاده می‌کرده است. زمانی که ووزنیاکی در سال ۲۰۱۸ اولین قهرمانی گرنداسلم خود را با شکست سیمونا هالپ به‌دست آورد ساعت رولکس دایتونای درخشان با صفحه الماس و باگت‌های الماسش را به نمایش گذاشت. این ساعت دارای ارزش شگفت‌انگیز ۱۱۳۹۵۰ پوند است.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

دومینیک تیِم
Rolex Daytona Chronograph (۱۴ هزار پوند)

وقتی صحبت از تنیس حرفه‌ای می‌شود، رولکس همیشه بهترین بازیکنان را در چنگ دارد. تیِم اتریشی که در حال حاضر در رده پنجم جهان ایستاده و به دلیل آسیب‌دیدگی در ناحیه مچ دست ویمبلدون را از دست داده، یکی دیگر از ستاره‌های رولکس‌پوش است و دو مدل مختلف از این ساعت را همیشه به نمایش می‌گذارد. ما این ستاره را با مدل دایتونا از جنس استیل ضدزنگ سرامیکی با دور قاب مشکی براق به ارزش ۱۴ هزار پوند دیده‌ایم. او همچنین طرفدار سابمرینر از جنس استیل ضدزنگ با ارزش ۹ هزار پوند هم هست.

ساعت‌های لوکس ستاره‌های دنیای تنیس/عکس

بیشتر بخوانید:

جواب بازیکن رم به مهدی طارمی/عکس

بازگشت مسی به بارسلونا به خاطر همسرش

حمله به یزدانی در انتخابی تیم‌ملی کشتی

۲۵۳ ۲۵۶



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.